Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän sairaus voi aiheuttaa hallitsematonta nauramista?

Vierailija
13.02.2016 |

Ongelma on se että minua on tilanteissa missä olen vaikka ensin sekoillut sanoissani tai tehnyt jotain väärin, tai asiakas on käyttäytynyt huvittavasti - alkanut naurattaa. Olen aina saanut pidettyä pokkani raivokkaasti hymyilemällä ja olemalla puhumatta hetkisen. Näissä tilanteissa joudun melkein paniikkiin, koska tiedän että jos puhun niin alan nauramaan ja nolaan itseni ja vaikutan hullulta kun nauran ihan tyhjälle. Eikä se tilanne ole enää silloin ollenkaan hauska vaan todella inhottava. Näin on käynyt ehkä kolmesti vuoden sisällä. Tällaista tapahtuu vaan töissä, varsinkin jos on tosi kiireistä ja tuntuu että ajatukset solmussa.

Normaalisti olen oikeasti hyvä ja hillitty asiakaspalvelija, nautin työstäni ja osaan myös nauraa tilanteissa joissa se on "sallittua" eikä se mene silloin tuollaiseksi paniikinomaiseksi tilaksi. Pitäisikö huolestua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis asiakaspalvelutilanteissa nämä tapahtuu ja todella noloa, jos asiakas huomaa että pidättelen naurua.. 

Vierailija
2/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi medikalisaatio sentään. Herranjestas. On täysin normaalia, että silloin, kun vähiten saisi nauraa, naurattaa eniten. Tämä yhteiskunta on sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi medikalisaatio sentään. Herranjestas. On täysin normaalia, että silloin, kun vähiten saisi nauraa, naurattaa eniten. Tämä yhteiskunta on sairas.

Mutta kun ei tuo ole sellaista normaalia naurua. Kyllä minua alkaa naurattaa, huvittaa jotkut asiat työpaikan ulkopuolellakin joille ei pitäisi nauraa - ja osaan hillitä nauruni. Mutta töissä alkaa naurattaa joku asia joka on oikeasti vain ikävä enkä saa sitä oikein hillittyä. Päässä jyskyttää ja tuntuu että tulee paniikki ja tekisi mieli juosta karkuun, pelottaa että kohta sitä vain purskahtaa nauramaan ja nauraa 10 min putkeen. 

Vierailija
4/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KVG pseudobulbaarioireet. Sinun oireet kuulostavat kylläkin normaaleilta, monilla noita. T. Sh

Vierailija
6/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis

Vierailija
7/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kasvain tietyssä kohtaa aivoja aiheuttaa hallitsematonta nauramista, mutta en nyt sanoisi ap:lla olevan kasvainta.

Vierailija
8/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varttihulluus.

Vierailija
9/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä hekotussyndrooma, terv. Lääk.tri, phD

Vierailija
10/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KVG pseudobulbaarioireet. Sinun oireet kuulostavat kylläkin normaaleilta, monilla noita. T. Sh

Haukottelukin on mielestäni lisääntynyt, muttei kyllä itkukohtauksia ole tullut tai leuat mennyt sijoiltaan. Jospa olisi sitten normaalia.. 

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kasvain tietyssä kohtaa aivoja aiheuttaa hallitsematonta nauramista, mutta en nyt sanoisi ap:lla olevan kasvainta.

Ahaa, no onneksi aivokasvaimen todennäköisyys varmasti aika pieni ja joitain muita suurempia oireita olisi jo ilmennyt. 

Vierailija
11/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muutoin ole edes kovin nauravainen ihminen :( Melkeinpä päinvastoin.. AP

Vierailija
13/13 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti vuoden sisään on kuitenkin aika harvoin! Kyllä muakin silloin tällöin alkaa ihan hallitsemattomasti joku asia naurattaa, vaikka se ei (varsinkaan muiden mielestä) ole edes hauska. Joskus vaan naurattaa! :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän