Pitäisi olla avoin ja reipas. Miksi ei saa olla sulkeutunut ja hiljainen?
Mitä pahaa siinä on, jos ihminen on sulkeutunut ja hiljainen? Tuntuu, että ihmiset odottaa minun olevan sosiaalinen vouhkaaja ja kun en ole, niin ollaan ihan huuli pyöreänä ihmettelemässä.
Kommentit (13)
Nouse ylös. Luu-serit jää maahan makaamaan
Se on ainoa ero
Kaikki kaatuu
Vierailija kirjoitti:
Saa olla oma itsensä.
Hah, ei kyllä. Vai tarkoitatko kun sanot että saa olla oma itsensä niin pitäisi olla juuri se avoin ja sosiaalinen vouhkaaja? Että sulkeutunut ja hiljainen ei ole oma itsensä vaan piilottelee jotakin??
Koska kiusaajilta ja muilta no-laiffereilta loppuu materiaali jos oot vaan hiljaa etkä avoimesti tarjoa ittestäs lisää matskuu niille väritettäväksi, ruodittavaksi, arvosteltavaksi, vertailukohteeksi ja sosiaaliseksi juoruliimaksi. Loukkaantuvat kun et olekkaan tohkeissasi juuri heistä, heidän seurasta ja olemassaolosta!!
Minäkin olen omissa oloissani pysyttelevä ja yritän jopa vältellä ihmisiä. Siitä ollaankin sitten huomauttelemassa vaikka luulen, että ei ne muut huomaisi tai tajuaisi että välttelen kun en mielestäni tee siitä mitään isoa numeroa ja yritän vain olla huomaamaton.
Mutta kyllä se tunnutaan silti huomaavan, mitä kyllä ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Koska kiusaajilta ja muilta no-laiffereilta loppuu materiaali jos oot vaan hiljaa etkä avoimesti tarjoa ittestäs lisää matskuu niille väritettäväksi, ruodittavaksi, arvosteltavaksi, vertailukohteeksi ja sosiaaliseksi juoruliimaksi. Loukkaantuvat kun et olekkaan tohkeissasi juuri heistä, heidän seurasta ja olemassaolosta!!
Jos et hyvällä tarjoa matskua sitä keksitään pahalla.
Kyllä minä saan olla sulkeutunut ja hiljainen. Ei sitä toisten huulen pyörittelyt estä, siinähän ihmettelevät. Toki töissä pitää saada suunsa auki. Ja on mulla muutama läheinen, joiden seurassa olen kovakin höpöttämään. Muille ei tarvitse olla yhtään mitään.
Saa olla. Ehkä ympäristö on väärä ja paikka. Joskin jotain voi sanoa jos joku kysyy, jos siinä on järkeä. Väsyneenä harva jaksaa myös sosialisoida tai väärien kanssa.
Eihän tästä oo kauankaan kun oli suomalaisten kansallispiirre. Teennäiseen small-talk- hölöttäjään verrattuna huomattavasti parempi.
Nyt taas- hohhoijakkata....
Minä olen avoin ja hiljainen ja mieheni on sulkeutunut ja reipas.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä oo kauankaan kun oli suomalaisten kansallispiirre. Teennäiseen small-talk- hölöttäjään verrattuna huomattavasti parempi.
Nyt taas- hohhoijakkata....
Milloin tämä reippausvillitys oikein alkoi? Täydellinen vastakohta aiemmalle vaitonaisuudelle.
Saa olla oma itsensä.