Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan maksanut asumisesta :)

Vierailija
10.02.2016 |

Ja kun ajattelen asiaa, tuntuisi todella hölmöltä pistää vaikkapa 500e joka ikinen kuukausi kämppään... :0
Tiedän, että se on normaalia, mutta kun en ole koskaan tarvinnut.... ja ajattelin jatkaa niin elämäni loppuun asti, jos suinkin mahdollista.
(olen 29v 3 lapsen äiti)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja yhtälö onnistuu koska...?

Vierailija
2/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina mielummin maksanut vuokraa kun asunut/elänyt jonkun toisen siivellä. Siis siitä lähtien kun 18-vuotiaana muutin omilleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillullako olet vuokran kuitannut vai siivestätkö miehen varoilla?

Vierailija
4/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 on halpa kämppä.

Vierailija
5/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg mikä WT loinen todellinen ytimennävertäjä , känsätuhkelo, karvarousku jne. ..

Vierailija
6/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi OIKEA lompakkoloinen.

Vierailija
7/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Ehkä joskus joudut maksamaan esim. vastiketta, kun vanhempasi tai muut, jotka tuon mahdollistavat, eivät ole enää täällä.

Vierailija
8/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, missä olet asunut opiskelujen ajan ja tarkoitatko asunnon maksamisella pelkkää vuokraa, vai oletko siipeillyt koko elämäsi muiden nurkissa?

Vierailija
9/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Jokuhan ne sun asumiskulut kuitenkin maksaa.

Vierailija
10/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöltä se meistä muistakin tuntuu, kun oman talon rakentaminen on vain vuoden työ.

Vierailija
11/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki erilaisia. Mä taas maksan mielelläni siitä, että saan asua juuri siellä, missä haluan, ja elää täysin omassa rauhassani.

Vierailija
12/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Siirryin suoraan isäni asuinsijasta mieheni huomaan. Säästyy paljon kaikkeen kivaan.

Vierailija
13/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolo tyyppi

Vierailija
14/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla sama tilanne tällä hetkellä. 

t. Sinkku 41 v

Vierailija
15/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kolmen lapsen äiti. Katraasi saa todella "realistisen" kuvan siitä mitä tässä yhteiskunnassa eläminen käytännössä tarkoittaa. Et tuossa iässä tajua edes sitä että kolmen lapsen kanssa ei missään viiden sadan kämpässä edes asuta, hyvä jos sillä saa jonkun yksiön jostain. 

Vierailija
16/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ei tietenkään tarvinnut maksaa asumisesta, 18 vuotiaana muutin jo silloisen poikaystävän kanssa yhteen, hän maksoi vuokran. Erottiin vuoden jälkeen ja uudella miehelläni oli sitten juuri ostettu omakotitalo, jonka hän haluaa pitää täysin omassa omistuksessaan, eli ei halua minun omistavan puolikasta, täten hän vastaa kaikesta asumiskustannuksista.

Mitäpä tuossa, talo plus kaikki muu omaisuus (esim. metsät) MINUN lapseni periivät ne mieheltäni (lasten isä), ja olen onnellinen siitä :) Ap

Vierailija
17/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Siirryin suoraan isäni asuinsijasta mieheni huomaan. Säästyy paljon kaikkeen kivaan.

Ja lomilla loisit sukulaisissa?

Vierailija
18/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla sama tilanne tällä hetkellä. 

t. Sinkku 41 v

Tai siis täsmennän, että toki olen maksanut asumisesta, mutta jos nyt myisin asuntoni, saisin takaisin asumiseen laittamani rahat. Arvonnousu kattaa vuosikausien ajan maksetut vastikkeet ja korot. 

Vierailija
19/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli elät siis joko vanhempien rahoilla, tai tukirahoilla, (asumistuki, toimeentulotuki.) ?

Vierailija
20/44 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tän ketjun tarkoitus on vain kiertoteitse leijua sillä, että ap:lla on mies ja lapsia ja miehellä ihan jopa omakotitalo ja metsää.