Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avautuu: en syty kliseisestä romantiikasta!

Vierailija
14.02.2016 |

Kuulkaapas näin se on, en syty kliseisestä romantiikasta! Nimittäin on olemassa ihmisiä, joiden ihanneparisuhde on sellainen, että asutaan vaikka omillaan. Tällaisen suhteen minäkin kelpuuttaisin.
Mies37

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kävisi semmoinen. Lähinnä koska en pidä kompromissien tekemisestä.

Vierailija
2/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä, että tiedät mitä haluat, AP. Sinun pitää vain löytää sellainen kumppani, joka jakaa näkemyksesi, eihän siinä ole sitten ongelmaa, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sekä romantiikasta että järkevästä suhtautumisesta parisuhteeseen. Liike äärimmäisten ääripäiden välillä luo tasapainon ainakin mulle. Asua voisin mieluusti erikseen ja yhdessä fiiliksen mukaan. Silleen luovasti.

N43

Vierailija
4/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä itsekään pysty kuvittelemaan asumista kenenkään (ihmisen) kanssa, joten ainoa kuviteltavissa oleva parisuhde olisi sellainen jossa asutaan omillaan.

Ja jos kliseisellä romantiikalla tarkoitetaan imelää mansikka-kermavaahto-ruusunlehtimeininkiä, niin eipä kyllä maita sellainen.

Vierailija
5/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että kliseisellä tarkoitetaan tässä jotain kynttilänvaloa. Sellaisesta ei syty kukaan.

Yhdessä asuminen ei varmasti ole mikään välttämättömyys. Tosin jos oikein rakastuu, haluaa ehkä olla yhdessä. Niin kävi minulle.

Vierailija
6/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseinen romantiikka ei ole minunkaan juttu. Erottiin erään miehen kanssa sen takia että oli niin yliromanttinen. Löysi onneksi myöhemmin naisen joka arvostaa tuota piirrettä ja ovat nyt naimisissa.