Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, lahja 8v tytölle?

Vierailija
13.02.2016 |

Moi!

Lapsi on saanut kutsun kaverisynttäreille. En tunne sankaria yhtään. Nyt on kamala dilemma lahjan suhteen.
Minulla on kolme vaihtoehtoa lahjaksi:
- pieni Lego Friens paketti
- Ariel (pieni merenneito) -barbie
- My Magical Seahorse setti jossa "akvaario" ja sinne pattereilla liikkuva merihevonen

Onko näistä mikään ok? Lapsi itse olisi viemässä barbieta, mutta leikkiikö 8v vielä barbeilla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tytöstä, meillä ainakin leikkii. Tyttö täytti juuri 8 v. ja oli innoissaan merenneidosta, pitää myös Lego friendseistä.

Vierailija
2/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita numeoon 112!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin Lego paketin. Barbiet on kai vähän out, pitää olla Monster Highta, Equestria Girlssia, Winxiä ym. muita oudon näköisiä kuvatuksia.

Vierailija
4/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi varmaan paremmin kaveriaan tuntee, joten Barbie on ihan ok.

Vierailija
5/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöni on juuri täyttämässä 8. Hänelle kelpaisi nuo kaikki.

Vierailija
6/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Oma lapseni on siis poika, ja tämän vuoksi olen vähän pihalla pienten tyttöjen leikeistä. Kun kysyin pojalta mistä ko kaveri tykkää, osasi sanoa että violetti on tämän lempiväri 😉 Ja lapseni on siis sitä mieltä, että tytöt leikkii nukeilla tai tyttöjen legoilla. Melko stereotyyppinen ajattelumalli siis...

Itse olen vuosimallia -80, ja leikin vielä kuudennella luokallakin barbeilla. Nykylapsilla leikki tuntuu jäävän koko ajan aikaisemmin pois, ja ollaan esiteinejä paljon nopsempaan kuin ennen. Siksi mietin onko barbie liian lapsekas lelu. Hullulta kyllä tuntuu jos on. Ehkäpä siis kietaistaan Ariel pakettiin 😊

-Ap

Vierailija
7/7 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista veisin Arielin :) Olisin 8-vuotiaana kuollut onnesta jos olisin saanut sellaisen.

t. Käpylehmillä leikkinyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme