Minut Bannattiin
Onko yleistä, että ihan tavallisesta keskustelusta täällä bannataan?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistä, että ihan tavallisesta keskustelusta täällä bannataan?
Riippuu siitä mitä kirjoitat. Maahanmuuttoon liittyvästä kommentoinnista helpommin kuin muusta. Jos olet mobiilikäyttäjä niin saatoit saada perintönä jonkun muun bannit kun ip-osoitteesi vaihtui.
Joo, olen maltillisella palstailulla saanut minäkin bannit varmasn 5 kertaa. Viimeeksi kyselin parvekelaseista jotain ja bannattiin niin, etten päässyt edes lukemaan palstaa.
Eli aivan ennakoimatonta moderointia täällä.
Minä en ole ikinä tietääkseni saanut banneja, vaikka kirjoittelen laidasta laitaan juttuja. Jotakin hups jotain meni rikki-juttuja tulee välillä, mutta ei kai se banneja tarkoita? Mistä tietää, että on saanut bannit?
Vierailija kirjoitti:
Et kai arvostellut unelmaa?
Ketä Unelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä tietääkseni saanut banneja, vaikka kirjoittelen laidasta laitaan juttuja. Jotakin hups jotain meni rikki-juttuja tulee välillä, mutta ei kai se banneja tarkoita? Mistä tietää, että on saanut bannit?
Lukee access denied.
Saakoo ruumiin peräaukkoon yhtymisestä bannia muualtakin kuin taivaasta?
Yleensä toistuvista herjaus- ja rasistiviesteistä rapsahtaa bannia. Mitäs sitä on tullut kirjoiteltua? Joku sanarobotti näillä on käytössä täällä. Se nappaa viestin modelle heti tarkistettavaksi.
Mullekki kävi joskus samalla tapaa tavalla. Kysyin jotain raskaus juttuun liittyvää, taisi olla liitoskipuhin liittyvää. Kuiteski, sain sitte bannit sen takia!!