Mitä sait mieheltä ystävänpäivälahjaksi?
Mä sain YSL:n uudesta mallistosta laukun ja huivin ja Neuhausin suklaita. Laitoimme yhdessä hummeria ja risottoa ja joimme shamppanjaa. Ihanaa olla rakastunut 😍
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan että se lahjan antaja pitäisi olla mies?
Tässä provossa, jonka nielit kokonaisena.
Minähän nimenomaan en niellyt sitä.
Mies ehdotti, että olisimme menneet ulos syömään yhteen lempiravintoloistani. En kuitenkaan tänään jaksanut, kun olen vähän kipeä. Mennään sitten arkena, kun olen toipunut. Minä annoin hänelle lahjaksi sen, että heräsin muutamaa minuuttia häntä aikaisemmin ja menin tekemään aamiaista, keitin mutteripannulla kahvia ja katoin kauniisti pöydän.
Meillä ei yleensäkään osteta lahjaksi tavaraa, vaan annetaan ennemminkin elämyksiä ja matkoja.
Vierailija kirjoitti:
yritti kosia mutta sormus oli niin hirvee että ajoin kartanolle uutta hakemaan
Sormusta vai muijaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen ap:lle. En laukun ja huivin takia, vaan siksi, että laittavat yhdessä hyvää ruokaa. Sellaisen miehen minäkin haluan, joka haluaa tehdä asioita YHDESSÄ.
Sama täällä. Mies ei itse ehdota mitään yhteistä tekemistä ja kun mä ehdotan jotain, niin mikään ei sovi. Tai jos siinä kohtaa sopiikin, niin peruu myöhemmin. Koskaan ei mennä mihinkään, ei tehdä ja olla yhdessä muualla kuin mun luona. Ja tosiaan, ei tullut edes ystävänpäivätekstariin vastausta. Ei ainakaan vielä.
Kannattaa oikeasti miettiä, onko suhteella tulevaisuutta jos ei mitään yhteistä tekemistä ole. Se yhteinen tekeminen nimittäin on aikamoinen liima suhteessa. Jos sitä ei ole, suhteessa alkaa jossain kohtaa miettimään, miksi olen tuon toisen kanssa kun ei mitään yhdessä tehdä, eikä meillä ole mitään yhteistä. Kateeksi käy pareja, joilla on yhteinen harrastus tai vaikka kokataan, siivotaan tai yhdessä. Itsekin teen kaiken aina yksin ja vähitellen tuntuu,että kaveri olis kiva. Vaikka mulla tuo aviomieskin on, niin ei siitä ole koskaan mitään iloa kun kumpikin nyhrää vain omiaan.
Mä olen eläny vastaavassa tilanteessa ihan liian kauan ja nyt mietin tosissani eroa. Mitä järkeä on olla yhessä, jos ei ole mitään yhteistä. Tavan ja lasten vuoksi ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain YSL:n uudesta mallistosta laukun ja huivin ja Neuhausin suklaita. Laitoimme yhdessä hummeria ja risottoa ja joimme shamppanjaa. Ihanaa olla rakastunut 😍
... ja sitten heräsit harmaaseen arkeen.
Sain mieheltä kimpun tulppaaneja ja minä vuorostani leivoin sydän-mansikkaleivoksia. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta ja vielä on kipinää.
Sain muumipussilakanan ja tyynyliinat. Lisäksi mies teki ruuaksi lohta, kasviksia ja kastiketta, itsetehty ruoka lämmittää aina mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen ap:lle. En laukun ja huivin takia, vaan siksi, että laittavat yhdessä hyvää ruokaa. Sellaisen miehen minäkin haluan, joka haluaa tehdä asioita YHDESSÄ.
Sama täällä. Mies ei itse ehdota mitään yhteistä tekemistä ja kun mä ehdotan jotain, niin mikään ei sovi. Tai jos siinä kohtaa sopiikin, niin peruu myöhemmin. Koskaan ei mennä mihinkään, ei tehdä ja olla yhdessä muualla kuin mun luona. Ja tosiaan, ei tullut edes ystävänpäivätekstariin vastausta. Ei ainakaan vielä.
Kannattaa oikeasti miettiä, onko suhteella tulevaisuutta jos ei mitään yhteistä tekemistä ole. Se yhteinen tekeminen nimittäin on aikamoinen liima suhteessa. Jos sitä ei ole, suhteessa alkaa jossain kohtaa miettimään, miksi olen tuon toisen kanssa kun ei mitään yhdessä tehdä, eikä meillä ole mitään yhteistä. Kateeksi käy pareja, joilla on yhteinen harrastus tai vaikka kokataan, siivotaan tai yhdessä. Itsekin teen kaiken aina yksin ja vähitellen tuntuu,että kaveri olis kiva. Vaikka mulla tuo aviomieskin on, niin ei siitä ole koskaan mitään iloa kun kumpikin nyhrää vain omiaan.
Mä olen eläny vastaavassa tilanteessa ihan liian kauan ja nyt mietin tosissani eroa. Mitä järkeä on olla yhessä, jos ei ole mitään yhteistä. Tavan ja lasten vuoksi ei riitä.
Sama täällä :(
3 punaista ruusua ja tupla-patukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot pano, et tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot pano, et tyttöystävä.
Ja se "sun" mies on parasta aikaakin sen tyttöystävänsä/vaimonsa kanssa.
Sain Narciso Rodriquezin tuoksun.
illalla saan siltä (toivottavasti) munaa ystävänpäivälahjax <3
Käytiin yhdessä ulkona herkuttelemassa ja yhdessä aktiviteetissa! Ei lahjoja.
En mitään. Mies kaveriporukalla viettämässä viikonloppua, lähti eilen, minä vietän ystävänpäivää nuhaisen lapsen kanssa elokuvia katsellen.
Vierailija kirjoitti:
yritti kosia mutta sormus oli niin hirvee että ajoin kartanolle uutta hakemaan
Tarkoitat varmaankin uutta miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain timanttisen 5cm leveän Cartierin rannekorun ja pitkän viikonlopun Meksikossa. Mies on kuulemma tehnyt ravintolavarauksen klo 19:00, mutta kummasti se tuossa koneella istuu "finishing up a deal" kuulemma menee "just a few seconds" ja tämä oli viisi minuuttia sitten. Rakashan tuo on, vaikka välillä ärsyttääkin.
No ,eikö tää ole jo vähän liikaa? Nyt on ystävänpäivä. Miksi nämä naiset haluaa lahjan ja muistamisen miehiltään, mutte eivät itse lahjo miehiään? Eikö se mies olekaan ystävä jota kannattaa muistaa?. Ehkä olen kateellinen, mutta en kyllä oottanut mieheltä mitään, enkä myöskään itse huomioinut miestä mitenkään. Ehkäpä nää ystävänpäivät on nuorempien juttu kun itse en sitä osaa niin sisäistää. Vaan toivottelen hyvää ystävänpäivää lähinnä naispuolisille ystävilleni. Ja se riittää ;)
Minusta se oli liikaa, mutta näin se on ollut joka Valentine's Day meillä. Yleensä aina joku kallis koru ja joku (lyhyt) reissu. Mies siis amerikkalainen, joten se on romanttinen, naisiin kohdistuva päivä.
En käytä koruja muutenkaan, mutta kai se raha on johonkin hyvä sijoittaa. Työpaikalta paine kai tulee, muut miehet kyselevät, että mitä ostit vaimollesi ja jos et ostanut jotain hienoa, juorut lähtee heti liikkeelle :(. Epäilen tosin, että miehen assari siellä Cartierilla on käynyt. Toivottavasti lahjoitti toisen mokoman miehen tililtä paikalliselle soppakeittiölle...
Meni muuten pipariksi koko Valentine's Day. Aamulla kun heräsin, mies oli edelleen koneella selvittämässä jotain katastrofia :D Onneksi sai sen kuntoon ja pääsimme yhdessä ulos syömään kivan aamiaisen ja ehditään viettämään kaksin aikaakin ennen kuin lapset tulevat hoidosta illalla.
Meillä ei vietetä ystävänpäivää. En anna lahjaa miehelleni, eikä hän minulle.