Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perseseksin yleisyys parisuhteessa

Vierailija
29.01.2024 |

Aika paljon puhutaan persepanoista tälläkin palstalla.

Mutta miten yleistä se on Suomalaisten parisuhteissa?

Miten tavalliset vakituisessa parisuhteessa elävät perheenäidit ja -isät,  kuuluuko perseseksi teillä normaaliin lemmiskelyyn?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kumpikaan meistä ei tykkää.

Vierailija
2/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu kyllä on mutta, puhetta enemmän kuin tekoja, kiihottaa kyllä ajatuksena ja esileikkinä pikkutuhmana puheena "entä jos" mutta käytännössä liikaa vaivaa ja perinteinen pano tuntuu paremmalta.

Vierailija
4/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mitään parisuhdetta ilman perseseksiä

Vierailija
5/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran kuussa tai kahdessa meillä ohjelmassa spesiaalivaihteluna.

Vierailija
6/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaah, pyllypanot eivät koskaan ole kiinnostaneet eikä ole tullut kokeiltua. Ei kiinnosta vaimoa sen enempää. Pepun hiplauksesta kuitenkin tykkään, niin oman kuin vaimonkin. Hän hieroo minua usein lämmittelyiden yhteydessä, ja vauhdittaakseen ja antaakseen lisäpotkua minun orgasmiini. Vuosien varrella hän on itsekin oppinut hakemaan tarjolla olevan sormeni peppureiälleen sormetuksen ja nuolemisen yhteydessä, ja viime aikoina on orgasmin tullessa alkanut liikehtiä itseään niin että kielikin päätyy pepulle. Ja mikäs siinä, minusta ihan kiihottavaa.

Itselleni mulla on myös tappi jota joskus olen käytellyt itsetyydytyksen yhteydessä, mutta eipä vähään aikaan ole jaksanut vaivautua. Vaatii oman aikansa ja rauhansa, vaimolle en ole tätä viitsinyt mainostaa kun hän ei leluista ylipäänsä oikein perusta. Voisi ehkä silti taas jossain vaiheessa kokeilla, hmm.

En mä nyt tätä aloittajan termein "perseseksiksi" silti kutsuisi, osa ihan normaalia seksiä meille eikä mikään erillinen spesiaalijuttu. Ei se niin ihmeellinen asia nyt ole, että sieltäkin mukavia tuntemuksia tulee.

M54

Vierailija
7/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep 

Vierailija
8/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persesekstaillaan puolin ja toisin 😍

Vierailija
9/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mitään perseseksiä. Monenlaista peppuseksiä kyllä kiitos. <3

Vierailija
10/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei tykkää antaa mutta tykkää tehdä. Mulle sopii kyllä. Sräppäri käytössä lähes joka kerta. Tykkään myös nuolennasta jota vaimo tekee mielellään. Peppuseksi kunniaan !

Vierailija
11/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu vaihteluna. Yhdyntää pyllyyn joitain kertoja vuodessa, tappi puolison pyllyyn useammin, joskus myös minun pyllyyni. Silloin tällöin hiukan isompaakin venyttelyä puolison reiälle viidelläkin sormella.  Kumpikin tykätään ja tehdään aloitteita asiaan. Jokainen tavallaan, vastentahtoisesti ei tarvi mitään tehdä eikä jättää tekemättä sellaista, mikä tuntuu hyvälle. 

M45

Vierailija
12/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tykkää kun sormeilee anusta,  muutaman kerrran vuodessa työnnyn hänen pakoputkeen

Vierailija
13/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
14/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynreiän nuolentaa on kokeiltu. Paha haju ja maku. Sai jäädä.

Vierailija
15/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kikka on laittaa naisen taaempaan aukkoon ruusu (ilman okaita). Hyvät tuoksut nenään, kun sitten nuolee ala-asennossa pilsaria. Ja on hauskan näköinen.

Vierailija
16/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

%C3%84ST

Ilmeisesti on aika yleistä.

Vierailija
17/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi yleistä on. Olen ollut kymmenissä parisuhteissa ja kaikissa oli perseseksiä.

Vierailija
18/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemman tyttökaverin kanssa pyllypano oli yleisempää kuin pilluun lykkimen. Nykyisen tyttökaverin kanssa ei pyllynreiän lähellekään ole menemistä.

Vierailija
19/36 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuleikit kyllä, varsinainen peppupano harvemmin.

Vierailija
20/36 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 suhdetta itsellä takana ja kaikissahan sitä on ollut. Nykyisessä kerran-kaksi viikkoon, viimeksi eilen. Kuuluu normisettiin.