Paljonko 10 litran mustikkasangosta kehtaa pyytää??
Ajattelin poimia marjoja, kun olen rahaton. Paljonko mustikkasangosta voi pyytää??
Kommentit (48)
Riippuu paikkakunnasta. Missä asut?
Miten täällä huudellaan aivan alakanttisia hintoja. Pakastemustikka maksaa yleensä 9-15e/kg. Tuore huomattavasti enemmän.
Yleisesti puhdistettu 50€
Puhdista maton 25-30€
Itse en maksaisi 100 euroa enempää, ja sekin on todella kova hinta. Turun Kauppatorilta ostin puhdistettuja mustikoita 2 litraa, maksoivat 8 euroa litra. Kotiin tultuani pakastin ne eikä niissä ollut roskan roskaa. Joku myi 7 eurollakin litra, mutta ne eivät näyttäneet niin puhtailta, niin en ostanut.
50€ näyttää vakiintuneen hinnaksi jyväskylässä. Toisilla 10 litraa on tosin 8 litraa.
Vierailija kirjoitti:
50 e puhdistetusta täällä pyytävät. Joku myy viitenä kilona, joku litroina.
65 euroa olen itse pyytänyt 10 litraa puhdistettuna. Helposti on mennyt kaupaksi.
Voisin mieluusti maksaa reilusti jollekin yksittäiselle poimijalle kuin suurelle kauppaketjulle.
Vierailija kirjoitti:
65 euroa olen itse pyytänyt 10 litraa puhdistettuna. Helposti on mennyt kaupaksi.
Eli myyt samalla kilohinnalla kuin kaupan pakastemustikoilla on. Ei tule ostajalle halvemmaksi, mutta toisaalta ei kalliimmaksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myyt samalla kilohinnalla kuin kaupan pakastemustikoilla on. Ei tule ostajalle halvemmaksi, mutta toisaalta ei kalliimmaksikaan.
Yleensä kerääjät ottaa tilauksia ja keräävät sitten sen mukaan tuoreita. Ja on eri asia miltä alueelta kerätään. Kaupan marjoista ei tiedä.
Torissa näkyy olevan 50 euroa 10 litran ämpärillinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kerääjät ottaa tilauksia ja keräävät sitten sen mukaan tuoreita. Ja on eri asia miltä alueelta kerätään. Kaupan marjoista ei tiedä.
Mitä eroa siinä on, onko ne tuoreita, jos ne kuitenkin menevät pakastimeen suurimmaksi osaksi? Harva varmaan 10 litraa syö tuoreeltaan saman päivän aikana.
150€ maksan.