Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudut puolisoosi somessa ja miksi?

Vierailija
14.02.2016 |

Itsellämme on sellainen inja, että olemme kyllä kavereita ja seuraamme toisiamme, mutta aniharvoin (=tuskin koskaan) kommentoimme mitään toistemme sisältöä.

Siksipä usein ihmetyttävät pariskunnat, jotka ovat ensimmäisinä tykkäämässä toistensa päivityksistä ja kommentoimassa niitä. Jotkut jopa niin, että ainut aktiviteetti somessa ylipäänsä näyttää olevan puolison päivityksistä tykkääminen...

Niin, ja sitten ovat vielä ne muutamat, joilla on peräti yhteinen profiili... Voi hyvää päivää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla somessa tekemisissä.

Vierailija
2/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin kaikkia vaimoni kuvia Facebookissa hymiöllä, jossa on sydämenmuotoiset silmät.

(Not.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa faceen niin aivottomia juttuja etten edes noteeraa niitä.

Vierailija
4/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Me olemme facessa kavereina ja tykkäillään toistemme päivityksistä silloin tällöin. Yleensä päivityksemme koskevat omia juttujamme, minulla harrastuksia, kavereiden kanssa vietettyjä hetkiä tms. Miehellä aika harvoin edes päivityksiä on, ja silloinkin koskien hänen harrastustaan. Saatamme kommentoida tai tykätä, mitä pahaa siinä nyt on? Tänään tosin meinasin kirjoittaa tyyliin "ihanahanikultsimurunen!" mutta en kehdannut.

Ei meillä kuitenkaan mitään "linjaa" ole :D

Vierailija
5/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan kirjoittele hänestä ikinä mitään, koska hän itse ei ole somessa.

Vierailija
6/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta silloin tällöin kommentointi on ok varsinkin jos kyseessä on joku asia, johon itse liittyy tai josta jotain tietää ja ymmärtää.

Mutta sellaiset pariskunnat, jotka hehkuttaa onneaan facessa, kommentoi toistensa päivityksiä "söpösti", täggää toisensa päivityksiinsä ym. on kyllä aika ällöjä. Lähinnä tulee sellainen olo, että suhteessa ei ole kaikki ok, kun pitää koko ajan somessakin vakuutella toiselle uskollisuuttaan ja rakkauttaan.

Vierailija
7/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso on somessa työnsä puolesta, käyttää siis somea lähinnä työvälineenä. Olen kyllä kaveri, mutta en KOSKAAN kommentoi mitään, tykkää mistään tai ylipäänsä halua, että hänen asiakkaansa tietävät kuka olen.

Vierailija
8/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekäyttäytymisessähän on vain se yksi ainoa oikea tapa.

(Not.)

Vierailija
9/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä some on joko kavereita tai työtä varten. Kyllä parisuhde hoidetaan muualla kuin somessa.

Vierailija
10/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mun näkemyksellä ei ole merkitystä ja se ei kiinnosta ketään. Kuten ei teidänkään. Minä somettelen miten lystään.

Vierailija
11/11 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhtä linjaa siinä miten suhtaudun häneen tai hän minuun. Yhteisiin juttuihin saatamme tägätä toisemme (siis vaikka paikkapäivitys lomalta tai raflakäynti jos haluan jakaa suosituksen kivasta paikasta tms), tykkään hänen jutuistaan jos on sellainen josta oikeastikin tykkään, keskustelut hoidetaan muualla kuin somessa mutta kyllä joskus jonkun kommentinkin saatamme kirjoittaa toistemme juttuihin varsinkin jos vastaamme siinä jo jollekin aiemmin kommentoineelle. Eli ei ole sääntöä ettei toisen juttuihin kommentoida, kommentoidaan jos on sanottavaa. 

Tämän kirjoitettuani huomaan että suhtaudun puolisooni somessa samoin kun suhtaudun kehen tahansa siellä :) En tee tai ole tekemättä asioita minkään periaatteiden vuoksi vaan tykkään ja kommentoin kun siltä tuntuu. Julkisia rakkaudenosoituksia somessa emme harrasta.