Miksi lyhyet ihmiset tekevät lapsia?
Veikkaan, että olisin paljon onnellisempi, jos vanhempani olisivat suoraan abortoineet minut. Olen kärsinyt lyhyestä koosta koko ikäni. Keikoilla ei näe mitään, en ylty kaupan ylähyllyille, saan jatkuvasti kuulla naljailua ja naureskelua pituudestani, vaatteet saa hakea erityisliikkeistä ja kaikki kävelevät päälleni. Moni kehuu minua söpöksi ja nätiksi kasvoista, mutta jos olisin 20 cm pidempi, olisin varmasti upea ja kaunis tapaus ihmisten mielestä. Vihaan elämää näin lyhyenä. Pidän jopa itsekkäänä sitä, että vanhempani päättivät lyhyinä ihmisinä lisääntyä. T: 153 cm kääpiönainen
Kommentit (62)
Olen 149cm ja minulla on 6 lasta. En ole ikinä kokenut pituuttani hankalaksi asiaksi, päinvastoin olen aina ollut siitä ylpeä :)
ps. miehet ovat aina olleet ihan hulluna muhun, kun olen lyhyt, hoikka ja siro jolla silti kurvit kohdallaan :) :D
Vierailija kirjoitti:
Voi surku! Mä ainakin olen mieluummin lyhyt, siro ja nätti kuin jos olisin pitkä, mutta muutoin ruma. Mua ei oo ikinä haitannut lyhyys. Siitä on välillä jopa etua, kun on ruhtinaallisesti tilaa autoissa, lentokoneissa ym. jaloille eikä kukaan pyytele raskaisiin hommiin avuksi ;) Ja kuinka usein et ylety korkeille kaupan hyllyille? Mulle noin käy ehkä kerran puolessatoista vuodessa enkä kuitenkaan ole jäänyt ilman tavaraa.
Taidat olla umpikaupunkilainen. Maaseudulla ketään ei jätetä pyytämättä hommiin pienen koon takia.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 158cm ja todella iloinen pituudestani. Jos et muuta syytä löydä, niin mietihän että miesmarkkinat on huomattavasti laajemmat kuin esim. 180cm pituisilla naisilla, olettaen ettei tykkää siis itseään lyhyemmästä miehestä... :D
Viisi senttiä ihmispituudessa on yllättävän suuri ero varsinkin asteikon alapäässä. Sinä olet vielä suhteellisen normaalikokoinen, mutta aloittaja on ehdottomasti erikoisen pieni.
Mutta ihmettelen, että terve ihminen voi vollottaa pituudestaan manaten jopa vanhempansa. Provo kai koko aloitus?
Olen 160cm ja tunnistan joitain aloittajan ongelmista. Minäkään en aina yllä kaupassa ylähyllylle, joskus olen joutunut pyytämään henkilökunnalta apua. Kylmäosaston hyllyissä on onneksi se alareuna, jonka päälle yleensä kiipeän. Mutta minä en ole söpö, eivätkä miehet ole hulluna minuun. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen 149cm ja minulla on 6 lasta. En ole ikinä kokenut pituuttani hankalaksi asiaksi, päinvastoin olen aina ollut siitä ylpeä :)
ps. miehet ovat aina olleet ihan hulluna muhun, kun olen lyhyt, hoikka ja siro jolla silti kurvit kohdallaan :) :D
Pedofiili-miehet?
Olet kymmenvuotiaan lapseni kokoinen.
Olen 155cm nainen ja mun avopuoliso on 190cm joten mulla ei ole ongelmia korkealla hyllyllä olevien asioiden kanssa kun on mukana joku joka ne sieltä mulle antaa :3
Oonki sanonu sille aika monesti kaupassa et miten mä pärjäisin ilman sua ku oon viel sellai etten varmana pyydä apua miltää hlökunnalta :D
Tosin kotona se on vähän ärsyttävää ku avokki pistää esim. lasit liian korkealle kuivauskaappiin ni mun pitää sitte jakkaran avulla niitä sieltä hamuilla jos hän ei oo lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 160cm ja tunnistan joitain aloittajan ongelmista. Minäkään en aina yllä kaupassa ylähyllylle, joskus olen joutunut pyytämään henkilökunnalta apua. Kylmäosaston hyllyissä on onneksi se alareuna, jonka päälle yleensä kiipeän. Mutta minä en ole söpö, eivätkä miehet ole hulluna minuun. :(
Ei niihin ihan aina yletä vaikka olisi pidempikin. Jotkut tuotteet ovat marketeissa liian korkealla keskipituisellekin.
Mutta mikä ongelma se nyt on? Aina siitä joku pidempi ohi menee, joka auttaa...
No huhuh...Olen itse 157 cm,enkä koskaan ole kärsinyt lyhyydestäni,se on vaa asenteesta kiinni,jos antaa sen haitata..Ja missä ihmeessä käyt kaupassa,jos et yllä ylähyllylle.?Ja uskon kyllä et lyhyt nainen kyllä löytää aina seuraa itselleen,kun taas kookas yli 180 cm pitkä nainen voi olla melkoinen pala purtavaksi lyhyelle miehelle.Mieheni on 184 cm pitkä,ja näillä näkymin lapsistakin tulee kohtalaisen pitkiä.
Minun äitini on 150 cm ja minä olen 173 cm. Pienestä ja sirosta tyttärestäni ei kasva yhtä pitkää kuin minä.. ehkä 160 cm tienoille.
Pituus ei ole haitannut äitiäni joka on tehnyt fyysisesti raskasta työtä koko elämänsä. Hänellä on isommat hauikset kuin muutamalla pojalla joita tapailin nuorena. Nyt on ollut 5 vuotta jo eläkkeellä, mutta puukorvot kulkeutuvat sisälle taloon ja tekee metsätöitä isäni rinnalla apuna. Isäni on 75-vuotias ja häneltä olen perinyt pituuteni.
Ehkä vanhempasi halusivat vain lisääntyä ärsyttääkseen sinua? Laskivat 1+1, lyhyistä ihmisistä lyhyt lapsi? Ei varmasti pidä edes paikkaansa monesti. Luulisi maailmassa olevan pahempiakin ongelmia, vaan ei näköjään. T: 159cm nainen
Älä ap höpötä. Kuulostat kertakaikkiaan aivan ihanalta tapaukselta. Lyhyet naiset on älyttömän kuumia ja seksikkäitä <3<3<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili-miehet?
Olet kymmenvuotiaan lapseni kokoinen.
Toi on sairas ajattelutapa! Kuuden lapsen äiti, jolla on kirjoittajan mukaan kurvejakin, ei miellytä pedofiileja lyhyytensä takia eikä muutenkaan. Sen lisäksi, ettet ymmärrä pedofiliaa, olet todella loukkaava! Huuteletko kaikille lyhyille naisille, joilla on mies, että pedofiili ja sen uhri. Ihan sama kun joku alkaisi väittää, että pitkistä naisista pitävät miehet on homoja, koska miehetkin on pitkiä.
Et oo kääpiö! Oot varmaan söötti, kaikki mun tuntemat lyhyet naiset on jotenkin hellyttäviä. Ja onhan siinä etunsakin! Mutta on totta, että kaupassa joskus joutuu kurotteleen. Itse olen salskea 161-senttine nainen.
Huono provo. Uppoaa ehkä teineihin, mutta ei enää yli kolmekymppiseen. tai sitten meidän pitäis kieltää kaikkia niitä tekemästä lapsia joilla on joku perinnöllinen sairaus. Vai meinaatko että lyhyys on pahempi ongelma kuin vaikka diabetes, astma tai vaikkapa syöpä (sekin usein periytyy)
Olemme mieheni kanssa 167 cm ja lapset ova 175(tyttö) ja 186(poika), eivät kovin lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että olisin paljon onnellisempi, jos vanhempani olisivat suoraan abortoineet minut. Olen kärsinyt lyhyestä koosta koko ikäni. Keikoilla ei näe mitään, en ylty kaupan ylähyllyille, saan jatkuvasti kuulla naljailua ja naureskelua pituudestani, vaatteet saa hakea erityisliikkeistä ja kaikki kävelevät päälleni. Moni kehuu minua söpöksi ja nätiksi kasvoista, mutta jos olisin 20 cm pidempi, olisin varmasti upea ja kaunis tapaus ihmisten mielestä. Vihaan elämää näin lyhyenä. Pidän jopa itsekkäänä sitä, että vanhempani päättivät lyhyinä ihmisinä lisääntyä. T: 153 cm kääpiönainen
Kai sitten olet itse epäitsekäs etkä lisäänny? Pituuden sijaan kasvata itsetuntoa. T.sua sentin lyhyempi enkä oo noin säälittävä ruikuttaja
Lyhyitä naisia on olemassa eikä heidän miehet mitään pedofiilejä ole. Ei todellakaan. Todella sairas ajattelutapa!!
Mä olen ihan onnellinen lyhyenä. Kaupoissa on niitä "jakkaroita" mitä voi käyttää tai olen joskus pyytänyt apua eikä hävetä. Vuorostaan sitten auttelen muita ihmisiä.
Lapsikin tuli tehtyä, tosin sektiolla ja en tiedä kuinka paljon lyhyyteni siihen vaikutti ettei paikat avautuneet.
Korkokengillä saa hieman lisää pituutta. Vitsailua oon saanut kuulla asiasta, mutta se ei ole ollut ilkeää. Itsekin vitsailen.
Vaateostoksilla on hankalaa löytää sopivia vaatteita, mutta tämä tuntuu vaivaan montaa muutakin pituudesta riippumatta? ;) Koskaan ei ole tarvinut alasti kulkea.
Mitenhän mä puolitoistametrisenä olen selvinnyt kaupassa töissä. Ja joskus asiakkaat pyytää multa apua. Minulta! Vaikka olen kääpiö joka ei ylety minnekään.
Ajattele että minäkin olen saanut lapsia. Nyt ne varmaan vihaa mua loppuikänsä kun synnytin heidät. Lapsiraukat, mitä olenkaan tehnyt.
Olen kaunis niin sisältä kuin ulkoa tosin kuin sinä en arvota itseäni tai muita pituuden perusteella.
T. 153cm pitkä nainen, jonka ei tarvitse itsetuntoaan pönkittääkseen haukkua itseään pidempiä naisia