Kun olet täysillä ihastunut johonkuhun haaveiletko seksistä hänen kanssaan?
Ja kerro myös sukupuolesi.
Kommentit (48)
kyllä. kun olen ollut todella, todella ihastunut, olen jopa herännyt yöllä siihen kun olisi ollut niin kova hinku päästä petipuuhiin ihastuksen kanssa :D ja kyllä ne ovat olleet oikeita, aitoja ihastumisia eivätkä pelkkää seksuaalista hurmaantuneisuutta. itse asiassa osa on ollut sellaisia, joita en ole pitänyt edes etäisesti sellaisina ihmisinä, joiden kanssa voisin harrastaa seksiä (esim. erittäin ylipainoinen ja huonoryhtinen tyyppi) silloin kun en ole ollut ihastunut. vaan niinpä on ihastuminen laittanut pään pyörälle siltäkin osalta. en edes ymmärrä, miten romanttista ihastumista voisi olla ilman seksihalujen heräämistä.
Kyllä haaveilen. Se tapa, jolla mies minua katsoo ja silittelee hiuksiani on niin ainutlaatuista, etten voi olla ajattelematta enemmänkin. Tavallaan tämä tunne on jo niin kutkuttava, että nautin siitäkin.
No en. Haaveillen yhdessäolosta ja läheisyydestä, siitä että kumpikin ymmärtää toista ja pelkkä katse on ladattu niin ettei tarvitse sanoa mitään. En ole koskaan miettinyt ihastuksiani varsinaisesti seksuaalisessa mielessä. Ajattelen mahdollisesti yksittäisiä suudelmia ja lähekkäin makaamista kyllä, mutta en sen "enempää".
Sanoisin että olen enemmän romanttinen kuin seksuaalinen tyyppi.
N28
Kyllä. Todellakin. Viimeksi tavatessamme piti ihan pinnistellä, että pystyin keskittymään itse asiaan (työhön liittyvää). Nainen
Ei oo yhdenkään ihastuksen kohdalla ollut tuollaista. Mä haaveilen romanttisesta rakkaudesta, en seksuaalisesta rakkaudesta (vaikka sitä seksiäkin sitten olisi). Oon nainen.
Täysillä ihastuessa haluaa jotenkin kokonaisvaltaisesti kokea kaikkea sen ihastuksen kohteen kanssa, ei pelkästään sitä seksiä. Seksistä voi haaveilla vähemmälläkin ihastumisella ;)
Tottakai. Kuvittelen painavani hänen päänsä takaraivosta tyynyyn samalla kun tunkeudun hänen peppureikäänsä isolla kyrvälläni samalla kun hän vikisee kivusta, joka jossain kohtaa muuttuu nautinnoksi ja hän squirttaa lakanoille.
M25
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Kuvittelen painavani hänen päänsä takaraivosta tyynyyn samalla kun tunkeudun hänen peppureikäänsä isolla kyrvälläni samalla kun hän vikisee kivusta, joka jossain kohtaa muuttuu nautinnoksi ja hän squirttaa lakanoille.
M25
Olet kuvottava.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Olet kuvottava.
N38
Äläs nyt, taisit kostua mun tekstistä? ;)
Kyllä mulla riittää rakkautta sun ikäsille puumillekkin ;)
Haaveilen vaan ass to mouthista ja sperman räjäyttämisesta pitkin suunpieliä
Hmm, mielenkiintoinen kysymys. Mitenköhän tän nyt omalla kohdalla selittäisi. Kun ihastuu, toki se seksuaalinen lataus on siinä, ja itsellä yleisfiilis on kokoajan vähän seksuaalisesti ylivirittynyt. En kuitenkaan pysty haaveilemaan seksistä ihastuksen kanssa, koska jo pelkkä sen ajattelu tuntuu niin jännittävältä, että yhdynnän kuvittelusta ei tule mitään, ellen ole jo ollut ihastuksen kanssa sängyssä. "Tositilanteessa" ei koskaan ole ongelmia ollut, mutta jotenkin en vaan saa hommaa toimimaan kuvitelmissani. Jos taas ollaan harrastettu seksiä, sielloin kuvitteleminenkin onnistuu.
-N
En haaveile seksistä yksityiskohtaisesti, vaan läheisyydestä yleensä. Seksi on niin erilaista eri miesten kanssa, että en osaa kuvitella, millaista se ihastuksen kanssa olisi. Sitten kun on jo ollut seksiä, haaveilen siitä paljonkin. Nainen.
En haaveile, vaikka muuten seksiä ajattelen paljon. Jos ihastun kunnolla, minua ennemminkin pelottaa seksi, koska pelkään, että seksi on huonoa? En tiedä onko tämä saanut alkunsa ensimmäisestä lyhyestä suhteestani, jossa mie oli kiltti ja ihana, mutta huono sängyssä. Hänen jälkeensä olen harrastanut seksiä enimmäkseen itsevarmojen ja vahvojen miesten kanssa.
Eli jos ihastun ns. vain ulkonäköön tai välillämme on vain seksuaalista latausta voin haaveilla seksistä helposti. Tästä johtuen voin helposti harrastaa seksiä ilman tunteita ja yhden illan juttuja.
Olen onnellisessa parisuhteessa, mutta kevyitä ihastuksia on silloin tällöin. Ei mitään vakavaa, eikä sellaista jonka eteen tekisi mitään, tarvetta pettää ei siis ole. Mutta ehkä tästä johtuen, haaveilen seksistä tällaisten ihastusten kanssa, en mistään muusta. Ja seksiä harrastetaan mieheni kanssa lähes päivittäin, ja se on elämäni parasta seksiä, että ei liity puutteeseenkaan...
Aika jännää, en ollut tällaista ennen pohtinutkaan.
En. Mua vähän ällöttää karvaset kikkelit ja eritteet ja kaikki.