Vela nainen ei ole normaali
Hän pakoilee vastuuta ja on narsistisen hedonisti. Turhaa velat länkyttää muuta, koska näin lyhyt termi määrittää sen mistä on kysymys.
Kommentit (91)
Toivoisin äideiltä ja isiltä vähän enemmän ylpeyttä omasta vanhemmuudesta. Teette rankkaa ja varmasti antoisaakin duunia, se ei sovi kaikille. Lasten kasvattaminen ja niistä huolehtiminen ei aina ole helppoa. Miksei voi vain hymynkare huulillaan huoata että olette työllä ja vaivalla saaneet ihanan perheen, jota ette vaihtaisi mihinkään. Ymmärtämällä sen ettei kaikista ole samaan eivätkä kaikki halua samaa, nostaisitte omaa arvoanne muiden silmissä.
Kitinä siitä että kaikki eivät lisäänny taas puolestaan kuulostaa siltä että olette tehneet lapsia vain koska niin kuuluu tehdä, olette katkeria sen vaivannäön määrästä jonka arjessa kohtaatte ja toivotte, että kaikki muutkin jäisivät loukkuun elämään josta eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Olen humanisti, joka pitää suvun jatkuvuutta normaalina. Evoluution näkökulmasta velat tarpeettomia.
Mahtavatko homoseksuaalitkin olla mielestäsi "tarpeettomia"?
Näille, jotka "tekevät" lapset vanhuudenturvaksi: ne voivat olla ihan eri ihmisten lapset, kun teistä lopulta huolehtivat. Ei jälkeläisillä ole mitään velvollisuutta huolehtia vanhemmistaan. Etenkään, jos nämä vanhemmat ovat lisääntyneet, vaikka todellista halua ja kykyä toimia vanhempana ei ole, mutta kun "niin kuuluu tehdä".
Vierailija kirjoitti:
Velanainen on valenainen.
Moni perheen perustava on "valenainen", sitä ollaan olevinaan niin äidillisiä, koska niin kuuluu olla ja lapsia hankkia.
Ehkä on uusi normaali. Tämän kun saisi iskostettua ylikansoittuviin maanosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni perheen perustava on "valenainen", sitä ollaan olevinaan niin äidillisiä, koska niin kuuluu olla ja lapsia hankkia.
Älä höpötä. Ei ole valenaisia. Naisia on vain monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko velat ehtiä säästämään riittävästi vanhuuden päiviksi? Onko huoltosuhde tuttu sana? Toivottavasti ette odota valtiolta esim. eläkkeitänne, niitä pitää riittää ensisijaisesti niille, jotka ovat hankkineet jäljeläisiä veronmaksajiksi. Velat ovat yhteiskunnan vapaa-matkustajia, loisia, jotka odottavat saavansa rusinat pullasta.
Useimmat velat on tekemässä verotuloja sillä aikaa kun lapsellinen jää kotiin eikä ehkä enää pääse työelämään kiinni.
Jokin mättää yhteiskunnassamme kunniin monion ilman töitä, moni mieskin, eivät varmaan ole synnyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Ei ole valenaisia. Naisia on vain monenlaisia.
Samaa mieltä, mutta kun lainaamani henkilö nokkelasti sanaa käytti, niin käytin sitten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aiotteko velat ehtiä säästämään riittävästi vanhuuden päiviksi? Onko huoltosuhde tuttu sana? Toivottavasti ette odota valtiolta esim. eläkkeitänne, niitä pitää riittää ensisijaisesti niille, jotka ovat hankkineet jäljeläisiä veronmaksajiksi. Velat ovat yhteiskunnan vapaa-matkustajia, loisia, jotka odottavat saavansa rusinat pullasta.
Olen vela. Vapaamatkustajana loin uran, tienasin hyvin, takasin oman vanhuuteni (säästöt) ja autan joka vuosi sisaruksieni perheitä pärjäämään taloudellisesti ja maksan vanhempieni hoitokustannuksia. Olen läheinen sisaruksieni lasten kanssa, omia en missään nimessä halua.
Rusinat pullasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vela. Vapaamatkustajana loin uran, tienasin hyvin, takasin oman vanhuuteni (säästöt) ja autan joka vuosi sisaruksieni perheitä pärjäämään taloudellisesti ja maksan vanhempieni hoitokustannuksia. Olen läheinen sisaruksieni lasten kanssa, omia en missään nimessä halua.
Rusinat pullasta!
Pian poistuu tää, sulla säästyi myös alapää. Itseasiassa myös yläpää, kun et joutunut kohtaamaan arjen haasteita. No bad vai ja nyt mussutat niitä rusinoita.
Olen ollut täysin velaton jo vuosia 😊