Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainut joka kokee olevansa jännänainen?

Vierailija
14.02.2016 |

Olen jännänainen, vedän puoleeni kilttejä miehiä ja olen itse suhteen kovanaama. Muita kohtalotovereita?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossahan näitä ihmisiä on pilvin pimein.

Vierailija
2/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös jännänainen ja vedän puoleeni ns. vaimomatskua etsiviä kunnon miehiä, vaikka todellisuudessa haluaisin itsekin rakastella kunnon jännämiehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa ;( miesten mielestä olen liian raju jotenkin. Nössöt ihastuu, muut haluaa yleensä vaan panna.

Vierailija
4/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa. Miehet halunneet aina sitoutua ja minä en.

Vierailija
5/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ehkä jännänainen, mutta kohtelen miestäni melko tylysti ja se vaan tykkää minusta. Varmaan jos olisin kiltti niin ei ois ihastunut. Jos puhun ihastuksestani niin mies käy illalla kuumempana jne. Mieheni on kuitenkin kiltti mies, ei tosin nössö, mutta ei kyllä mikään kaapin paikan laittajakaan. Ihmetyttää välillä oikein itsekin, millaista kuraa sille voi tuubana heittää ja se on vaan ihan et "okei". Välillä kyllä jo kummatkin räjähdetään nauramaan että mitähän mä taas räyhäänkään. Mies tietää jo, etten mä ole paha kuin muodon vuoksi.

Vierailija
6/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää Olen kade ja kiukkuinen.

Vierailija
7/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
8/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että meitä on muitakin. Olisi joskus terapeuttista puhua tällä porukalla parisuhteista. Mä aina ahdistun, kun kuulen miten hyväsydämisiä ja työteliäitä ja nöyriä vaimoja useimmat naiset on :X

en ole ap

Vierailija
9/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kumma on että vetää puoleensa aviomiesmatskua vaikka etsisi jännämiehiä.. :D kai se on kun ulkoisesti näytän aika hissukalta

Vierailija
10/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria porvoolaisia voi voi.

Vierailija
11/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin tiedän mikä minua vaivaa. Olen jännänainen. Minuun ihastuu ja rakastuu vain kilttejä miehiä enkä koskaan osaa kohdella heitä niin hyvin kuin he ansaitsisivat.

Toisaalta olen myös hyvin oikeudenmukainen ja olen mm. jättänyt kaksi seurustelukumppania siitä syystä että he odottivat minun tekevän enemmän kotitöitä, vaikka molemmat kävivät töissä. Ystävien mielestä tästä syystä ei olisi saanut päättää suhdetta vaan alistua siihen että mies ei osallistu yhteisen kodin hoitoon.

Vierailija
12/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle aina susi.

Valitettavasti.

Sydämen viha ,katkeruus ja kateus on paha asia, mikä näistä kirjoituksista käänteisesti oikein loistaa!!

Minulla on hyvä ja puhdas olo jota toivon Sydämmestäni teillekin.

Iloista ja onnellista ystävänpäivää :)

Vierailija
13/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas omatunto kirjoitti:

Valitettavasti.

Sydämen viha ,katkeruus ja kateus on paha asia, mikä näistä kirjoituksista käänteisesti oikein loistaa!!

Rakentava kirjoitus, näitä lisää niin av paranee :)

T. Reilu mies 32.v

Vierailija
14/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas omatunto kirjoitti:

Valitettavasti.

MOT...

Vierailija
15/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jännänaiset ole huonoitsetuntoisia, väkivaltaisia, valehtelevia, pettäviä, asiansa huonosti hoitavia, alkoholisoituneita tai mt-ongelmaisia? Jos jännämiehetkin kerran on?

Mulla oli jännämies miehenä yli 20 vuotta, joten ei kiitos enää. Jännänaiseus ei innosta yhtään, vaan säälittää. Itseasiassa tuon exän sisko on just sellanen ja huonosti sillä on aina mennyt elämässä, kun on keplotellut kaiken, kieroillut, pettänyt kaikkia miehiään, sössisyt raha-asiansa jne.

Niin et silleen....

Vierailija
16/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännämies/jännänainen= persoonaltaan häiriintynyt tai muuten luuseri, yhteiskuntaan sopeutumaton

Lisätkää Vikipediaan, heh!

Vierailija
17/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös jännänaiset ole huonoitsetuntoisia, väkivaltaisia, valehtelevia, pettäviä, asiansa huonosti hoitavia, alkoholisoituneita tai mt-ongelmaisia? Jos jännämiehetkin kerran on?.

Tätä itsekin ihmettelin. Eihän jännämies ole vain sitoutumiskammoinen irtoseksiä haluava mies, vaan yleensä liian alistava, rikollinen, väkivaltainen, alkoholin/huumeiden liikakäyttäjä yms. Eli jännänainen olisi sitten samanlainen, ainoa vain, että olisi nainen :D

Vierailija
18/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko noin neksuja, hymyä huuleen nyt ja vaikka tupakille, että pää paranee.

Vierailija
19/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olikse Wikipedia...

Vierailija
20/39 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla vittumainen ja inhottava, mutta kova? Naisten kovuus on lähinnä tuota ilkeän kuoren pitämistä, vaikka pikkulitsarista tulisi jo itku.

En muutenkaan ymmärrä miksi aikuistunut nainen haluaisi esittää kovaa, kun on kuitenkin vaihtoehtoja. Jokaisessa ihmisessä kuitenkin asuu haavoittuvainen ja hellyydenhaluinen 'lapsi' mutta kaikissa ei mitään kovista. Miesten tilanne on monimutkaisempi koska miehen haavoittuvaisuus ja jopa viattomuus on usein turn-off naiselle.

Miksihän ihmiset pelkäävät olla rehellisiä oikeille toiveilleen ja haluilleen?