Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko lesbo?

Hämmentynyt
14.02.2016 |

Olen 13-vuotias tyttö ja minua ahdistaa kun en tiedä kuka tai mikä olen. Minua on alkanut mietityttää se että olen ehkä lesbo tai bi. Olen aina ollut vähän poikamaisempi; en ole ikinä leikkinyt barbeilla ja pukeutunut aina huppareihin, enkä ole koskaan meikannut kunnolla. Minulla ei ole ikinä ollut miesjulkkisihastuksia ja saan kauniista naisita perhosia vatsaan. Olen myös kerran seurustellut tytön kanssa 2kk mutta erosimme hänen aloitteestaan, koska hänestä ei enää tuntunut että pitäisi minusta. Nämä 2kk olivat elämäni parhaat! Minulla oli myös outoja ajatuksia, joista tuli pian haluja. Mietin että mitä jos nyt häntä kädestä kiinni ja laittaisin kädet hänen ympärilleen tai suutelisin häntä. Aina itsetyydyttäessäni haaveilen naisista ja seksistä heidän kanssaan, enkä pidä siitä että mitään on sisälläni. Ja naiset kiihottavat minua paljon enemmän, olen myös nähnyt unta että harrastan seksiä naisen kanssa. Mutta välillä taas saatan ajatella että onpa kivan näköinen poika, mutta en kiinnostu sen enempää. Välillä tuntuu että voisin harrastaa seksiä miehen kanssa ja välillä ajatus ällöttää, enkä voisi seurustella miehen kanssa kun kemiat eivät tunnu kohtaavan. En ole ikinä kunnolla edes ihastunut poikaan, samalla tavalla kuin tyttöihin.

En tiedä olenko lesbo vai bi? Vai enkö vain halua myöntää että olen lesbo?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi olla pakolla kumpikaan, seksuaalisuus kannattaa ajatella sellasena kirjona ja janana jolla voi liikkua elämän aikana suuntaan tai toiseen. Kyllä sinä naisiin selvästi taivut ja olet niistä kiinnostunut mutta hyvin ne miehetkin voi joskus myöhemmin kiinnostaa enemmän, tai sitten ei.

Olen nainen ja naisen kanssa yhdessä. Minäkin ajattelen että joo kyllä joku mies voi näyttää hyvältä tai komealta, mutta en halua niiden kanssa olla.

Vierailija
2/6 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko lapsen vielä tuollaisia asioita miettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo.

Vierailija
4/6 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpelipom.