Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ihastunut Tinderissä pelkkien viestien perusteella?

Vierailija
14.02.2016 |

Olen kirjoitellut tässä pari viikkoa yhden mielenkiintoisen tyypin kanssa. Nyt hänen vastaustahtinsa on hiipunut ja mun tekis mieli vaan ulista miksei sitä kiinnosta enää! Tiedättekö, sellaista ihastuneen tyhmää venkoilua :D Kertokaa teidän Tinder/nettideitti kokemuksianne! Jos ja kun vihdoin näitte livenä niin oliko sitä mitä odotitte? :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yksi syy miksi tinderistä en pitänyt oli juurikin se, että en osaa kokea mitään tunteita vain kuvien ja tekstien perusteella minulle tuntemattomasta miehestä. Toki jos treffikutsuja olisi tullut olisin voinut mielelläni katsoa millainen mies on.

Vierailija
2/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder on hirvee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo pari viikkoa kirjoitelleet, niin kannattaisi varmaan ehdottaa tapaamista niin pian kuin mahdollista. Pahin ansa mihin nettideittailussa voi astua, on minusta se, että alkaa viestien perusteella luomaan päässään jotain ihannekuvia siitä toisesta. Kun sitten tapaatte oikeassa elämässä ja tyyppi ei vastaakaan sinun fantasioita, niin pettymys on varma.

Vierailija
4/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tinder on hirvee

Sanoo joku, joka ei ole vaan haluttava.

Tiedän monia tinderin kautta tavanneita pariskuntia.

Vierailija
5/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi viestitellä paria viikkoa. Ehdota näkemistä, niin saat tietää kiinnostaako sitä oikeasti.

Vierailija
6/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä treffit on sovittu, muttei päivää päätetty! Ja kyllä mulla täällä jalat on maassa ja kaikki realiteetit mielessä :D -ap

Vierailija
7/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ole sovittu päivää? Kiinnostuneelta mieheltä luulisi löytyvän halua raivata kalenteriaan heti kun mahdollista.

Vierailija
8/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi oli kipeä ja vastasi, että treffit sopii jahka hän on parantunut!

Vierailija
9/9 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi oli kipeä ja vastasi, että treffit sopii jahka hän on parantunut!