Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisillä rahoillaan subwayhin syömään & visa electon piippaa :/

Ympäristörikollinen
12.02.2016 |

Kävin tänään subwayssa syömässä ja edessäni on joku nuori pers'aukinen renttu merkkivaatteissaan joka koitti maksaa ostostaan visa electronilla monta kertaa , mutta aina vaan piippasi että ei katetta ja hädissään se latoi jotain pikku kolikoita kunnes lopulta maksu hyväksyttiin .

Koko jono ihmisiä tuijotti ja ajatteli : ou nou mikä köyhä pummi merkkivaatteissa , mistähän se on nekin varastanut koska rahaa sillä ei voi olla ostaa sellaisia jos 9€ sämpylään pitää jo melkein kerätä kolehtia

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on Diners sillä voi maksaa mitä vaan vaikkei olisi tilillä penniäkään. suosittelen.

Vierailija
22/24 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt monta kertaa noin. En aina muista saldoa oikein, kun mennyt maksuja ja käynyt monessa kaupassa. Tosi noloa on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käynyt monta kertaa noin. En aina muista saldoa oikein, kun mennyt maksuja ja käynyt monessa kaupassa. Tosi noloa on!

Mulla iHan sama juttu. Siinä sitten äkkiä puhelimella rupean siirtämään käyttötilille rahaa.

Vierailija
24/24 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tulee oikein hyvä fiilis pakko myöntää kun pystyy huomata miten paljon rahattomia ja varattomia ympärillä pyörii .

Voin kuvitella tämän kirjoittajan Afrikan nälänhätä alueille syömään pizzaa ja nauramaan nälkäisille köyhille, jotka kärsivästi tuijottavat mussutusta. Välillä heittäisi murusen, että näkisi kuinka köyhät tappelevat siitä.