Mitä tekisit tilanteessa jossa olet ollut matkustajana taksissa jonka kuljettaja
on ollut erittäin kiva ja melkeinpä flirttaileva ja haluaisit tavata uudestaan? Olisit myös vapaa eli ei sitoumuksia ainakaan omalta puoleltasi.
Kommentit (21)
Eikö ne saa jatkuvasti naisten puhelinnumeroita?
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin numeroa, pyytäisin kahville, sanoisin, että olisi mukava tutustua lisää... Onhan noita keinoja ilmaista kiinnostus :)
Apua, miten ihmeessä uskaltaisin? -ap
Ymmärtäisin, että hän tekee työtään. Tyhmät ihmiset luulevat normaalia kanssakäymistä kiinnostuksen osoittamiseksi. Rupattelisin itsekin niitä näitä, päätepisteessä maksaisin matkan rahalla ja kiittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin, että hän tekee työtään. Tyhmät ihmiset luulevat normaalia kanssakäymistä kiinnostuksen osoittamiseksi. Rupattelisin itsekin niitä näitä, päätepisteessä maksaisin matkan rahalla ja kiittäisin.
Samaa mieltä ja osaa se taksikuski itse kysyä numeroa myös, jos olisi kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ja osaa se taksikuski itse kysyä numeroa myös, jos olisi kiinnostunut.
Saavatko taksikuskit kysellä asiakkaiden numeroita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aloite on aina miehellä (jos kuski siis on mies)... ei naisasiakkaalla!
Kun olisikin tehnyt jotakin 90-luvun loppupuolella, kun olin palaamassa keskustan pubista ns. Taka-Töölöön taksilla. Juttelin kivan, vaaleatukkaisen kuljettajan kanssa koko matkan, ja taisin mainita jotakin juuri pieleen menneestä miesjutusta. Kun olin maksanut, kuljettaja sanoi "Tässä kuitti, ja sitten puhelinnumero - no ei ei, vitsi!"
Olisi pitänyt ottaa se numero, mutta olin niin pahalla päällä enkä älynnyt reagoida. Ja sinkku olen edelleen. Laskekaapa todennäköinen ikäni. :(
Älkää nyt heti lytätkö. Mulla on ollut mukavia palvelualttiita taksikuskeja ja sitten taksikuskeja, jotka oikeasti flirttailee täydet tuutissa.
Av-raati taisi päättää, että en ota yhteyttä, vaikka en mielestäni olekaan tyhmä ihminen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Av-raati taisi päättää, että en ota yhteyttä, vaikka en mielestäni olekaan tyhmä ihminen. -ap
Otatpas! Et menetä mitään, nimim. taksikuski flirttaili (av:n mukaan teki vain työtään) mulle ja päädyttiin kahvien kautta vällyjen väliin. Rohkeasti yhteyttä vaan :)
Näin (nais)taksikuskina voin sanoa että joka vuorossa joku tulkitsee asiakasystävällisyyden flirtiksi ja suurinpiirtein tunnustaa rakkautensa kyydin päätteeksi. Vituttaa ja myötähäpeä on joka kerta valtava. Muutenkin työpaikalla isketyksi tuleminen on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Näin (nais)taksikuskina voin sanoa että joka vuorossa joku tulkitsee asiakasystävällisyyden flirtiksi ja suurinpiirtein tunnustaa rakkautensa kyydin päätteeksi. Vituttaa ja myötähäpeä on joka kerta valtava. Muutenkin työpaikalla isketyksi tuleminen on perseestä.
Mua hävettää, jos joku nainen käyttää tuollaista kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otatpas! Et menetä mitään, nimim. taksikuski flirttaili (av:n mukaan teki vain työtään) mulle ja päädyttiin kahvien kautta vällyjen väliin. Rohkeasti yhteyttä vaan :)
Tavallaan en tietysti menettäisi mitään. Mielestäni osaan erottaa normaalin ystävällisyyden ja mielenkiinnon osoittamisen. Olen ihan tottunut matkustaja taksissakin. Mutta aloitteen tekeminen tuntuu vaikealta, kun on itse kiinnostunut. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan en tietysti menettäisi mitään. Mielestäni osaan erottaa normaalin ystävällisyyden ja mielenkiinnon osoittamisen. Olen ihan tottunut matkustaja taksissakin. Mutta aloitteen tekeminen tuntuu vaikealta, kun on itse kiinnostunut. -ap
Varmasti osaat, ei se oikeasti ole ydinfysiikkaa ja mukavuudessa ja flirttailussa on vissi ero.
Kerran se vaan kirpasee, enemmän kadut, jos et tee aloitetta.
Voihan sitä kysästä että teetkö vain työtäsi vai kiinnostaisiko tavata vapaalla. Ja antaa toisen kieltäytyä tyylikkäästi ellei häntä nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti osaat, ei se oikeasti ole ydinfysiikkaa ja mukavuudessa ja flirttailussa on vissi ero.
Kerran se vaan kirpasee, enemmän kadut, jos et tee aloitetta.
Pitää kai vielä miettiä ja koota rohkeutta, vaikka täältä tulikin enimmäkseen tyrmäystä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä kysästä että teetkö vain työtäsi vai kiinnostaisiko tavata vapaalla. Ja antaa toisen kieltäytyä tyylikkäästi ellei häntä nappaa.
Siis keskustelu kuljettajan kanssa päättyi siihen, että meidän pitäisi joskus jatkaa juttua, mutta jouduin poistumaan nopeasti, kun oli kiire. Jos olisin ehtinyt siinä sanoa jotain tuollaista, se olisi ollut helpompaa kuin vaikka soittaa nyt perään. -ap
Harkinnan jälkeen lähetin kuskille viestin. Saapa nähdä, tuleeko vastausta. -ap
Tapaaminen sovittu! Nyt vasta jännittääkin. -ap
Kysyisin numeroa, pyytäisin kahville, sanoisin, että olisi mukava tutustua lisää... Onhan noita keinoja ilmaista kiinnostus :)