Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavin juoru, mitä olet itsestäsi kuullut?

Vierailija
13.02.2016 |

Olin koulukiusattu 7- ja 8-luokat, ysillä sain vihdoin yhden ystävän. Tästä hyvästä alkoi kiertää juoru että olen oksettava lesbo. (en nyt tarkoira että lesboissa olisi mitään vikaa)

Lukion toisella luokalla ollessani mummuni kuoli. Näistä kiusaajista osa oli valitettavasti päässyt rimaa hipoen samaan lukioon. En tiedä vieläkään mitä kautta he saivat tietää asiasta mutta alkoi liikkua ilkeitä huhuja että olin vain tyytyväinen kun pääsin perintöön käsiksi. Johtui siitä että näytin kuulemma liian pirteältä että olisin voinut surra. En tiedä sitte, olisiko pitänyt keskellä koulua itkeä niin olisivat olleet tyytyväisiä.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli vahinko. Tosi asiassa taustalla jo yksi keskenmeno ja lapsi hartaasti toivottu nuoresta iästä huolimatta (23 v).

Vierailija
22/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut perhetukikeskuksesta kotilomalle, koska äiti oli väkivaltainen. Tästä minua syyllistettiin usean ihmisen toimesta, että kuinka kehtaan pahoittaa äidin mielen niin törkeästi. 

Myöhemmin kuulin, että olin muka väittänyt isääni väkivaltaiseksi vaikkei hän ollut tehnyt minulle ikinä mitään pahaa. Liekö joku kuullut että minulla oli väkivaltainen vanhempi ja joku olettanut että se on automaattisesti aina isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoitamassa mummuni apteekkiasioita ostoskeskuksen yhteydessä olevassa apteekissa. Tuolloin ammattikoulumme pahimmat juoruämmät kävelivät ohitse ja näkivät kuinka lastaan useita lääkepaketteja laukkuuni. (mummuni tarvitsee paljon lääkkeitä)

Sen jälkeen asuntolan huoneeseeni ilmestyi narkkari-tekstejä seinään kirjoitettuna ja reppuuni jätettiin lappusia ja sen pohja viillettiin auki, pyöräni kumit puhkottiin. Ei ollut vaikea arvata ketkä olivat kyseessä, jäivät siitä kiinni ja joutuivat korvaamaan vahingot.

Vierailija
24/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edes tiedä niitä pahimpia juoruja itsestäni, mutta eksä on niitä tosi hyvä aloittamaan.

Milloin olen kavaltanut lapseni perinnön ja elän valheessa ja kaikki paljastuu kyllä ennen pitkää kun lapseni kasvavat. Olen seurustellut vain rahan vuoksi ja oikein nähtiin porukalla vaivaa sen asian eteen, että eroaisin ja etten eläisi niin pahasti valheessa.

Huomatkaa, että kaikki mikä elämässäni menee hyvin ja olen onnellinen niin on eksän mukaan valheessa elämistä ja sitten porukalla uusien tuttavuuksien kanssa puistellaan päätä kuinka olen niin hukassa ja säälittävä! En edes uskalla kysyä mitä hän on minusta keksinyt sillä yritän parhaani mukaan jättää ne omaan arvoonsa ja jos uudet akat ovat niin typeriä, että kaiken nielevät niin omapahan on asiansa. Ja akat typeränä kujertaa tän miehen ympärillä, oli sitten kyseessä parisuhde tai kaverisuhde.

Mikään muu niin säälitä kun lapset. Lapset joutuvat kuulemaan valheita äidistään, ihmisestä, joka pitää huolen ja välittää heistä. Jos haluavat isäänsä tavata niin noiden puheiden kuunteleminen on tapaamisen hinta. Joka kerta. Kurjaa ja vielä kurjempaa on kun noiden valheiden jälkeen miehen uusi nainen näkee tarpeelliseksi ja oikeudekseen tulla oikaisemaan minua lasten noudon yhteydessä. Mm. Moittimaan kuinka pitäisi käyttäytyä aikuismaisemmin eikä lasten aikana puhua (tämä siis miehen keksimä asia) ja lopuksi reppana kehtaa vielä naureskellen vähätellä minut ihmisenä kaikkineen alimpaan ja tämän kaiken LASTEN AIKANA. Lapsiakin nolotti naisen puolesta ja mies oli arvatenkin ihan vaikeana.

Nainen kai kuvittelee, että mies ei osaa pitää itse puoliaan ja puolusti miestä kun leijonaemo poikasiaan.

On se kumma kun erostamme on jo 13 vuotta ja vieläkin mun asiat kiinnostaa noin kovasti ja kuulen tämän tästä olevani kahvipöytäkeskustelun pääaihe.

Jospa se sitten helpottaa kun lapset täytää 18v?

Vierailija
25/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisia juttuja. Olen pahoillani teidän puolestanne.

Liityn ns. lesbokerhoon. Varattujen työkaverien lähentely ei todellakaan kiinnostanut ja hyvä miespuolinen ystäväni työpaikalla oli homoseksuaali. Olin tietenkin lesbo.

Nolointa on, että useampi kaverini tai jopa ystäväni on luullut minua lesboksi.

Minulla on korkea moraali, en harrasta irtosuhteita ja pidän älykkäistä ja kauniskasvoisista miehistä. 

En oikeasti tiedä, miksi ystäväni kuvittelevat niin. Heidän ulkonäkönsä ja moraalinsa on sellainen, etten todellakaan haluaisi koskea keneenkään heistä, vaikka he olisivat miehiä. 

Minulla oli kuulemma suhde esimieheeni ja iskin säännollisesti varattuja miehiä.

Palaan kohtaan korkea moraali. Elin - ja elän - selibaatissa enkä koskaan sekaantunut varattuihin.

Vierailija
26/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ihana ex-anoppini kertoo kaikille, kuinka erosin täysin yllättäen lapseni toisesta vanhemmasta, käytännössä hylkäsin lapsen ja vein vielä exältä kaiken omaisuuden. Todellisuudessa eroa oli suunniteltu vuosia, lapsi on meillä 50/50, ex asuu ilmaiseksi minun omistamassani talossa ja maksan lasten kuluista 80 %.

Vierailija
27/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI koskenut minua, mutta poikaystavaani. Tama muka kayttaisi steroideja, on 174/94 ja mies kuin veistos :) joillekin nakojaan kova tyo salilla, oikea ruokailu ja lepo on tuntematon kasite.

Vierailija
28/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöin ja oudoin oli juoru että käyttäisin vessapaperituppoa tamppoonina. Siinähän sit oijot tarina....

Vierailija
29/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuulemma ollut palavasti rakastunut ystäväni (tuolloin tuoreeseen) poikaystävään. Öööh, luulin miehen olevan homo, joten olin hänen seurassaan vapautuneempi kuin yleensä. Ei ole kyllä ikinä selvinnyt, että uskoiko ystävä miehensä kanssa totuutta vai ei, mutta hääkutsu ensi kesälle on ilmeisesti tulossa. Muut juorut onkin sitten jäänyt kuulematta itse, mutten kyllä edes kuvittele, että tuo olisi ollut ainoa minua koskeva.

Vierailija
30/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhraan eläimiä Saatanalle ja olen saanut sen vuoksi HIV-tartunnan. Ja tämä juoru liikkui kun olin n. 19-vuotias ja levittäjät (ja uskojat) paljon vanhempia.

Vierailija
31/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen työntekijä oli kovasti sitä mieltä, että olin saavuttanut asemani reittä pitkin. Nauroin kuullessani, koska esimieheni olivat olleet naisia kuten minäkin. Enkä siis ole lesbo.

Vierailija
32/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin puolisoni oli meillä molemmilla hieman tavanomaista vauhdikkaampi menneisyys parisuhdemarkkinoilla. Emme olleet ennestään tuttuja toisillemme mutta monet tunsivat meidän molemmat ja historiamme. Kukaan ei tainnut uskoa, että meidän suhteesta tulisi mitään. Menimme kihloihin 8 kk:n kuluttua ensitreffeistä. Viikon kuluttua kihloihin menosta kuulin utelun ystävältäni, että olenko raskaana kun vahinkoraskaus on kaupungilla liikkuneen huhun mielestä ainut syy miksi me menisimme kihloihin.

No se raskausaika sitten kestikin 8 vuotta ennen kuin esikoinen syntyi ja parin vuoden päästä siitä kuopus. Nyt kuopuskin on jo 4,5-vuotias. Edelleen ollaan miehen kanssa yhdessä ja taidetaan rakastaa toisiamme. Jokohan ne ovat hoksanneet entisessä kotikaupungissa että vakka löysi kantensa.

Vierailija
33/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä typerä juoru sijoittuu vuosikymmenien taakse. Meitä oli jonkinmoinen tyttöporukka 11-12-vuotiaita ja aika moni meistä sai samana jouluna uudet kaunoluistimet, kuten siihen aikaan sanottiin. Olin melkein koko joululoman isovanhempien luona ja sinä aikana joku oli kertonut totena, että minä sain oikein turkisvuoriset luistimet. Ja niin tytöt päättivät, että he suuttuvat minulle eivätkä ole minun kanssani, kun tulen kotiin. No tulin sitten ja menin luistelemaan. Joku tytöistä ei malttanut olla tulematta katsomaan luistimiani ja totesi, että eihän sinulla olekaan turkisvuoria luistimissa, vaan ihan samanlaiset kuin muillakin. No sitten oltiin taas kavereita!

Miksi tuollainen juoru lähti edes liikkeelle? Eihän turkisvuorisia luistimia kai silloin ollutkaan. Syy voi olla se, että meillä oli vain kaksi lasta, joten rahaa oli ehkä vähän enemmän käytössä kuin jossain viisi- tai seitsemänlapsisessa perheessä. Mutta ei perheemme mikään rikas ollut, ihan tavallista työväkeä vain, autonkuljettaja ja ompelija. 

Vierailija
34/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ihan mahtavia juoruja!

Mulla ei mitään niin kovin ihmeellistä ole ollut.

Yläasteella heitin kerran läpällä tuolin ikkunasta. Ikkuna olis siis auki, mitään ei mennyt rikki, eikä siinä ollut mitään draamaa.. opettaja oli muualla ja meitä oli luokassa vaan pari oppilasta ja oli tylsää, niin kaveri kun yllytti niin viskasin sen tuolin sinne pihalle. Kiinni jäin heti, kun rehtori oli pitämässä tuntia just sen ikkunan alapuolella. :D

No siihen juoruun: myöhemmin kuulin, että me oltiin kaverin kanssa alettu verisesti riitelemään ja että olin heittänyt sitä kaveria tuolilla, ja oli kaverin väistäessä olikin mennyt ikkunan läpi. Että semmosta, tuo kyllä huvitti.

Myöhäisteini-iässä sain myös kuulla olevani tiettyjen "piirien" pahin lutka. No joo, yhden "piiriläisen" kanssa seukannut pari vuotta (myös asuttiin yhdessä suurin osa tosta ajasta) ja sitä ennen toisen "piiriläisen" kanssa sellainen friends with benefits-tyyppinen systeemi.. ja ne "piirit" kun käsitti satoja ihmisiä, niin veikkaan että siellä ois löytynyt joku villimpikin neitonen tuon nimityksen alle. En kyllä ottanut itseeni, lähinnä huvitti tuokin. :)

Vierailija
35/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni oli kuumeessa eikä päässyt osallistumaan naapurin tytön syntymäpäiville, naapurin tytön äiti päätti kuitenkin sepustaa ettei meillä ollut varaa lahjaan ja tyttö ei siksi mennyt.

Annoin oman tyttöni avata ja pitää lahjan kun oli niin surkeana kuumeessa eikä päässyt edes juhliin. Ilmeisesti lahjaa odottava naapuri ei pitänyt siitä ettemme vieneet lahjaa myöhemminkään.

Vierailija
36/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma nussinut ja ihan seurustellutkin jonkun mustalaisen kanssa, jota en ole koskaan edes tuntenut tai olemassaolostaan kuullut. Ja tätä juoruttiin vielä 20 vuotta sen jälkeen, kun olin kyseiseltä paikkakunnalta muuttanut, että vähissä ovat puheenaiheet olleet :) Exältä kuulin, että sellainenkin seksikumppani minulla on kuulemma joskus ollut.

Paikka on Ähtäri, terveisiä sinne vaan ;)

Vierailija
37/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin kuulemma huolella mieheni murhan ja murhasin tämän, jonka jälkeen pelottelin lapset hiljaiseksi raiskaamalla ja hakkaamalla heitä. Olen myös uhrannut pikkulintuja ja muita eläimiä saatananpalvontamenoissa, ja käyttänyt surmatun mieheni tuhkaa kulttimenoissa.

Vierailija
38/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettein, kun ihmiset alkoivat jotenkin piilotetusti säälitellä naapurustossa ja toivottaa jaksamista oudolla tyylilä eli ei tavalliseen tapaan "hyviä jatkoja" tms. 

Sain sitten jossain vaiheessa kysyttyä vähän läheisemmältä ihmiseltä, että mitä oikein nyt on meneillään. Niin sanoi: "ihmiset ovat tietysti empaattisia sinua ja lapsia kohtaan, kun mies on nyt vankilassa"... 

Mies oli työkomennuksella Lähi-idässä rauhanturvaajatehtävissä. En tänä päivänäkään tiedä, miten tällainen on lähtenyt liikkeelle ja onko kyseessä tahallinen mustamaalaaminen jonkun taholta. 

Huhu oli niin sitkeä, että korjaamisestani huolimatta, kuulin sen vielä miehen tultua kotiin kuukausien kuluttua. "Onko ollut vaikea sopeutua vapauteen?"

Vierailija
39/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni kysyi minulta, miksi minä petän miestäni. Yksi hänen tuttunsa, jonka tunsin ulkonäöltä, oli nähnyt minun kävelevän toisen miehen kanssa kaupan parkkipaikalla. Se toinen mies oli tosin minun veljeni.

Vierailija
40/151 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juoruilijoiden mukaan ollut n. 4 kertaa raskaana. Kaikki olivat siis omia juorujaan, yhdestä kuulin omalta isältäni! Heillä on myös päässään pitkä lista miehistä joiden kanssa "olen sekstaillut". Olen myös "mielenterveysongelmainen" ja "yrittänyt itsemurhaa kymmeniä kertoja".