Rumimmat naisten tyylit
Listataan oikein rumia näkyjä.
Suorat housut/farkut, laskettelu- tai ulkoilutakki ja nahkainen käsiveska. Jalassa mokkanahkaiset nilkkurit.
Yök, menee halut tommosista näyistä.
T. Pena
Kommentit (133)
Nuorilla naisilla on rumaa että otetaan tatuointeja.
Shokkivärjätyt hiukset.
Rock/hevi tyyli.
Goottityyli.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon Bootcut-mollaajia täällä :D Ymmärrän kyllä ton että jo 15v sit muodissa olleen CrazyAge-farkut ei nappaa mut come on - kaikki bootcut-farkut lytätään? Ootteko käyneet viimeaikoina lainkaan vaatekaupoissa, nehän on tulossa uudestaan muotiin? Ei niitä pillejä enää myydä monessakaan kaupassa (mikä on sinänsä harmi, itsekin tykkään näitä käyttää...)
Bootcut ei ole ruman näköistä. Se malli sopii hyvin tukeville naisille. Kapeat housut ei sovi.
Kantajalleen liian pienet vaatteet. Ei kannata väkisin ahtaa päälle kokoa S, jos on todellisuudessa pari kokoa isompi. Istuvat ja kropan muotoon sopivat vaatteet näyttävät kauniilta, vaikka olisin muhkeamman kokoinen.
Jos sukkahousujen vahvikkeet näkyvät, on hame/mekko liian lyhyt. Sukkahousumaisten legginssien käyttäminen housuina (alushousut paistaa läpi)
Parina kesänä olen törmännyt siihen että isokokoiset ihmiset käyttävät mikroshortseja paljastaen itsestään hiukan liikaa. Etenkin, kun sattuu liukuportaissa niihin pukeutuneen taakse, tekee mieli laittaa silmät kiinni tai katsoa sivulle.
Tämä ei ole rumin, mutta ehkä typerin tyyli. Asun pohjoisessa merenrantakaupungissa, jossa talvisin on - no, kylmää. Kuitenkin noin 15-17v pimut kulkee varrettomissa converseissa ja nilkkafarkuissa, eli nilkat paljaana. Päässä ei luonnollisesti ole pipoa. Päällä saattaa olla lämpimän näköinen takki, mutta sitä pidetään aukinaisena.
Koko ketjuhan on wt-tyylien kuvaamista.
Vierailija kirjoitti:
Saappaat farkkujen päällä.
Hahhah, haluan nähdä sen mimmin joka virittää tiukat Freddynsä saappaiden päälle. Pukeutumisohje: Saappaat ensin jalkaan ja sitten vasta housit! LOL
Aikuisen naisen siisti " tiedostava ja kultturelli "- hippi-look: Desigual- mekko/laukku, El Naturalista- paksupohjakengät, Gudrun Sjödin-raitasukat ja maiharit, maskuliininen/kynitty tukka tai geometriset polkka-viritys kovilla värjäyksillä, myös Henna kelpaa, paksusankaiset hipsteri-silmälasit ja "räväkät" värit ihan kaikessa. Ja vierellä kulkee vastaava viritys seuralaisena konsertissa/teatterissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saappaat farkkujen päällä.
Hahhah, haluan nähdä sen mimmin joka virittää tiukat Freddynsä saappaiden päälle. Pukeutumisohje: Saappaat ensin jalkaan ja sitten vasta housit! LOL
Pillifarkut ja BilliBi nahkasaappaat niiden päällä on kyllä hyvännäköinen yhdistelmä 20-v tyttärellä, jolla pituus 175 ja paino 55 kg.
Sleepless in Espoo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon Bootcut-mollaajia täällä :D Ymmärrän kyllä ton että jo 15v sit muodissa olleen CrazyAge-farkut ei nappaa mut come on - kaikki bootcut-farkut lytätään? Ootteko käyneet viimeaikoina lainkaan vaatekaupoissa, nehän on tulossa uudestaan muotiin? Ei niitä pillejä enää myydä monessakaan kaupassa (mikä on sinänsä harmi, itsekin tykkään näitä käyttää...)
Bootcut ei ole ruman näköistä. Se malli sopii hyvin tukeville naisille. Kapeat housut ei sovi.
Yksi bootcut-farkkujen mollaaja: ei sovi automaattisesti. En osaa sanoa, imarteleeko ne esim. pitkää ja tukevaa naista, tai esim. omenavartalolihavaa naista. Mutta ainakin minun tapauksessani, kun olen pyöreä, päärynävartaloinen ja kaiken lisäksi lyhyt, bootcut-farkut eivät todellakaan pue minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi bootcut-farkkujen mollaaja: ei sovi automaattisesti. En osaa sanoa, imarteleeko ne esim. pitkää ja tukevaa naista, tai esim. omenavartalolihavaa naista. Mutta ainakin minun tapauksessani, kun olen pyöreä, päärynävartaloinen ja kaiken lisäksi lyhyt, bootcut-farkut eivät todellakaan pue minua.
Ei ne pillifarkutkaan sovi läskeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tuolla aikaisemmin kommentoin: on ärsyttävää, että ylipainoiselle ainoa "sallittu" asu pukevuuden mukaan on joku bootcut-farkut ja trikootunika-yhdistelmä, mieluiten joku mahdollisimman vähävärinen kaiken lisäksi. Kaikki eivät ole ylipainoisia identtisellä tavalla, eikä joku yksittäinen vaatekappale ole mikään täsmäratkaisu, joka saa kaikki näyttämään edes kilon hoikemmalta (ja pitäisikö sen ylipäätään olla pukeutumisen ainoa aspekti?).
Minulle itselleni pillifarkut (huom: sopivan kokoiset!) ovat olleet ehdottomasti pukevin vaihtoehto, vaikka keskimääräisesti niitä pidetään ylipainoiselle käytännössä katsoen kiellettynä ja epäviehättävimpänä vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ruminta mutta naurettavan näköistä, talvella "pitkähkö" takki (peittää juuri ja juuri perseen) ja niin lyhyt hame/shortsit että näyttää ettei ole jalassa ole mitään.
Se se vasta kamalan näköistä onkin, kun sellainen rennoksi ja vähän väljäksi tarkoitettu parkatakki on vedetty päälle vaikka se onkin (nykyisin) sellaisen pari-kolme numeroa liian pieni. Sitten se on miljoonalla kurtulla ja mykkyrällä makkaroiden kanssa ja kuroutunut niin että pituudesta on hävinnyt puolet.. Se helman halkiokin, joka siis oikeasti kuuluisi puoleen reiteen, on retkottamassa ja ratkeamispisteessä siinä persiin päällä.. Luulisi olevan hemmetin epämukava päällä, mut ilmeisesti ei kun niin paljon näitä (nuorilla) naisilla näkee.
Hei mitää, missä tällaisia näkee?! :D siis oikeasti mielenkiinnosta kysyn, asun 100 km päässä pääkaupunkiseudulta ja täällä nuorilla että aikuisilla kunnolla istuvia, rentoja parkatakkeja, näyttää kivalta! Käyttääkö joku oikeasti niitä kuvailemallasi tavalla? Voi hyvä luoja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ruminta mutta naurettavan näköistä, talvella "pitkähkö" takki (peittää juuri ja juuri perseen) ja niin lyhyt hame/shortsit että näyttää ettei ole jalassa ole mitään.
Se se vasta kamalan näköistä onkin, kun sellainen rennoksi ja vähän väljäksi tarkoitettu parkatakki on vedetty päälle vaikka se onkin (nykyisin) sellaisen pari-kolme numeroa liian pieni. Sitten se on miljoonalla kurtulla ja mykkyrällä makkaroiden kanssa ja kuroutunut niin että pituudesta on hävinnyt puolet.. Se helman halkiokin, joka siis oikeasti kuuluisi puoleen reiteen, on retkottamassa ja ratkeamispisteessä siinä persiin päällä.. Luulisi olevan hemmetin epämukava päällä, mut ilmeisesti ei kun niin paljon näitä (nuorilla) naisilla näkee.
Hei mitää, missä tällaisia näkee?! :D siis oikeasti mielenkiinnosta kysyn, asun 100 km päässä pääkaupunkiseudulta ja täällä nuorilla että aikuisilla kunnolla istuvia, rentoja parkatakkeja, näyttää kivalta! Käyttääkö joku oikeasti niitä kuvailemallasi tavalla? Voi hyvä luoja. :D
Lahdessa.
Huppari, collegehousut ja KOROLLISET KENGÄT. Yksi luokkalaiseni tyttö (ammattikorkea) käyttää tätä yhdistelmää jatkuvasti, tekisi mieli oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tuolla aikaisemmin kommentoin: on ärsyttävää, että ylipainoiselle ainoa "sallittu" asu pukevuuden mukaan on joku bootcut-farkut ja trikootunika-yhdistelmä, mieluiten joku mahdollisimman vähävärinen kaiken lisäksi. Kaikki eivät ole ylipainoisia identtisellä tavalla, eikä joku yksittäinen vaatekappale ole mikään täsmäratkaisu, joka saa kaikki näyttämään edes kilon hoikemmalta (ja pitäisikö sen ylipäätään olla pukeutumisen ainoa aspekti?).
Minulle itselleni pillifarkut (huom: sopivan kokoiset!) ovat olleet ehdottomasti pukevin vaihtoehto, vaikka keskimääräisesti niitä pidetään ylipainoiselle käytännössä katsoen kiellettynä ja epäviehättävimpänä vaihtoehtona.
On niitä muitakin kuin bootcut ja pillit.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä millä tavalla nainen on tukeva. Monella "rekkamies-omenavartaloisella" on sirot kauniit jalat, miksi niille eivät sopisi pillit? Päärynällä taas voi olla polviläskit, ja suurin osa bootcuteista on polvesta tiukka..
No pillifarkuthan ei ole muotia enää.Nyt lepattaa lahkeet 😀
Tatuointihullut on taas vauhdissa;) musta on outoa kun hämäävät teitä niin paljon, mä en näe vaatteiden läpi :D tuskinpa niitä kiinnostaa meidän kappahl mammojen mielipiteet...
Ruminta: persoonaton ole 35-v tyyli. Vero modaa, seppälää, lindexiä, vähän kalliimpi laukku, eccot tai siistit kävelykengät, puolipolkka, hillityt korvikset, ripsaria ja huulikiiltoa, raitapaita ja vilan neule, hilfigerin saappaat hurjimmillaan... Sellainen naapurikyttääjä-kiltti tyttö- mieheni on jack n jones- persoonaton- väritön- hajuton - mauton- ilman hymyä ha huumorintajua. Pahaa tekee ja sääliksi käy lähipiiriä:D
Siis missä näette muka näi jotka pitää vie noita Crazy Age-farkkuja? Viimeisen kahdeksan vuoden sisällä näin Oulussa asuessani yhdellä naisella sellaiset ja mietin hetken voiko olla totta.. Oli juurikin blondatut kuivat hiukset, piikkikärkiset 2000-luvun korkkarit ja punavalkoinen Onlyn takki. Olen syntynyt vuonna 90, nainen näytti suunnilleen ikäiseltäni ja tuollaista asua pidettiin joskus 2004-2005. En kyllä tajua miten joku on jämähtänyt tuohon tyyliin.
Mutta siis muuaalla en ole tuollaista nähnyt. Ikinä. Pitääkö noita muka oikeasti joku.