Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait mieheltä ystävänpäivälahjaksi?

Vierailija
14.02.2016 |

Mä sain YSL:n uudesta mallistosta laukun ja huivin ja Neuhausin suklaita. Laitoimme yhdessä hummeria ja risottoa ja joimme shamppanjaa. Ihanaa olla rakastunut 😍

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan että se lahjan antaja pitäisi olla mies?

Vierailija
2/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain timanttisen 5cm leveän Cartierin rannekorun ja pitkän viikonlopun Meksikossa. Mies on kuulemma tehnyt ravintolavarauksen klo 19:00, mutta kummasti se tuossa koneella istuu "finishing up a deal" kuulemma menee "just a few seconds" ja tämä oli viisi minuuttia sitten. Rakashan tuo on, vaikka välillä ärsyttääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset askartelivat mulle ystävänpäiväkortin.

Vierailija
4/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan että se lahjan antaja pitäisi olla mies?

Tässä provossa, jonka nielit kokonaisena.

Vierailija
5/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ap:lle. En laukun ja huivin takia, vaan siksi, että laittavat yhdessä hyvää ruokaa. Sellaisen miehen minäkin haluan, joka haluaa tehdä asioita YHDESSÄ.

Vierailija
6/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen ap:lle. En laukun ja huivin takia, vaan siksi, että laittavat yhdessä hyvää ruokaa. Sellaisen miehen minäkin haluan, joka haluaa tehdä asioita YHDESSÄ.

Sama täällä. Mies ei itse ehdota mitään yhteistä tekemistä ja kun mä ehdotan jotain, niin mikään ei sovi. Tai jos siinä kohtaa sopiikin, niin peruu myöhemmin. Koskaan ei mennä mihinkään, ei tehdä ja olla yhdessä muualla kuin mun luona. Ja tosiaan, ei tullut edes ystävänpäivätekstariin vastausta. Ei ainakaan vielä.

Vierailija
7/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen otin kaupassa kärryihin vaaleanpunaisia ruusuja ja kaksi tulilatvaa kaiken muun ostoksen lisäksi. Kassalla mies vaati saada maksaa koko 170 e kärryllisen! Yritin vastustella, mutta ei onnistunut. Mies sanoi, että ruusut ovat häneltä. :)

Selvennyksenä, että minä maksan meillä omilla rahoillani AINA markettiostokset.

Vierailija
8/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritti kosia mutta sormus oli niin hirvee että ajoin kartanolle uutta hakemaan

Vierailija
9/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Meille ystävänpäivä on vain päivä muiden joukossa.

Mitä ap antoi miehelle lahjaksi?

Vierailija
10/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämenmuotoisen suklaakonvehtirasian ja suklaalla kuorutettuja mansikoita.

Vierailija
11/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäoloa perheen kanssa. Käytiin luistelemassa tekojäällä, grillattiin makkaraa, syötiin laskiaispullia ja juotiin kuumaa mehua/kaakaota ulkona.

Vierailija
12/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaarasian ja käytiin yhdessä kävelyllä uudessa paikassa missä ei olla ennen käyty. Lounas ystäväpariskunnan kanssa iltapäivällä. Minulla oli hirveän kivaa :)

Vierailija
13/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuja.

Vierailija
14/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain timanttisen 5cm leveän Cartierin rannekorun ja pitkän viikonlopun Meksikossa. Mies on kuulemma tehnyt ravintolavarauksen klo 19:00, mutta kummasti se tuossa koneella istuu "finishing up a deal" kuulemma menee "just a few seconds" ja tämä oli viisi minuuttia sitten. Rakashan tuo on, vaikka välillä ärsyttääkin.

No ,eikö tää ole jo vähän liikaa? Nyt on ystävänpäivä. Miksi nämä naiset haluaa lahjan ja muistamisen miehiltään, mutte eivät itse lahjo miehiään? Eikö se mies olekaan ystävä jota kannattaa muistaa?. Ehkä olen kateellinen, mutta en kyllä oottanut mieheltä mitään, enkä myöskään itse huomioinut miestä mitenkään. Ehkäpä nää ystävänpäivät on nuorempien juttu kun itse en sitä osaa niin sisäistää. Vaan toivottelen hyvää ystävänpäivää lähinnä naispuolisille ystävilleni. Ja se riittää ;)

Vierailija
15/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ruusun sain. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja aina olen sanonut etten välitä kukista. Mutta täytyy sanoa että lämmitti sydäntä, ensimmäinen kukka jonka mieheltäni sain.

Vierailija
16/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessäoloa perheen kanssa. Käytiin luistelemassa tekojäällä, grillattiin makkaraa, syötiin laskiaispullia ja juotiin kuumaa mehua/kaakaota ulkona.

Vaihdan tuon Cartierin rannekorun tähän, kiitos!

Nimimerkillä: Taitaa illallisvaraus mennä ohitse.

Vierailija
17/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orkidean :)

Vierailija
18/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yritti kosia mutta sormus oli niin hirvee että ajoin kartanolle uutta hakemaan

:DD

Vierailija
19/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Mies ei itse ehdota mitään yhteistä tekemistä ja kun mä ehdotan jotain, niin mikään ei sovi. Tai jos siinä kohtaa sopiikin, niin peruu myöhemmin. Koskaan ei mennä mihinkään, ei tehdä ja olla yhdessä muualla kuin mun luona. Ja tosiaan, ei tullut edes ystävänpäivätekstariin vastausta. Ei ainakaan vielä.

Kannattaa oikeasti miettiä, onko suhteella tulevaisuutta jos ei mitään yhteistä tekemistä ole. Se yhteinen tekeminen nimittäin on aikamoinen liima suhteessa. Jos sitä ei ole, suhteessa alkaa jossain kohtaa miettimään, miksi olen tuon toisen kanssa kun ei mitään yhdessä tehdä, eikä meillä ole mitään yhteistä. Kateeksi käy pareja, joilla on yhteinen harrastus tai vaikka kokataan, siivotaan tai yhdessä. Itsekin teen kaiken aina yksin ja vähitellen tuntuu,että kaveri olis kiva.  Vaikka mulla tuo aviomieskin on, niin ei siitä ole koskaan mitään iloa kun kumpikin nyhrää vain omiaan.

Vierailija
20/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.Olisiko pitänyt saada?