Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus: näin ne tindermuijat nykyisin hyväksikäyttää miehiä.

Vierailija
29.10.2025 |

Treffit näyttivät lupaavilta. Nainen ehdotti, että "voitaisiin ottaa drinkit keskustassa, mutta jos haet mut ensin?"

Ajattelin ookoo, pieni juttu, ei väliä.

Menin hakemaan. Hän istahti kyytiin, nappasi puhelimen esiin ja sanoi:

"Voitaiskin mennä ensin tuonne Kaivopuistoon. Otetaan kuvat ennen kuin aurinko laskee."

Puoli tuntia myöhemmin meillä oli videot ja kuvat, joissa hän poseerasi lasit päässä "spontaanisti".

Lopuksi hän ilmoitti "Hei, mun pitäisi vielä ehtiä tyttöjen kanssa illalliselle. Tilaatko mulle taksin? Mulla on niin huono akku."

Niinpä maksoin melkein 40 euroa siitä, että toimin muijan ilmaisena uberina, valokuvaajana ja  statistina hänen "ihana ilta alkoi näin" insta postaukseen.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli nyt väärä otsikko. Olisi pitänyt lukea, että "Tindermies tekee pillun toivossa typeriä asioita". 

Vierailija
2/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olit itse typerä ja lähdit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tulen hakeen, mutta ensin suikkuliin ja mällit niellään. Muuten ei auto liiku portilta.

Vierailija
4/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereeltako ajoit vai miten noin paljon bensaan meni?  Olet kieltämättä epätoivoinen.

Vierailija
5/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes mennyt mukaan sinne tyttöjen illalliselle vielä ja maksanut koko laskun. Jos vaikka sillä olisi irronnut...?

Typerys :D

Vierailija
6/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ressukkaa

Vierailija
7/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille kannattaa aina lähteä. Joko tapaa kivan ihmisen ja viettää ainakin hauskan illan tai sitten saa hyvän tarinan kerrottavaksi.

Vierailija
8/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vielä pientä. Jotkut ajaa ensitreffille satoja kilometrejä ja ottaa hotellinkin etukäteen ihan varmuuden vuoksi 🤣

Vierailija
9/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet ikinä ikinä tehkö ilmaisia palveluksia naiselle!

Vierailija
10/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvassa edes ne, jotka tuollaisia postauksia suunnittelee ja tekee, saati ne, jotka käyttää muita hyväkseen niitä tehdäkseen. Joten harvinaisen yksilön löysit. Oliko kuitenkin varoitusmerkit näkyvillä, eli nakkihuulet, jättiripset ja perseestä vakoon imeytyvät housut? 

Vierailija
11/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tuo on vielä pientä. Jotkut ajaa ensitreffille satoja kilometrejä ja ottaa hotellinkin etukäteen ihan varmuuden vuoksi 🤣

Tämä on käynyt mulle, ei edes tullut p.illua vaikka halailemaan päästiinkin🤣🤣

Vierailija
12/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harvassa edes ne, jotka tuollaisia postauksia suunnittelee ja tekee, saati ne, jotka käyttää muita hyväkseen niitä tehdäkseen. Joten harvinaisen yksilön löysit. Oliko kuitenkin varoitusmerkit näkyvillä, eli nakkihuulet, jättiripset ja perseestä vakoon imeytyvät housut? 

#syylistänhäpeämättäuhria

Vierailija
13/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tuo on vielä pientä. Jotkut ajaa ensitreffille satoja kilometrejä ja ottaa hotellinkin etukäteen ihan varmuuden vuoksi 🤣

Paljonko lysti maksoi?

Vierailija
14/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit halpaan. Nainen käyttää armotta taloudellisesti hyväksi tavallista enemmän pilden perässä olevia hyväuskoisia miehiä.

Vierailija
15/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko lysti maksoi?

Pari sataa siihen paloi. Noh, opoirahat😅😅

Vierailija
16/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko lysti maksoi?

Pari sataa siihen paloi. Noh, opoirahat😅😅

Tarjositko naiselle treffiateriankin?

Vierailija
17/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kämppis oli puutteessa ja ajeli kerran kolme tuntia klo 4 yöllä koska oli pilua luvassa. Sitten kun hän saapui perille, vastassa oli ihan järkyttävä syöttöporsas jolla oli viikset, joka ei (tietenkään) ollut yhtään kuviensa näköinen.

Vaikka miten hän oli puutteessa, hän ei pystynyt. Joutui sitten nolosti ajamaan kotiin.

Vierailija
18/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menit halpaan. Nainen käyttää armotta taloudellisesti hyväksi tavallista enemmän pilden perässä olevia hyväuskoisia miehiä.

Mikä on ihan oikein :D

Vierailija
19/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet ikinä ikinä tehkö ilmaisia palveluksia naiselle!

Eli miehille teette,mitta naisille ette tee? Jos autatte kaverinaista,niin suihionotto vähintään, niinkö? Miksei kaverimiehiltä myös? 

Tässäpä on syy,miksi te miehet, ette ole haluttuja parisihdekumppaneita. 

Vierailija
20/63 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs olit itse typerä ja lähdit?

Unissa tapahtuu kaikenlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan