Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi bussipysäkillä kaikki viittoo sitä samaa bussia :D

Vierailija
14.02.2016 |

Eikö kukaan ajattele, että siinä pysäkillä sun takana on kenties muitakin. Ääliömäinen näky!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä maalla menee ehkä yksi karjabussi päivässä. Täällä menee 3 eri bussia samalta pysäkiltä.

Vierailija
22/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut kun eihän sitä kehtaa kattoa toiseen suuntaan toista ihmistä että viittooko se ;)

Olisi kyllä nolouden huippu kääntyä tuijottamaan selän takana olevia ihmisiä että "viitotteko te, viitotteko te sitä bussia johon minä olen menossa". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun en katsele, mitä muut tekevät. Viiton siksi itse.

Eli olet vakavasti näkövammainen jos et näe edes edessäsi seisovien huitomista.

Itsevarman individuaalin esittäminen on niin kauan realistista kun se menee liikaa överiksi realismin kustannuksella.

En ole näkövammainen enkä esitä. Olen ajatuksissani enkä todellakaan huomaa, ellen katso. Työpäivän jälkeen ajatus on muualla sekä usein katse kännykässä niin, että hyvä kun bussin huomaa. Olehan nyt kiltti äläkä tällaisesta asiasta toisia ala arvostella.

Vierailija
24/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä maalla menee ehkä yksi karjabussi päivässä. Täällä menee 3 eri bussia samalta pysäkiltä.

Tai enemmän. 

Vierailija
25/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden keskustelujen takia mua alkaa nykyään aina naurattamaan pysäkillä kun monta kättä nousee pystyyn :D

Vierailija
26/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiton itse, koska samalle pysäkille voi pysähtyä kolmekin bussia yhtä aikaa. Siinä pitää olla tarkkana, ettei oma bussi aja ohi.

Onko ap.llä muita asioita ihmeteltävänään, joihin tarvitsee vastauksen?

Vierailija
27/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiton itse, koska samalle pysäkille voi pysähtyä kolmekin bussia yhtä aikaa. Siinä pitää olla tarkkana, ettei oma bussi aja ohi.

Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa. Ap

Vierailija
28/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eniten ehkä ärsyttää se, että ihmiset on niin uppoutuneita älypuhelimiinsa ja somettamiseen (argh mikä sana!), ettei siitäkään syystä tajua, mitä ympärillä tapahtuu. Noloa. Onko muualla maailmassa tällaista? Ap

Vierailija
29/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tätä koko palstaa olisi, jos kukaan ei mitään ihmettelisi. Bussin viittominen on kai aika pientä siihen verrattuna, että ihmiset miettii, miten vaihtaa terveysside äänettömästi yleisissä vessoissa, tai miten paskoa hiljaa käteen jne. Ap

Vierailija
30/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan signaalin vahvistamiseksi.

Ihanasti sanottu :)  Ap

Vierailija
31/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on monta ihmeellistä asiaa. Ap

No anna tulla, niin vastataan niihinkin.

Vierailija
32/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pk-seudulla ja täällä monelta pysäkiltä saattaa mennä 7-8 eri bussia. En kyllä silti viito jos nään että kolme mun eessä viittoo samaa bussia. Kyllä sen erottaa jos ne on viittomassa sitä samaa vaikka tulisi pari bussia peräkkäin,nimittäin ele kielestä huomaa,kannattaa tarkkailla. Esim ne jotka on menossa takana tulevaan alkaa kävelemään "vastaan" bussia pysäkillä ja jotka menee siihen edessä olevaan niin ei pahemmin liiku.

Vierailija
33/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä bussin tullessa eräs mies ehti nostaa kättänsä ennen minua, viitoin sitten itsekin  ja ajattelin jo hetken, että tämä on ehkä vähän turhaa.... ja niinpä olikin, bussi ajoi sujuvasti pysäkin ohi :P 

Vierailija
34/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eniten ehkä ärsyttää se, että ihmiset on niin uppoutuneita älypuhelimiinsa ja somettamiseen (argh mikä sana!), ettei siitäkään syystä tajua, mitä ympärillä tapahtuu. Noloa. Onko muualla maailmassa tällaista? Ap

Kuule on. Maailmassa sattuu ja tapahtuu. Sinä kuulut niihin ihmisiin, joita toisten tavat ja tekemiset ärsyttävät. Se ei ole helppoa elämää, kun muita tulee todennäköisesti maailmassa elelemään koko sinun loppuelämäsi ajankin.

Vierailija
35/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun pk-seudulla ja täällä monelta pysäkiltä saattaa mennä 7-8 eri bussia. En kyllä silti viito jos nään että kolme mun eessä viittoo samaa bussia. Kyllä sen erottaa jos ne on viittomassa sitä samaa vaikka tulisi pari bussia peräkkäin,nimittäin ele kielestä huomaa,kannattaa tarkkailla. Esim ne jotka on menossa takana tulevaan alkaa kävelemään "vastaan" bussia pysäkillä ja jotka menee siihen edessä olevaan niin ei pahemmin liiku.

JOS näet, mutta aina sitä ei näe eikä erota, kun pysäkillä on niin paljon ihmisiä toistensa tukkeena.

Vierailija
36/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tarkkailla??? Miksi ihmeessä? Juuri siksi sitä viitotaan itse, kun ei kiinnosta ei jaksa tarkkailla toisten vieraiden ihmisten elekieltä bussipysäkillä.

Siis viittominen on todellakin noiden mielestä noin kamala ja noloa?

Ns, turhan viittoiln pelko se vasta noloa taitaa olla.

Vierailija
37/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hesalaiset ja niiden ongelmat.

Eihän niitä busseja muualla kuljekaan kuin "Hesassa" /Ap

Osui ja upposi jälleen :D -4

Vierailija
38/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelkkä tapa. Näen haluamani bussin, nii heilautan kättäni seuraamatta mitä muut pysäkillä olijat tekee. Ehkä olen tavallista sisäänpäin kääntynyt, enkä seuraa ympäristöäni koko ajan. Ainakaan sillä, että mikä näyttää tyhmältä ja mikä ei.

Vierailija
39/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut monesti nähtyä, kun maalaiset viittovat metroa pysähdyksiin. :D

Vierailija
40/58 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joskus luotin, että kyllä siellä takana olevat heiluttelee. Eipä heilutellut ja bussi meni ohi

Miksi heilutat silti, vaikka edessäsi heiluttaa jo 3 muutakin tyyppiä?

Tätä minäkään en tajua. Yleensä silmäilen heiluttaako joku, jotta mun ei tartte vaivautua. Jos taas pysäkillä on esim yksI mun lisäksi, ja hän minun takana, hoidan homman kotio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan