13-vuotiaani hampaissa ei ollut yhtään reikää, nyt lapsen kaverin äiti sai raivokohtauksen, koska
Hänen tytöltään löydettiin kaksi reikää vaikka he käyttävät sähköhammasharjaa ja apteekin hammastahnaa. Meillä on tavalliset harjat ja ihan pepsodent käytössä.
Onko se minun vikani jos lapsellani ei ollut reikiä?
Sain siis kiukkuisen puhelun että olenko nyt kiitollinen kun hänen lapsellan oli reikiä. En tajua juuri nyt mitään, mitä tapahtui?
Kommentit (16)
Siis hä? Jotenkin käsittämätöntä tuollainen, Onko jotenkin heikkolahjainen? Ei kain normaali ihminen tuollaisesta ole yhteyksissä ja tuohon sävyyn.
Kuulostaa oudolta.. kerroitkohan nyt kaiken ja totuudenmukaisesti?
Kysy lapsesi kaverin äidiltä mistä on kysymys.
Todellisuudessa soitit eka tälle äidille ja sanoit kuinka teidän Jasmin Vadelma Kukkaliisillä ei ollut yhtään reikää hampaissa, toisin kuin kaikilla wt-ihmisillä ja sitten kysyit entä teidän rumalla ja lihavalla kakaralla.
Liioitteletko vähän? Oliko raivokohtaus aivan silmitön?
Mistä toi äippä tietää kenenkin reiät tai reiättömyydet?
6, koska lapset keskenään puhuvat ja myös muut vanhemmat.
Vaikuttaa kyllä vähän yksinkertaiselta tämä nainen.
Ap
Etkö kaikkien näiden palstatrollivuosiesi aikana ole vieläkään oppinut, että tuo RAIVOTA! on ihan liian vahva sana tällaisiin tarinoihin?? Olet jo oppinut lyhentämään jaaritteluja, mutta mieti näitä ylisanoja ja superlatiivisia adjektiiveja, niin olet uskottavampi.
Sullä on vuosien aikana raivonnut niin lapsen kavereiden vanhemmat kuin ystävät ja naapuritkin, kaikki raivoavat vuorollaan. Koitä päästä pilkuistasi, pantteri.
Kertokaa mulle miksi avauksella on noin monta yläpeukkua, vaikka se on ihan luokattoman huono? Kirjoittaako näitä ylläpito??
Peukutusta voi kai aloittaja itse peukaloida. Provoilija siis tässä tapauksessa.
Mulla ensimmäinen reikä hampaista löytyi yli 30 v. Melkein heti perään 6-7 vuotta myöhemmin yksi hammas vaati juurihoitoa. On se perkele ettei hampaat kestä vaikka niitä pesee. Hammaslääkäri mielestäni valehteli kun kehui että hyvät hampaat. Hyvät kestäisi ilman paikkailuja/hoitoja.
Ainakin jos on sellainen liittymä käänykässä, että se sulkiessa ja uudelleen avatessa ottaa uuden IP:n. Ja jos näitä laitteita on kolmekin, niin siinäpä itseään pönkittämään. Mahtaa tuntua upealta :D Vähän kuin itsetyydytystä, ihan omin käsin pääsee onneen!
naisella taittaa olla jonkin sortin AHD sairaus ei normaali ihminen noin pillastu.
ihmetellen kirjoitti:
naisella taittaa olla jonkin sortin AHD sairaus ei normaali ihminen noin pillastu.
Vähän ikävä sanoa mutta naiset voi saada kilarin mistä vain. Ei ehkä kaikki naiset mutta aika monet. Nainen ja sika sarjiksessa asia oli ilmaistu näin. Naiset saa salaatin ja riidan mistä vain.
Kaverin äiti on saanut tietää, että AP on tarjoillut salaa karkkia hänen lapselleen, siitä raivoominen.
Joo, ruokin trollia, mutta menköön tämän kerran.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin äiti on saanut tietää, että AP on tarjoillut salaa karkkia hänen lapselleen, siitä raivoominen.
Joo, ruokin trollia, mutta menköön tämän kerran.
Lasten kaverien vanhempiin yhteyden pito auttaa paljon. Voi sopia yhteisiä sääntöjä, tietää jos joku on allerginen jne. Sitä pientä vastuuta muistakin kuin omista lapsista. Tosi pieni vaiva soittaa ja kysyä/sopia miten tehdään. Sen mitä olen soittanut niin on toisten vanhemmat tykänneet. Yhteinen sävel on löytynyt helposti. Esim. jos ei osaa käyttäytyä niin sano että tulee kotiin.
Huono :/