Ikäsi ja kuinka paljon vanhemman tai nuoremman kanssa voisit mennä sänkyyn
Kommentit (57)
Tänä vuonna tulee 25 vuotta täyteen. Helposti voisin jotai 5-6kymppistä nusasta.
Olen 38-vuotias nainen. 5 vuotta nuoremman, 10 vuotta vanhemman. (mutta olen naimisissa, joten tämä nyt on vaan ajatusleikkiä)
n22, 2 vuotta nuoremman ja 8-10 vuotta vanhemman.
Ihan sama minkä ikäinen kunhan tykkää ottaa kullia sisäänsä ja ymmärtää mitä seksi on ja osaa nauttia siitä. Pilluun tai perseeseen ja ilman kumia mieluiten.
N37. Noin 15 vuotta nuoremman, ehkä max 7-8 vuotta vanhemman, jos mies on hyvin säilynyt. Pelkään, että seksielämä loppuu kokonaan siinä vaiheessa, kun en saa enää alle alle nelikymppistä. Vanhat miehet ovat ihan mukavia, mutta ajatuskin koskemisesta saati seksistä etoo.
20v nainen, nuorin 19v ja vanhin 38v
30-55 v. Itse olen 51 v. nainen. 30 v:stä en kyllä mitään puolisoa ottaisi. En vain jaksaisi arkielämässä.
Olen pian 25v nainen ja voisin panna 16-27vuotiaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
N37. Noin 15 vuotta nuoremman, ehkä max 7-8 vuotta vanhemman, jos mies on hyvin säilynyt. Pelkään, että seksielämä loppuu kokonaan siinä vaiheessa, kun en saa enää alle alle nelikymppistä. Vanhat miehet ovat ihan mukavia, mutta ajatuskin koskemisesta saati seksistä etoo.
Niin minäkin ajattelin 35v naisista, ollessani 25v. Nyt 36v:nä on moni ikäiseni aikas hemaiseva.
6 vuotta nuoremman ja 4 vuotta vanhemman. M24. Yli 30-vuotiaat naiset on naamasta jo rupsahtaneita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asenne. Mies kirjoittaisi vastaavaa naisista, niin kyllä nousisi paskamyrsky. Mutta naisen kirjoittamana ihan OK?
Olen 27-vuotias nainen.
Miehistä kiinnostaa: 20-30 vuotiaat
Naisista kiinnostaa: 25-35 vuotiaat
Noin suurin piirtein, vuosia sinne tai tänne. Olen aina ollut kiinnostunut vanhemmista naisista ja nuoremmista miehistä.
m37 ja voisin mennä sänkyyn 20v nuoremman ja n. 10-15v vanhemman kanssa.