Rumimmat naisten tyylit
Listataan oikein rumia näkyjä.
Suorat housut/farkut, laskettelu- tai ulkoilutakki ja nahkainen käsiveska. Jalassa mokkanahkaiset nilkkurit.
Yök, menee halut tommosista näyistä.
T. Pena
Kommentit (133)
Minä en pidä aikuisilla naisilla sellaista luokanopettaja tai lastentarhanopettaja tyyliä. Liivihame ja sukkahousut tai Marimekon kirjava tunika. Myös saparot ovat ihan karmeat.
Muistan yhden yhdistelmän lukioajoilta: pitkä hame, korkkarit, huppari ja reppu!!! Ja tämä on tositarina!
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla trikoopipot, joissa on jotain lapsellisia kuvia, esim traktoreita, siilejä, apinoita 😩
Juuri tätä meinasin tulla itsekin kirjoittamaan. Eli lastenvaatteet ja -asusteet aikuisilla.
olenko ainoa, jonka mielestä on todella ankeaa että tällainen haukkumisketju on näin suosittu? antaisitte toisten näyttää miltä näyttävät. en mä ainakaan tuhlaa energiaani haukkumalla toisten VAATTEITA edes mielessäni.
Näitä oli mielenkiintoista lukea. Tiedän toki, ettei pukeutumiseni ole lainkaan ajanmukaista, mutten uskonut kuuluvani esim. Marimekko-kasseineni ruminåien tyylien listalle.
Marimekkotädit ja fiorellafarkkumuijat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on seuraava:
- Tekonahkaiset miljoonan soljen saapikkaat (valkoisesta väristä saa ekstrapojoja)
- Kivipestyt matalavyötäröiset siniset farkut ja joku vaalea leveä vyö
- Lyhyt tekonahkainen takki hiha- ja lantioresorein
- Takin alla joku nyppyyntynyt neule
- Laukkuna sellainen oikein pussukkamainen musta tekonahkahirvitys, joka on täynnä isoja solkia
- Yleensä tyyliin on liitetty mukaan palava rööki ja huonosti blondatut/viiden sentin juurikasvulla varustetut mustat hiukset
Siis ihan oikeasti, olen nähnyt tällaisen tyylin niin monella!! Paitsi saappaiden tilalla on yleensä superstarit tai muut vastaavat. Niistä tulee mieleen semmoinen kerrostalolähiön narkkari/teiniäiti muija.
Crop topit ihmisillä, joiden vartalo ei niitä kestä. Mulla ei muuten ole vaatekappaletta mitään vastaan ja mun puolesta treenattua, hoikkaa kroppaa voi esitellä hyvällä maulla, mutta kun on kymmenen liikakiloa ja napapaita, joka farkkujen kanssa puristaa vatsan makkaroille, ei se kovin kaunista katseltavaa ole.
tiukka pitkä trikoomekko, jossa kävely on nykivää sipsuttelua ja jonka läpi näkyy JOKAINEN muhku & makkara + alusvaatteiden saumat!
auts...
kerran näin ylimeikatulla, keski-ikäisellä naisella pinkit gollegehousut joiden persuksessa luki suurin kirjaimin "BAD" ja lyhyen hupullisen tekonahka-takin.
Marimekon Uusi Iloinen mikä-lie-mekko jossa siis tummalla pohjalla värikkäitä taskuja taskuja. Komeuden kruunaa vielä saparot aikuisella ja jotkut muka-vekkulit silmälasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on seuraava:
- Tekonahkaiset miljoonan soljen saapikkaat (valkoisesta väristä saa ekstrapojoja)
- Kivipestyt matalavyötäröiset siniset farkut ja joku vaalea leveä vyö
- Lyhyt tekonahkainen takki hiha- ja lantioresorein
- Takin alla joku nyppyyntynyt neule
- Laukkuna sellainen oikein pussukkamainen musta tekonahkahirvitys, joka on täynnä isoja solkia
- Yleensä tyyliin on liitetty mukaan palava rööki ja huonosti blondatut/viiden sentin juurikasvulla varustetut mustat hiukset
Siis ihan oikeasti, olen nähnyt tällaisen tyylin niin monella!! Paitsi saappaiden tilalla on yleensä superstarit tai muut vastaavat. Niistä tulee mieleen semmoinen kerrostalolähiön narkkari/teiniäiti muija.
tuon blondatun tukan tilalla vois olla myös se helkkarin sivusiili/kalju ja siihen joku kiva väri esim.sininen. En ymmärrä miksi niitä sivusiilejä vieläkin suositaan. Mielenkiinnolla olen seurannut Facesta kahden kaverin mankunaa siitä miten vaikeaa sitä on nyt kasvattaa takaisin pitkäksi. Told you so....
Vierailija kirjoitti:
Mikä mokkanilkkureissa vikana? Mulla kaikki talvikengät nahka/mokkanahkanilkkureita!
Mutta urheilutakin kanssa...
No kauneus ja rumuus on katsojan silmissä. Ja niinkuin näistäkin vastauksista voi lukea, toisen kauhistus on toisen mielestä ihan ok.
Näissä ei varmaan ole jonkun mielestä mitään ärsyttävää mutta sanotaan kuitenkin: puolihame eli polviin asti ulottuva hame, ihan sama onko leveähelmainen vai kapea. Leveähelmainen ehkä vielä ällömpi.
Vierailija kirjoitti:
Pipo päässä.. Sori mutta pipo kuuluu vaan miehille. Naisella näyttää tyhmältä ja juntilta. Vaikka onkin kylmä niin ei voi kun nauraa pipopäisille naisille, ketkä muuten ovat kuitenkin ihan tyylikkäitä..
Samaa mieltä! Vaikka se onkin ihan ymmärrettävää että monet laittavat lämpimyyden terveyden edelle, niin silti se on ihan fakta että pipo ei vain sovi yhteen tyylikkäiden vaatteiden kanssa. Itse käytän hattua, joka lämmittää sopivasti pikkupakkasilla. Kovilla pakkasilla joutuu sitten käyttämään myssyä ja muutenkin arktisempia asusteita, jolloin sillä tyylikkyydelläkään ei ole niin väliä.
Vierailija kirjoitti:
Pipo päässä.. Sori mutta pipo kuuluu vaan miehille. Naisella näyttää tyhmältä ja juntilta. Vaikka onkin kylmä niin ei voi kun nauraa pipopäisille naisille, ketkä muuten ovat kuitenkin ihan tyylikkäitä..
anteeksi vaan mutta mä kyllä käytän pipoa aina kun sää sallii, koska mulla on ohuet hiukset ja ilman pipoa näytän vaan kauheammalta. Mutta pää asiassa pidn ppoa siksi, kun se lämmittää. Ei kiinnosta vittuakaan muiden mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa "ruma", mutta ainakin kaukana omista ihanteistani:
- Lyhyt, "räväkkä" tukka, "räväkät" silmälasit, tunika graafisilla kuvioilla, aarikan helmet ja ehkä hyvässä lykyssä jokin tehostehuivi olalle heitettynä. Ei nyt oikein... Ylipäätään tämä "räväkkyyshakuisuus" ei itseäni viehätä.
- Vihaan yli kaiken bootcut-farkkuja kaikissa variaatioissaan. Siihen yhdistettynä vaikkapa perustrikootoppi ja musta bolero tai nukkaantunut villatakki, ja kulahtaneet tennarit. Parhautta jos farkut ovat vielä crazy age-henkiset ja tukka tyypilliseen tapaansa... "räväkkä". Täydellinen jämähtäminen jonnekin 2000-luvun alun tienoille.
- Valkoiset farkut + mustat, korkeat tekonahkasaappaat, trikootoppi ja lyhyt nahkatakki + tekotekolinja (tekokynnet jne). Vaikka olisi sinänsä ihan "siisti" kokonaisuus, niin näen tuon silti niin vanhanaikaisena.
- Vanhanaikaisuuksista puheen ollen: ihmettelen, miksi (bloggarimaailmassa) nuoret, alta 20-vuotiaat tytöt pukeutuvat niin... iäkkäästi! Siis eihän sitä klassista (ja kallista) linjaa voi suoranaisesti "rumaksi" sanoa, mutta miksi nuori ihminen haluaa näyttää vähintään kymmenen vuotta vanhemmalta?
Itsehän olen luonnollisesti tyylin multihuipentuma, jonka voisitte vallan hyvin bongata lähikaupassa puliukon näköisenä... :)
katsos kun muoti muuttuu. nyt on selkeästi trendinä vähän jopa sitä 2000 luvun alun henkisyyttä. bootcutit sopii mulle vain parhaiten
Miehet ne vasta tyhmiltä näyttääkin pipo päässä. Miehellä kuuluu olla joko knalli tai silinterihattu, on meinaan aika junttia tuo pipomuoti.
Tätityyli nuorilla naisilla. Tämä on valitettavan yleinen nykyisin. T. Mies.