Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela nainen ei ole normaali

Vierailija
13.02.2016 |

Hän pakoilee vastuuta ja on narsistisen hedonisti. Turhaa velat länkyttää muuta, koska näin lyhyt termi määrittää sen mistä on kysymys.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko velat ehtiä säästämään riittävästi vanhuuden päiviksi? Onko huoltosuhde tuttu sana? Toivottavasti ette odota valtiolta esim. eläkkeitänne, niitä pitää riittää ensisijaisesti niille, jotka ovat hankkineet jäljeläisiä veronmaksajiksi. Velat ovat yhteiskunnan vapaa-matkustajia, loisia, jotka odottavat saavansa rusinat pullasta.

Lol. Oot vähän pihalla nyt. Luuletko, että kukaan vela ei käy töissä? Tiedoksi, että eläkettä kerrytetään työnteolla ja nykyään hieman opiskelullakin, ei lapsia synnyttämällä. Et saa suurempaa eläkettä siitä, että synnytät ja kasvatat. Entä jos omasta lapsestasi tulee vela? Ajatteletko hänen olevan loinen? 

Lol. Ja kenenhän työnteolla ne SUN eläkkeet maksetaan? Jep, niillä töillä joita sun lapset ja lapsenlapset tekee. Ai sulla ei ole sellaisia ja on hyvä, ettei muillakaan olisi? Ok. Taikaseinä on muuten legendaa, kyllä ne rahat valtion kirstuun tulee kansalta.

Vierailija
42/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät naiset ovat todennäköisemmin lapsettomia. Tutkimuksen mukaan lapsentekohalu vähenee, mitä älykkäämpi nainen on. Tulotaso tai koulutus eivät vaikuttaneet tuloksiin. Tosin oppineissa on enemmän lapsettomia, luonnollisesti fiksut tykkää opiskella enemmän. Meidän suvussa on paljon korkeastikoulutettuja ja nais

veloja. On tuo suvunjatkaminen jäänyt

enemmän miesten harteille.

Eihän se lisääntyminen olekaan kovin fiksua ylikansoittuneessa tilanteessa. Itsekästä se on ja tyhmää. Mutta ehkä on

parempi olla keskinkertainen pärjätäkseen elämässä.

Älykäs ihminen laittaa linkin, jos viittaa tutkimukseen. Link or didn't happen. Ja Suomessa ei ole ongelmaa ylikansoituksesta, urpo, päinvastoin. Heikko väestönkasvu on se ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen humanisti, joka pitää suvun jatkuvuutta normaalina. Evoluution näkökulmasta velat tarpeettomia.

Ihmiset elävät yli vaihdevuosi-iän ja evoluutio on sen kehittänyt. Sille on syynsä. Kaikki naiset ovat tarpeen.

Maho nainen on aina evoluution oikku. No, luontoäiti ei toki ole virheetön. Sama kai se onko vika kohdussa vai päässä.

Vierailija
44/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs velamies? Sama juttu tietenkin.

Minua ei kiinnosta vastuu kenestäkään muustakin itsestäni

Vierailija
45/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien hankkiminen minun mielestäni on eräänlaista silmien sulkemista maailmalta. Rakennetaan oma pikku kupla, jossa ei tarvitse välittää kuin niistä omista lapsista ja siitä, että niillä on koko ajan uutta ja kallista tavaraa. Viis siitä, ettei maailma kestä tätä tai siitä, että moni jo syntynyt tarvitsisi apua.

Ääripäänä on tietenkin ne, jotka hankkivat lapsia toisensa perään. Eräs ystäväni on nuorin seitsemästä lapsesta ja miettinyt kuulemma koko elämänsä, ettei hänellä ole oikeutta olla täällä. Normaalit vanhemmat kun olisivat hänenkin mielestään lopettaneet kahden/kolmen jälkeen. Äitinsä ei kuulemma huolehtinut lapsista, vaan muksut kasvattivat toisensa. Kyse siis uskonnottomasta perheestä. Tämäkö on ihailtavaa ja ei itsekästä? Synnyttää seitsemän lasta täysin oman onnen nojaan?

Minä olen vela ja väitän kyllä olevani monta äitiä epäitsekkäämpi. Hoidan kavereideni ja sisarusteni lapsia rakkaudella, ja vanhempana aion ottaa hoitaakseni väliaikaista kotia tarvitsevia sijaislapsia. Haluan auttaa niitä, jotka ovat tehneet eri ratkaisun kun minä.

Sinä, rakas ap, sen sijaan haukut muita av:lla. Olisiko aika vilkaista peiliin?

Vierailija
46/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen humanisti, joka pitää suvun jatkuvuutta normaalina. Evoluution näkökulmasta velat tarpeettomia.

Ihmiset elävät yli vaihdevuosi-iän ja evoluutio on sen kehittänyt. Sille on syynsä. Kaikki naiset ovat tarpeen.

Maho nainen on aina evoluution oikku. No, luontoäiti ei toki ole virheetön. Sama kai se onko vika kohdussa vai päässä.

Synnytyskone on ihmiskunnan älyllisen kehityksen kannalta viallinen yksilö.

Vierailija
47/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät naiset ovat todennäköisemmin lapsettomia. Tutkimuksen mukaan lapsentekohalu vähenee, mitä älykkäämpi nainen on. Tulotaso tai koulutus eivät vaikuttaneet tuloksiin. Tosin oppineissa on enemmän lapsettomia, luonnollisesti fiksut tykkää opiskella enemmän. Meidän suvussa on paljon korkeastikoulutettuja ja nais

veloja. On tuo suvunjatkaminen jäänyt

enemmän miesten harteille.

Eihän se lisääntyminen olekaan kovin fiksua ylikansoittuneessa tilanteessa. Itsekästä se on ja tyhmää. Mutta ehkä on

parempi olla keskinkertainen pärjätäkseen elämässä.

Älykäs ihminen laittaa linkin, jos viittaa tutkimukseen. Link or didn't happen. Ja Suomessa ei ole ongelmaa ylikansoituksesta, urpo, päinvastoin. Heikko väestönkasvu on se ongelma.

Googlaa LAPSETTOMUUS ÄLYKKYYS

Sieltä löytyy tutkimustulosta

Vierailija
48/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vela. Ihan kiltisti käyn töissä, maksan veroni ja eläkemaksut. Niillä verorahoilla kustannetaan paljon kaikkea josta en itse ole nauttinut. Äitiysloma, neuvoĺat, lasten lääkärikäynnit jne jne. Vastuusta on turha tulla mulle vinkumaan. Olen hoitanut ja huolehtinut syöpäsairaasta miehestäni ja saattohoidin hänet kotona lähes loppuun saakka ennen hänen kuolemaansa.

Vierailija
49/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko velat ehtiä säästämään riittävästi vanhuuden päiviksi? Onko huoltosuhde tuttu sana? Toivottavasti ette odota valtiolta esim. eläkkeitänne, niitä pitää riittää ensisijaisesti niille, jotka ovat hankkineet jäljeläisiä veronmaksajiksi. Velat ovat yhteiskunnan vapaa-matkustajia, loisia, jotka odottavat saavansa rusinat pullasta.

Hä? Eläkettähän kertyy tasan sen mukaan, paljon on itse tienannut. Siskoni on kouluttamaton kolmen lapsen äiti ja on tienannut viimeiset 10 vuotta tasan tuet + mahdollisesti muutamia satasia keikkatyöstä kuussa. Minä tienaan lapsettomana ja kouluttautuneena n 4500€/kk (palkkakuoppa, tiedän). Kummankohan luulet saavan enemmän eläkettä? Ollaan kolmekymppisiä.

Vierailija
50/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni ihminen täällä tuntee ihan hirveää tarvetta puolustella itseään ja selitellä valintojaan aloittajan kaltaiselle ääliölle?

Vierailija
51/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, en ehkä ole huomannut kaikkia kommenttejasi, mutta minusta näyttää, että et ole tullut määrittelemään 'normaalia naista', vaikka sinulta sitä on pyydettykin. No annapa, kun minä kerron - sinullekin: Minä olen tiettävästi normaali nainen, minulla on kaksi rintaa ihan oikeilla paikoillaan (monilta on rinta poistettu, mutta silti he ovat naisia!) ja lisäksi minulla on ihan samalla tavoin toimivat lisääntymiselimet kuin sinullakin tuolla jalkovälissä. Minulla ei ole lapsia, koska en tavannut ajoissa potentiaalista isäkandidaattia. Jäin siis lapsettomaksi ja - voi kauhistus - miehettömäksikin. Olen ollut aina hyvä veronmaksaja. Sinun kullanmurusi saavat tai ovat ainakin saaneet ilman vastiketta hyvän lapsilisän  yhteiskunnalta ja sinä itse olet saanut niinikään äitiyspäivärahaa. Veroprosenttini on todennäköisesti ollut koko ajan korkeampi kuin sinulla ja on vieläkin, vaikka olen jo siirtynyt seniorikansalaisten joukkoon.

Terveisin Länkyti länkyti länkyn länkyn.

Vierailija
52/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä pitäisi tietää, miksi (oletettavasti) lapsellisia haittaa muiden lapsettomuus? Kaduttaako omat valinnat, vai mikä siinä on? En ole kuullut vielä yhdenkään tasapainoisen vanhemman haukkuvan lapsettomia yhtään mitenkään. Enkä minä hoikkana ja varakkaana kilju kurkku suorana että "läskit ja köyhä ovat ihmiskunnan loisia!;!;;!!!". En, koska minua ei kiinnosta tuntemattomien ihmisten valinnat. Mikähän ap:ta siis vaivaa?

Vierailija
53/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa vela??

Vierailija
54/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä miten te jaksatte aina tätä samaa

Vierailija
55/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitten epänormaali ihan mielelläni. Mutta tarpeettomaksi ei ole vielä kukaan haukkunut päin naamaa.

Jännä juttu että kyllä minun lapsettoman apu tuntuu kelpaavan perheille joissa on väsymystä. Ja tiedätkö mitä, autan mielelläni. Jonkun tuntemattoman mielipiteet ei paljon omaan elämään vaikuta. Läheisten mielipide on se joka merkitsee ja olenkin onnekkaassa asemassa kun on niin ihanat ystävät ja mies.

Vaikka lähes kaikilla ystävilläni on lapsia, meillä on molemmin puolinen kunnioitus toisiamme kohtaan. Ei ole keneltäkään millään tavalla pois jos minä en lisäänny. Olen kuitenkin iloinen että suuri osa ihmisistä lisääntyy, jotta esim meille lastenhoitaja riittää asiakkaita ja lapsia. Ei olisi minulla töitä ilman perheellisiä ihmisiä. Joten kiitos heille! Minusta erilaisuus on rikkaus, ja jos joku ei kestä minun valintaani olla hankkimatta lapsia, se on hänen ongelmansa, ei minun. Minä olen onnellinen näin. :)

Vierailija
56/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus on kyllä melko provosoiva mutta ikävä kyllä totta.

Kommenttisi on passiivis-agressiivinen ja ikävä kyllä typerä.

?

Vierailija
57/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy Yhyy voi ei mua haukutaan täällä! En kestä en tiedä miten nyt selviän! Elämäni on pilalla! Nyt muuttuikin mieli ja menenkin tästä nyt äkkiä hankkiutumaan raskaaksi jotta ap:n mielestä olisin normaali! Joko nyt kelpaan sinun mielestäsi yhteiskunnalle??

Ai en vieläkään, entä sitten kun olen sen lapsen maailmaan synnyttänyt ja ei olekaan voimavaroja tai taloudellista varaa sitä kasvattaa?

jotkut nyt vaan ajattelee elämäänsä vähän pidemmälle ja on muita suunnitelmia tulevaisuudelle. En usko että olisin kovinkaan tuottava yksilö yhteiskunnalle väsyneenä ja onnettomana äitinä joka ei pystyisi edes tarjoan lapselle sitä kaikkea mitä se ansaitsisi. Sen sijaan teen ahkerasti töitä

ja aina olen veroja maksanut. Vapaa-ajalla nautin miehen sekä rakkaiden kavereiden sekä lemmikkien seurasta. Ym mitä ei jaksa kirjoittaa.

Vierailija
58/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela vai veko????

Vierailija
59/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedonistinen narsisti olisi parempi termi.

t. maisterivela

Vierailija
60/91 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä velat ovat säälittäviä:) Onko teidän isä-äitisuhde mennyt päin peetä. Velat ovat tutkimuksen mukaan narsisteja.

That escalated quickly. XDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi