Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha, huutonetissä ei sitten enää ole kuin Postin huutopaketti

Vierailija
08.07.2025 |

Eli Matkahuollolla ei voi enää lähettää huutopakettia. Ja hinnat yllättäen taas nostettu. Tarkistakaapa kohteenne ja laittakaa oikeat tiedot sinne. Itsellä meni koko päivä tässä "riemussa". 

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava uudistus taas. Kuinka paljon pakettihintoja voi vielä nostaa?

Vierailija
2/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että paska posti enää vaihtoehtona. Minä olen aina käyttänyt matkista, koska siellä toimitus on nopeaa ja sujuvaa. Pitää vissiin ostaa paketit jatkossa suoraan Matkahuollon omalta sivulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tästä ole tullut mitään ilmoitusta esim. sähköpostiin? Kiva kun roikkuu väärät postitushinnat ilmoituksissa.

Vierailija
4/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudosta varmaan lähtee semmoiset volyymit paketteja, että luulisi voivan pitää pikkuisen halvempia hintoja palvelun omilla sopimuspaketeilla. Huutopakettien hinnat ovat ruokottoman kalliita! Ihan sama vaikka lähettää normihinnoilla muualta.

Vierailija
5/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä näitä hintoja pitää koko ajan muuttaa?

Vierailija
6/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet?

Vierailija
7/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi laittaa huudolle palautetta? Heillä ei tunnu olevan edes mitään kunnon aspa-kanavaa enää. 

Vierailija
8/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että paska posti enää vaihtoehtona. Minä olen aina käyttänyt matkista, koska siellä toimitus on nopeaa ja sujuvaa. Pitää vissiin ostaa paketit jatkossa suoraan Matkahuollon omalta sivulta. 

Matkis haluaa puhelimeesi apin ja pääsyn tiedostoihisi.

Taitaa matkiksen kate tulla henkilökohtaisen paskasi myymisestä.

Vierailija
9/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavallusyhteiskunta mätänee taas entisestään lisää, moraalittomat toimijat nylkee rahaa moninkertaisesti todellisiin kustannuksiin nähden, ja se on suoraan sanoen varastamista.

Vierailija
10/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No torissa lähettelen joka tapauksessa normihintaiset paketit joten varmaan sitten vaan huudossa siirryttävä samaan käytäntöön. Eivätpä pääse enää kyttäämään huudosta onko pakettia mennyt ja kenelle. 

Vierailija
11/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi puhelimella lähettää, ihan onnistuu verkosta esim. läppärillä. Ei tarvitse äppejä. 

Vierailija
12/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on aivan syvältä nykyään. Olisivat ottaneet edes Schenkerin kuljetukset tilalle. 

Vierailija
13/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketteja lähtee nykyään tosi paljon. Jos joku rohkenisi laittaa kilpailukykyiset halvemmat hinnat kehiin, niin saisi takuulla asiakkaita pilvin pimein. 

Vierailija
14/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyjonnet varmaan pyyhkivät perseensäkin jollakin äpillä. Ei kaikkea tarvitse tehdä puhelimella! 

Vierailija
15/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana että sapettaa tälläinen. Huuto kaivaa omaa hautakuoppaansa syvemmäksi. Harmittaa, koska on muuten hyvä ja toimiva systeemi.

Vierailija
16/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin tänään huutopakettia ja katoin että mitä v*ttua... miksi tässä on pelkästään Postin tiedot? Matkahuolto oli parempi.

Vierailija
17/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko pyörähti kymppiin saakka paketin toimitus.

Vierailija
18/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko pyörähti kymppiin saakka paketin toimitus.

https://www.huuto.net/ohjeet/huutopaketti

Tuolta voi tsekata hinnat. Pikkupaketin mitoissa taitanee olla virhe. Olisi kiva jos korjaisivat oikeaksi että tietää minkä kokoinen paketti kuuluu ko. kategoriaan. Rahanahneet juntit eivät osaa edes kirjoittaa uusia määritteitään oikein. 38 x 38 x 28 cm ei ole mielestäni mikään "pikkupaketti".

Vierailija
19/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi puhelimella lähettää, ihan onnistuu verkosta esim. läppärillä. Ei tarvitse äppejä. 

Ootko kokeillu vastaanottaa?

Vierailija
20/81 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillu vastaanottaa?

Yleensä saan lähettäjältä seurantakoodin, jolla voin seurata pakettia verkosta ja hakea sen sitten kun se on perillä. Tekstari tulee myös. Ei ole äppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan