Raivostuttavaa FB-kirpputorikäyttäytymistä.
Klo 08 laitan tuotteen myyntiin.
Klo 08.05 tulee AV. Laitan HETI PERÄÄN kysymyksen, että haluaako alustavan varauksen tueksi jonkun lisätiedon?
.. ei kuulu mitään.
Klo 12 AV:n tekijä kommentoi 'OTAN'. Ei laita viestiä. Odotan 5 minuuttia, jotta sillä olisi aikaa kirjoittaa se viesti. No, ei laittanut, joten minä laitoin. Laitoin, että tänään haku sopii ihan milloin vain ja viikonloppuna sovitusti. Kysyin, milloin nouto kävisi.
.. ei kuulu mitään.
Klo 18 Laitan uuden viestin, että milloin se nouto sopisi, kun en ole koko viikonloppua kotona ja toivon pikaista noutoa.
.. ei kuulu mitään.
Klo 19 näen, että ostaja on lukenut viestini.
.. ei kuulu mitään.
Kello on nyt 20.33. Mitä hittoa, miten se kuvittelee saavansa sen typerän tuotteensa enää? Miten kukaan jaksaa näin hidasta kaupankäyntiä? Annoin sen veljelle, joka kävi ovella kääntymässä. Ilmaiseksi, vaikka pyysin siitä 40€.
Eikä todellakaan ole ensimmäinen kerta. En myy enää ikinä mitään. Ostajana hoidan asiat HETI ja jos en heti pääse noutamaan, sovin varman noudon HETI.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä laitan siihen ilmoitukseen tekstin tyyliin: Ei turhia varauksia, ekalle joka tulee hakemaan
Niinpä. Tuntuu hämmentävältä, että tällaisesta yksinkertaisesta asiasta pitää erikseen mainita. Että ei turhia varauksia! Ja jos on se minuutti aikaa olla Facebookissa ja varata se joku tuote, olisiko hirveästi vaadittu viettää aikaa myös toinenkin minuutti, jotta ne kaupat saisi sovittua HETI loppuun. Ilmeisesti todella monelle on ylitsepääsemättömän vaikeaa.
ap
Tuo on niin tuttua ap! Tuossa tapauksessa jos joku muu kyselee välissä ja aktiivisesti sopii ajan, niin myyn sille toiselle.
Sitten nämä "varmat varaajat".... huoh. Ihan varma haku, en ikinä tee ohareita jne. Kuinkahan monesti on tehty ne oharit eikä ole kuulunut mitään enää koko varaajasta. Miten voi olla niin vaikeaa laittaa viesti, että en otakaan?
Mua ärsyttää se, että jos on ostanu vaikka treenikengät satasella ja sit huomaa parin treenikerran jälkeen että painaa, niin tarjotaan 20euroa. 20euroa uusista, 2x jalassa olleista kengistä....
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se, että jos on ostanu vaikka treenikengät satasella ja sit huomaa parin treenikerran jälkeen että painaa, niin tarjotaan 20euroa. 20euroa uusista, 2x jalassa olleista kengistä....
Häh. Mikäs siinä ärsyttää, että joku myy halvalla?
Mulle on tullut vastaan vain veemäisiä myyjiä. Ollaan antamassa jotain pois tai myymässä jotain tuotetta siihen hintaan, että selkeästi halutaan vain pois jaloista. Sitten vänkyröidään myyjän puolelta kun ei nouto sovi parin kymmenen metrin päästä vaan pitää sopia jotain ihme aikoja ja lopulta "hups, huomasinkin ettei se toimi"(eikä vastata enää kun sanoo että voin noutaa sen rikkinäisenkin) tai "oho, heitin kai sen vahingossa roskiin. Tosi harmi!" --> annettu selkeästi vaan jollekin kaverille ohi ostajan. Tms. näitä on tullut ihmeellisen paljon vastaan stana >:(
Mä yleensä laitan siihen ilmoitukseen tekstin tyyliin: Ei turhia varauksia, ekalle joka tulee hakemaan