Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies katosi kesken puhelun automatkalla??

Vierailija
13.02.2016 |

en tiedä, suuttuiko se mulle jostain, ja löi luurin korvaan, vai ajoiko se kolarin? se ei vastaa mun puheluihin, eikä viesteihin. hävisi vain ykskaks--mitä teen??

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapatit siis miesystäväsi käytökselläsi.

Vierailija
22/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies tulossa töistä vai mistä? Koska näitte viimeksi? Miksi suuttui, etten ole puhelias? Suuttuuko yleensäkin helposti pienistä asioista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi soitti?

Aika vastuutonta soittaa jos tietää että toinen ajaa autolla,varsinkin tällaisilla pääkallokeleillä.

Mies itse soitti, ja ärsyyntyi siitä, etten ole puhelias...   ohitteli siellä toisia autoja samalla.  voi saatana!!  ap

Ja sä et osannut sanoa sille, että puhutaan kun se ei ole ratissa. Joo, sun puhumattomuus todellakin on ongelma. Toinen on miehen oma idiotismi kun pääkallokeleillä ajaa miten sattuu toinen käsi korvalla.

Vierailija
24/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon Musi Tolkku puhuu ajaessa puhelimeen ja vieläpä ohittelee samalla.

Vierailija
25/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä? Exänikin ajeli holtittomasta aina kun suuttui. jopa minä ja lapset kyydissä. Minkä ikäinen miehesi on?

Vierailija
26/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko mies tulossa töistä vai mistä? Koska näitte viimeksi? Miksi suuttui, etten ole puhelias? Suuttuuko yleensäkin helposti pienistä asioista?

oli tulossa tapaamastaan lastaan.

nähtiin viimeksi maanantaina. se on puhelias, haluaa puhua ja pälättää koko ajan, ja minä olen hiljainen ja sulkeutunut--se ärsyttää sitä. luulen, että jos se nyt hengissä on, on varmaan parempi lopettaa koko suhde, ei tästä mitään tule, en vaan osaa olla avoin ja puhelias. harmi menettää hyvä mies sen takia, mutta en osaa muuttaa itseäni. eikä ole oikein, että toinen joutuu kärsimään kanssani.

voi hemmetti, että olen huolissani!!

ap

Vierailija
27/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eihän tollasta peruspiirrettä ihmisessä voi millään muuttaa. Voi harmi. Toivottavasti kaikki järjestyy.

Vierailija
28/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että olisit kuullut törmäyksen ääniä jos olisi ajanut kolarin. Mutta mitä tulee tuohon keskustelunaiheeseenne, ei tuollaista perusominaisuutta, siis onko ihminen introvertti tai ekstrovertti, voi muuttaa. Jos siis oikein ymmärsin. Mikäli tämä on miehellesi ylitsepääsemätön ongelma niin sitten on tosiaan parempi vain todeta ettette sovi toisillenne.

Vierailija
29/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo.

Vierailija
30/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nähtiin viimeksi maanantaina. se on puhelias, haluaa puhua ja pälättää koko ajan, ja minä olen hiljainen ja sulkeutunut--se ärsyttää sitä. luulen, että jos se nyt hengissä on, on varmaan parempi lopettaa koko suhde, ei tästä mitään tule, en vaan osaa olla avoin ja puhelias. harmi menettää hyvä mies sen takia, mutta en osaa muuttaa itseäni. eikä ole oikein, että toinen joutuu kärsimään kanssani.

ap

Kiinni jäit amatööri,aikaisemmin sanoit että oli ajamassa omaan kotiinsa.

Vierailija
31/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä se on lepikossa kun ei piru osaa ajaa. Pääkallokeli juu. Pysykää kotonanne jos ette osaa ajaa.

Vierailija
32/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiinni jäit amatööri,aikaisemmin sanoit että oli ajamassa omaan kotiinsa.

Niin omaan kotiinsa sen jälkeen kun oli käynyt tapaamassa lastaan. 

Vierailija
33/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentät voi autolla ajaessa kadota kesken kaiken. Kokemusta on. Mulla on sitten bluetooth, joten en pidä puhelinta kädessä. Se on vielä aika herkkä katkeamaan välillä. 

Vierailija
34/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengissä oli, oli mennyt käymään jossain. oli siis luullut, että minä löin luurin korvaan, kun puhelu katkesi yhtäkkiä, ja minä luulin, että ajoi kolarin, kun ei vastannut...

ap

Vierailija
35/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä että selvisi näin. Keskustelkaa kunnolla nyt kunhan tapaatte.

Vierailija
36/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä että selvisi näin. Keskustelkaa kunnolla nyt kunhan tapaatte.

ajattelin tosiaan nostaa kissan pöydälle, ja sanon miehelle, että olisi ehkä parempi lopettaa tämä ennenkuin vaan sattuu lisää, jos annetaan suhteen jatkua, ja sitten huomataan, ettei siitä mitään tullutkaan. minä olisin tyytyväinen näin, mutta ahdistun suunnattomasti, kun mies odottaa minun persoonani muuttuvan, ja olisin yhtäkkiä 40v iässä avoin ja puhelias. Mies taas ei koe olevansa minulle tärkeä, kun en osaa tuoda sitä puheilla julki.

olen äärimmäisen surullinen, jos joudun luopumaan miehestä oman omituisuuteni takia, mutta ei voi mitään.

onneksi en tapattanut sitä tielle...

ap

Vierailija
37/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei käytä kännykkää ajon aikana.

Vierailija
38/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko te olette seurustelleet? Ei se toisaalta ole huono asia, että toinen on hiljaisempi. Kauheetahan se olisi, jos molemmat olisivat joko suupaltteja tai ihan hiljaisia. Ei tuo ole ongelma pelkästään, ellei se miehelle sitten sitä ole?

Vierailija
39/39 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko te olette seurustelleet? Ei se toisaalta ole huono asia, että toinen on hiljaisempi. Kauheetahan se olisi, jos molemmat olisivat joko suupaltteja tai ihan hiljaisia. Ei tuo ole ongelma pelkästään, ellei se miehelle sitten sitä ole?

Luulen, että se on hänelle todella iso ongelma. Ei varmaankaan koe itseään halutuksi ja rakastetuksi.. itse pälättää noita pehmoisia mulle koko ajan. minä en vaan osaa. rakastan ihan helvetisti, mutta en vaan saa sitä ulos.

ap