Olisitteko naiset toisen miehen kanssa jos oma mies antaisi luvan?
Tekisikö mieli ja miksi? Vai oletteko yhden miehen nainen?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on antanut luvan, mutta en koskaan uskaltaisi. Ajattelen sitä kyllä, mutta se jää vain fantasian tasolle.
Miksi et uskalla?
Meillä on lupa molemmilla, mutta vielä emme ole sitä käyttäneet. Seksi kuitenkin kotona sujuu ja ei ole tullut ketään sen verran kiinnostavaa vastaan. Todennäköisesti esim. lomaillessa voisi tulla sellainen tilanne, koska lomailemme välillä erikseen. Eli varmasti vielä joskus tulevaisuudessa, kun joku tarpeeksi kiinnostava tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lupa molemmilla, mutta vielä emme ole sitä käyttäneet. Seksi kuitenkin kotona sujuu ja ei ole tullut ketään sen verran kiinnostavaa vastaan. Todennäköisesti esim. lomaillessa voisi tulla sellainen tilanne, koska lomailemme välillä erikseen. Eli varmasti vielä joskus tulevaisuudessa, kun joku tarpeeksi kiinnostava tulee vastaan.
Mikä johti siihen päätökseen että annoitte toisillenne luvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on antanut luvan, mutta en koskaan uskaltaisi. Ajattelen sitä kyllä, mutta se jää vain fantasian tasolle.
Miksi et uskalla?
Sitä on vaikea selittää, ainakaan kirjoittamatta kokonaista romaania. En vain ole sellainen ihminen, että pystyisin harrastamaan seksiä tuntemattoman kanssa, enkä tunne ketään sopivaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uskalla?
Sitä on vaikea selittää, ainakaan kirjoittamatta kokonaista romaania. En vain ole sellainen ihminen, että pystyisin harrastamaan seksiä tuntemattoman kanssa, enkä tunne ketään sopivaa miestä.
Annoitko itse miehellesi luvan?
Ilman muuta! Jos vain se toinen mies haluaisi. Eli en mihinkään yhden illan juttuun lähtisi, koska sitä en haluaisi. Mutta jos olisi oikeanlainen halukas mies, niin kyllä minä haluaisin. Syystä että olen vasta nelikymppinen ja näillä näkymin mun seksielämä oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et uskalla?
Annoitko itse miehellesi luvan?
Miestä ei kuulemma kiinnosta seksi kenenkään kanssa, ei edes minun. Epäilen että hän on jonkinlainen aseksuaali. Jos hän löytäisi naisen, jonka kanssa haluaisi olla, niin saisi kyllä ottaa eron minusta.
Ehdottomasti olisin, koska nykyisessä parisuhteessa ei seksiä ole kuin max 2x/vuosi. Mies ei syty, miestä ei kiinnosta, hän ei ole "sillä tuulella", rankka päivä töissä, kipeä olo, stressaa, väsyttää, masentaa, ahdistaa jne.... Mutta kaikkia muita naisia muistaa kehua ja kuolata perään.
Liekkö siis vika minussa, joka olen hänelle lapset synnyttänyt, ei syty minulle, enkä minä tunnu kiinnostavan. Muutenkin hävinnyt kaikki kosketus parisuhteesta... Kyllä mulla lohduttajia olisi, jos vain haluaisin, mutta kaipa sitä sitten ollaan vain muodon vuoksi yhden miehen naisia, tosin tarkemmin kun ajattelee niin tuskin tämmöinen suhde pidemmälle kantaa.
Nimim. viimeksi seksiä joulukuun alussa ja sitä ennen heinäkuussa.
Miksi pitää pyytää lupa. Senkus toteuttaa omia mielihalujaan ja tyhmä se joka jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti olisin, koska nykyisessä parisuhteessa ei seksiä ole kuin max 2x/vuosi. Mies ei syty, miestä ei kiinnosta, hän ei ole "sillä tuulella", rankka päivä töissä, kipeä olo, stressaa, väsyttää, masentaa, ahdistaa jne.... Mutta kaikkia muita naisia muistaa kehua ja kuolata perään.
Liekkö siis vika minussa, joka olen hänelle lapset synnyttänyt, ei syty minulle, enkä minä tunnu kiinnostavan. Muutenkin hävinnyt kaikki kosketus parisuhteesta... Kyllä mulla lohduttajia olisi, jos vain haluaisin, mutta kaipa sitä sitten ollaan vain muodon vuoksi yhden miehen naisia, tosin tarkemmin kun ajattelee niin tuskin tämmöinen suhde pidemmälle kantaa.
Nimim. viimeksi seksiä joulukuun alussa ja sitä ennen heinäkuussa.
Ehdota miehellesi että haluisit toista miestä.