Mikä mielestäsi hyvä palkka?
Kommentit (14)
3500 -> on mielestäni hyvä. Yli 5000€ menevä sitten tosi hyvä.
Sellainen, jolla tulee hyvin toimeen. Mulle riittää 1900e bruttona mainiosti, sitten on niitä joiden bruttotulot ovat seitsemää tonnia eikä kuun lopussa ole rahaa käydä kahvilla.
Noin kolmetoista euroa ja kilo perunoita. Siis tuntipalkkana :)
10.000 + on hyvä palkka.
Ja ei, itselläni ei todellakaan ole lähellekään kymppitonnin palkaa.
Riippuu työn sisällöstä. Helpohkosta suorittavan tason työstä 2500, vastuullisesta 3500, päällikkötason vastuullisesta ja stressaavasta 4500, ministeritason työstä 6500... jne.
Mun palkka 5600. Riittää normityöaika. Ei alaisia. Tuntuu pieneltä ja mietin onko mulla vääristynyt käsitys.
Minulle parin tonnin brutto on ihan riittävä! On varaa käydä pari kertaa vuodessa reissussa ja harrastaa.
Mun palkka on 5300e/kk +lisät, koulutukseen, työn vaativuuteen ja vastuullisuuteen nähden se on pikkasen vähän, mutta eipä oo näinä aikoina varaa valita tai valittaa, onneksi on duunia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työn sisällöstä. Helpohkosta suorittavan tason työstä 2500, vastuullisesta 3500, päällikkötason vastuullisesta ja stressaavasta 4500, ministeritason työstä 6500... jne.
Heh, julkisella saa päällikkötason vastuullisesta ja stressaavasta työstä 2300 kaikilla ikä- ja henkilökohtaisilla lisillä. Se on pian irtisanoutuminen edessä. Päällikkö laittaa puumerkkinsä paperiin, tietämättä kyseisestä asiasta yhtään mitään. Voin kertoa ruohonjuuritasolta, että väliportaan pikkupäälliköitä (5-lukulaisia) haudotaan edelleen kunnissa vaikka mitään varsinaista virkaa heillä ei ole.
jos saisi vaikka tonnin nykyistä enemmän, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen.