Harrastaako 16v seurustelevat yleensä jo seksiä?
Mulla on 16-vuotias tyttö, joka on oikein kunnollinen ja ihana. Hänellä on nyt ollut ensimmäinen vähän vakavampi seurustelusuhde erään reippaan ja oikein mukavan pojan kanssa. Ei siinä mitään, mutta tavallaan toivoisin että eivät harrastaisi vielä seksiä. Tytölle on tästä asiasta ihan turhaa sanoa, sillä ei tuon ikäiset taida noissa jutuissa paljon vanhempien toiveita ja mielipiteitä kuunnella. Kysyn siis ihan yleisellä tasolla teiltä, että tekeekö 16-vuotiaat jo yleensä sellaista?
Kommentit (34)
Jos nyt muistelen omia teiniaikoija niin kyllä minä jo seksiä harrastin silloin. Ei siinä mitään pahaa ole, muistat vaan että se asia on heidän eikä sinun ja voisit vaikka tyttäresi kanssa keskustella ehkäisystä ennenkö on liian myöhäistä .
Aivan varmasti harrastavat ja muista että asia ei kuulu sulle etkä sitä voi estää
Vuosikymmenien kokemuksella on pakko rehellisesti todeta, että16-vuotias pillu tuntuu parhaalta, tiukimmalta ja ihanimmalta. Tämä totuus pitää nyt naisten kestää tai sitten ei.
No, riippuu siitä nuoresta. Itsellä oli hapuilevia seurusteluyrityksiä 16-vnä, mutta se varsinainen seksi sai odotella 18-vksi. Sitten, kun haluttaa enemmän kuin jänskättää, on hyvä ikä aloittaa se sukupuolielämä.
Miten hänen seksielämänsä kuuluu sulle? Jos olisit mun äiti, olisin kyllä aika tuohtunut tuollaisesta.
Vastauksena kysymykseen, harrastimme poikaystäväni kanssa ekan kerran seksiä kun olin 16 ja hän 17.
monet tuon ikäiset harrastaa, joten kannattaa minimoita vahingot. kerrot kukista ja mehiläisistä, neuvot kuinka kondomeja käytetään ja laitat hänen lompakkoonsa avaamattoman kondomipaketin.
Nykyajan nuoriso, harrastaa mielummin seksiä 16 vuotiaana, kun muistaa äitinsä 30v. synttärit....
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan nuoriso, harrastaa mielummin seksiä 16 vuotiaana, kun muistaa äitinsä 30v. synttärit....
Apua tulipa surullinen olo, onko sun synttärit unohdettu? :( Paljon onnea!
16-vuotiaana ainakin itseltäni ja suurimmalta osalta kavereistani meni neitsyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua tulipa surullinen olo, onko sun synttärit unohdettu? :( Paljon onnea!
tai jos lasket 30-16....hjuumoria.
Tjaa,a. Kovasti varmasti riippuu nuoresta. - Onhan tälläkin viikolla saanut lukea tältä palstalta +/- 30 -vuotiaista, jotka eivät koskaan seurustelleet. No ei seksin harrastaminen aina seurustelua vaadikaan. Mutta vaikka et mahdollisesti seksiä voi estää, niin parasta on, että olet hänen rinnallaan "se" turvallinen aikuinen, jolle nuori voi joskus vähän isompaankin ääneen purkaa tunteitaan. Ja olet yleisesti -hienotunteisesti- kiinnsotunut mitä nuorelle kuuluu. !6 -vuotias ei ole vielä niin aikuinen, että hän voisi esimerkiksi täysin vapaasti päättää missä hän on viikon aikana yönsä. Niin ja vaikka saat todennäköisesti kuulla olevasi mahdollisesti idiootti, niin kyllä nuorelta voi ihan suoraa kysyä, tai vielä parempi rauhallisesti jutella, että millaisia haaveita hänellä on ja miten tuo poikaystävä liittyy niihin.
Kyl se suht yleistä on. Noilla nurkilla se alkaa, myös pojilla.
Tietynlaisista perheistä tulevat harrastavat.
Parempien perheiden nuoret eivät.
Vierailija kirjoitti:
Olipas hauska teiniäitiprovo... Tai sitten ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas hauska teiniäitiprovo... Tai sitten ei
Lähinnä muistutus siitä, että vanhemmat kauhistelevat nuorison tekoja, joita itse tekivät aivan samaan malliin kun olivat itse nuoria. Normaalia, mutta tekopyhää.
Luultavasti harrastavat. Itse ensimmäinen vakava suhde 14-veenä, neitsyys meni hieman ennen 16-vuotispäivää.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti harrastavat. Itse ensimmäinen vakava suhde 14-veenä, neitsyys meni hieman ennen 16-vuotispäivää.
Vai että vielä vakava suhde =) =) =)
Kyllä harrastavat.