Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen valmistuksen lopetus harmittaa sinua?

Vierailija
10.02.2016 |

Sain tänään kuulla, että käyttämäni Lorealin meikinpohjustusvoiteen tekeminen on lopetettu. Harmittaa, koska se oli todella hyvää ja sai meikin kestämään tässä mun rasvanaamassa.

Kommentit (354)

Vierailija
321/354 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
322/354 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupla oli ennen minun lempisuklaapatukka, mutta sitä on muutettu, eikä se uusi ole oikein mistään kotoisin entiseen verrattuna.

Sama se uusi Lion. Ei se ole sellainen kuin ennen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/354 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkkärin kalahampurilaiset ja lidlin paistopisteen kasvispizzat

Vierailija
324/354 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalta sai joskusmuinoin sellaisia kahvipapu-suklaakarkkeja jotka oli vielä sellaisessa pienessä kankaisessa kahvipapusäkissä(ruskea teksti painettuna kylkeen). Vieläkö niitä on jossain?

Tiger myy kangaspussissa kahvinameja, eivät ehkä ole ihan samoja

Vierailija
325/354 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Ruispuikulat. Siis ne alkuperäiset.

Vierailija
326/354 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mäkkärin kalahampurilaiset ja lidlin paistopisteen kasvispizzat

Törkeää, ettei kalahampurilaisia enää myydä Mäkkärissä! Ainoa syy käydä kyseisessä paikassa ranskalaisten lisäksi.

Vierailija
327/354 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cappuchino-Pepsi! Mua hämmentää tämä sikäli, että kukaan muu kuin minä ei tuttavapiirissä tätä muista. Oli ihan överihyvää!

Vierailija
328/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perushalvat Philips (yms). hiusföönit, kihartimet jne. Ootteko huomannu, että jopa halpisketjut myy nykyään enää jotain sikakalliita Remingtoneja ja Babylissejä!

Vierailija
329/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena -kanelirahka

Ajaxin suihkuseinälle suihkutetteta aine, joka teki suojaavan kalvon ja suihkuseinät pysyivät tosi kiiltävinä. Oli joskus 2000-luvun alussa.

Kunnolliset suomalaiset kankaat.

Vierailija
330/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista toivoisin saavani nostaa rahaa.

Vierailija
331/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hei jos joku tietää mistä nykyään saisi KitKateja niin kertokaa!! Näitä aina ulkomaanreissuilla tulee syötyä kun ei mistään Suomessa tunnu löytyvän...

Tigerissa olen nähnyt :)

Vierailija
332/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Always Long Plus pikkuhousunsuoja hajuttomana. Parikymmentä vuotta käytin näitä tarvittaessa, sit ne hajustettiin :(

Olen kokeillut jo useaa muuta, mutta vastaavia en ole vielä löytänyt. Saa vinkata jos joku löytänyt samanlaiset ilman hajusteita. En ymmärrä kenen aivottoman idea on lisätä hajuste, ei alapäähän tarvii mitään hajuvesiä!

Vierailija
333/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2011 käytin useamman kerra hiusten vaalentamiseen sitä värinpoiston kaltaista ainetta,joka siis poisti hellävaraisesti värjätyn värin. Ja siis se oli niin hyvää! Hiukset eivät kärsineet yhtään. Nyt tummasta tukasta haluaisin vaaleanruskeaan, mutta sitä ei enää myydä, niin pitää köyhän aloittaa varmaan raidoituksesta tms. :( En tiedä lopetettiinko sen valmistus vai lopetettiinko vain myynti suomessa.

Vierailija
334/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosuklaa tupla

Snickers cruncher

Fazerin minttusuklaa

Fazerin omar suklaalevy

Onko edes mariannesuklaalevyä enää?

Mustat bilarit

Ne sellaiset jaffa keksi tyyliset suklaatäytekeksit

Vierailija
335/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen hajuvesi Timantti Hangella. Sitä sai joskus 80-luvulla ja aina kehuttiin. Oli lisäksi suht halpa tuoksu.

Vierailija
336/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauri Kunnas-jäätelöistä tykkäsin lapsena, ja sitten jostain kuuraketti-jäätelöstä tai mehujäästä. Aprikoosipikari oli aivan ihanaa myös! Ja jäätelöautossa myytiin sellaisia luun muotoisia minttujäälöpuikkoja, jossa oli jokin raksuva päällyste, muistaako joku? Parasta jäätelöä ikinä!

Aikuisena sen ajan kun sitä vaan myytiin ostin aina kioskilta irtojäätelöpallona Dumlea, ihania ne toffeeraidat ja pehmeät suklaahippuset, slurps! Sitten kun kiskoilta lopettivat, Jäätelöauto myi Dumlea rasiassa lopettamiseensa asti. Nykyinen firma ei sitä enää myy, ja se on ollut melkein traumaattista! :D Myös Ingmanin Iso bananasplit-tuutti oli varma valinta, mutta senkin valmistus loppui.

Tosiaan ne aakkoset, jossa oli ruskeita seassa oli todella hyviä. Myös Fazerin minttukrokanttipatukka, Mars delight ja Snickers Crunch oli ihania. Ja niitä kanankoipisipsejä ostin omilla vähäisillä rahoillani aina kun olin kerännyt tarpeeksi 10- ja 50-pennisiä ;).

T. 90-luvun lapsi, joka ei saanut virallisesti viikkorahaa vaan joskus hiluja vanhempien lompakonpohjilta ja kotona sai vain niitä herkkuja mitä vanhemmat päätti ostaa (eli Taffelin perusmakuisia sipsejä ja malacon (?) niitä kamalia kiekon mallisia isoja karkkirasioita joista tykkäsi maailmassa tasan omat vanhempani! :D) Irtojäätelöitä sentään sai minkä itse halusi, kun oltiin kesälomareissuilla.

Vierailija
337/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://lapsuusmuistelua.vuodatus.net/lue/2014/09/kaupoista-kadonneet-ja…

Tällaisen löysin, siellä on vanhojen jäätelöiden mainoskuvia :)

Vierailija
338/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Riocola limujää, puristettavassa pahvipuikossa

-Toffo toffeenapit

-Honolulu-limsa

-mäkkärin kahden euron junior hampurilaiset

Vierailija
339/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tulee mieleen reilu 10 vuotta sitten myyty Fanta, väriltään "vaaleaa" kuin greippilimsa ja makuna oli selja / seljankukka... Ei mitään muistikuvaa limun nimestä.

Googlasin, tämä oli Fanta Shokata!

Virosta saa :D

Vierailija
340/354 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omena-päärynä dumlet :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi