Rumimmat naisten tyylit
Listataan oikein rumia näkyjä.
Suorat housut/farkut, laskettelu- tai ulkoilutakki ja nahkainen käsiveska. Jalassa mokkanahkaiset nilkkurit.
Yök, menee halut tommosista näyistä.
T. Pena
Kommentit (133)
Kiva :)
Ei oikeasti kiinnosta yhtään, mitä penat kenenkään ulkonäöstä tykkää. Jokainen saa pukeutua miten hyvältä tuntuu.
Verkkarit + korkkarit
Nahkatakki + collegehousut
Jälkimmäinen toki myös miehillä.
Hahhah. Kuulostaa ihan minulta tänään, paitsi jalassa oli talvilenkkarit. Pahoitteluni, jos järkytyit.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah. Kuulostaa ihan minulta tänään, paitsi jalassa oli talvilenkkarit. Pahoitteluni, jos järkytyit.
Minulla oli ne mokkanahkakengät. Onneksi Penan halut ei todellakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Verkkarit + korkkarit
Nahkatakki + collegehousutJälkimmäinen toki myös miehillä.
Eka on miehillä ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Verkkarit + korkkarit
Nahkatakki + collegehousutJälkimmäinen toki myös miehillä.
Eiks ensimmäinen sit oo paha miehillä? :D
Mikä mokkanilkkureissa vikana? Mulla kaikki talvikengät nahka/mokkanahkanilkkureita!
Hirveimpiä on leggingsit ja jotkut lyhyet vesirajatopit, joiden rinnuksessa komeilee teksti tyyliin "B*TCH"
Ei ehkä ruminta mutta naurettavan näköistä, talvella "pitkähkö" takki (peittää juuri ja juuri perseen) ja niin lyhyt hame/shortsit että näyttää ettei ole jalassa ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Saappaat farkkujen päällä.
Höntimmältä näyttää, jos on saappaat leveälahkeisten/bootcut -farkkujen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saappaat farkkujen päällä.
Höntimmältä näyttää, jos on saappaat leveälahkeisten/bootcut -farkkujen alla.
Siksi tuollaisten housujen kanssa ei saappaita käytetäkään.
Pipo päässä.. Sori mutta pipo kuuluu vaan miehille. Naisella näyttää tyhmältä ja juntilta. Vaikka onkin kylmä niin ei voi kun nauraa pipopäisille naisille, ketkä muuten ovat kuitenkin ihan tyylikkäitä..
Mä jotenkin osaan kuvitella, kuinka viimeisen päälle komea ja tyylikäs tämä Pena on!
Sellainen ettei ole mietitty yhtään tyylisuuntaa tai kokonaisuutta:
Mustat käytännölliset saappaat
Farkut (esim vaaleansiniset ja kulutuspestyt)
joku vaalea tai oikeastaan minkä värinen vaan huonolaatuisen näköinen takki villaa tai toppaa.
joku outo olkakassi tai Marimekon kulahtanut olkalaukku esim vihreänä
Kaulahuivi, jossa joku vähän folklore-kuvio, tietenkin eri värityksessä kuin mikään muu asun osa.
Pipo, sama homma kuin huivissa, eli ihan eri sarjaa muiden vaatteiden kanssa.
Lopputuloksena sekavan näköinen Suomi-muija.
No varmaan tää klassinen farkkuhame/caprilegginsit yhdistelmä. Olen itsekkin käyttänyt tätä yhdistelmää hetken joskus n.10 vuotta sitten. Onneksi tajusin lopettaa. Ja silloin mulla oli myös haisunäätävärjäys hiuksissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Pipo päässä.. Sori mutta pipo kuuluu vaan miehille. Naisella näyttää tyhmältä ja juntilta. Vaikka onkin kylmä niin ei voi kun nauraa pipopäisille naisille, ketkä muuten ovat kuitenkin ihan tyylikkäitä..
Sori mutta on junttia viisveisata terveydestään ja palelluttaa itsensä, koska halutaan olla mukamas tyylikkäitä. Ja ne paleltuneet korvalehdet, ne ne vasta tyylikkäiltä näyttääkin?
No oletpa joutunut kamalan näyn uhriksi.