Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahhah, yks työtön mies torjui minut, eikä tiennyt että

Vierailija
09.02.2016 |

Olisi saanut pian elää siivelläni. En paljasta varallisuuttani koskaan, ettei toinen ala suhteeseen sen takia. Mutta rakkaalleni olen valmis jakamaan oman elintasoni, koska olen perijätär. Helppo raha, helppo antaa toistenkin nauttia.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen olisi pitänyt ottaa sinut koska sinä tykkäät siitä? Mut jos se mies ei tykkää sinusta...?

Raha harvoin teke persoonasta kiinnostavan. Mukavilla ihmisillä voi olla rahaa, mutta se raha ei sitä mukavuutta tee. You know...?

Vierailija
42/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ota minut Eenokki!"

" en minä nyt oikein..."

"Sydämeni palajaa sinun lievästi tukevan vartalosi velttoon syleilyyn"

"ei tässä nyt oikein..."

"Eenokki, olisin sulaa vahaa käsisässi!"

"minä en halua..."

"Eenokki, minulla on varallisuutta enemmän kuin osaan laskea..."

"ei se nyt ole tärkeää..."

"Sinä et ymmärrä mitään todellisesta rakkaudesta, Eenokki!"

"no jumalauta, minä yritän kauniisti sanoa, etten rakasta sinua!"

"Eenokki, olisit voinut elää siivelläni..."

"Onko sinulla siivet? Lennä sitten takaisin helvettiin!"

"Eenokki, minua tavoittelee ainakin 3 miestä, ehkä enemmänkin, sillä en osaa laskea pidemmälle, he haluavat kaikki rahani"

"hullu akka..."

"Eenokki, älä jätä...."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei kiinnosta naisessa raha ja työ, kuten naista kiinnostaa miehessä. Aivan muut asiat ratkaisee miehelle. Ei kai tuo nyt tullut yllätyksenä?

AP:lle ilmeisesti tuli yllätyksenä.Ehkä Porvoossa työttömien miesten tavoite ei ole saada töitä,vaan epämiellyttävä mutta rikas puoliso.

Vierailija
44/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin ja rakastuin suhun heti ! En todellakaan ole rahojesi perässä. Otatko mahd. pian yhteyttä minuun...;)

T. Suuri rakkautesi

Vierailija
45/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työttömän miehen pitäisi haluta elää siivelläsi?

Työttömyyden syy sairaseläke.

ap

So, siihenkin saa tulevan ajan eläkkeen, jos on 5 vuotta työhistoriaa viimeisen 10 vuoden ajalta. Eli voi jo helposti ylittää jonkun rivisiivoojan täyden työajan kuukausipalkan.

Ei ole edes 5 vuotta työhistoriaa.

ap

Minusta alkoi jotenkin tuntumaan, että menetys oli sinulle isompi juttu kuin miehelle, koska jaksat jauhaa siitä näinkin paljon. Mies todennäköisesti ei vain pitänyt sinua tutustumisen arvoisena. Se ensivaikutelma nääs!

Vierailija
46/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi saanut pian elää siivelläni. En paljasta varallisuuttani koskaan, ettei toinen ala suhteeseen sen takia. Mutta rakkaalleni olen valmis jakamaan oman elintasoni, koska olen perijätär. Helppo raha, helppo antaa toistenkin nauttia.

No miehet eivät ajattele samoin kuin naiset. Naisille on helpompi elää siivellä. Ja jos mies ei kerran pidä sinusta, niin miksi pitäisi olla rahojenkaan takia?

Vierailija
47/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei tajua, että tissit on ne mitkä ratkaisee, ei raha.

Vierailija
48/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehet eivät ajattele samoin kuin naiset. Naisille on helpompi elää siivellä. Ja jos mies ei kerran pidä sinusta, niin miksi pitäisi olla rahojenkaan takia?

Ilmeisesti lempatuksi tuleminen kävi ap:n itsetunnon päälle,nyt hän yrittää kääntää asian päälaelleen"hähää,mies ei päässyt elämään siivelläni!"

Vierailija
49/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen työtön ja tililläni on puoli miljoonaa. Ehkä siinä syy miksi pidän vapaata nyt töistä

Vierailija
50/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin torjuin yhden varakkaan miehen, vaikka olen itse köyhä yh, olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Mie en edes köyhänä halua kusipäitä katsella :)

Vierailija
51/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah.. itsekin torjuin erään hyvin varakkaan liikemiehen moninaiset iskuyritykset ja houkuttelut kun ei itse tyyppi nappaa. Valitsin sen sijaan miehen, joka vei jalat alta. Itse tienaan miestäni enemmän.

Vierailija
52/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYÖTÖN ei ollut idiootti...

Vierailija
53/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus on selvästi provo, kommentoin nyt silti. Minusta on täysin itsestään selvää, että en kerro miehelle jota vasta tapailen, että pankkitililläni lepää satoja tuhansia euroja ja että asun velattomassa omistusasunnossa – molemmat perittyjä.

En itse pidä rahaa kovin tärkeänä enkä halua, että kaiken maailman rahakeskeiset onnen onkijat aloittavat suhteen kanssani rahan takia. Hyi olkoon!

Jos en kelpaa puutteineni ilman, että vilautan tiliotteideni saldoa, mies ei ole ansainnut minua. Jos saan pakit, mies menettää sekä minut että rahani.

Vierailija
54/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua kirjoitti:

Ihan hyvä provohan tämä on,en vain tajua mitä ap ajaa takaa.Mies ja nainen seurustelevat,miehen mielenkiinto lopahtaa ja hän päättää suhteen.Miten ap miljoonaperintö liittyy mihinkään? AP sanoi salaavansa rahansa,nähdäkseen kiinnostuvatko miehet hänestä itsensä takia.No tämä yksi mies ei ainkaan kiinnostunut.Alat seuraavaksi mainostaa mittavaa omaisuuttasi ja houkutella onnenonkijoita? Parempi maksullinen mies kuin ei miestä ollenkaan vai? :D

Veikkaan, että miehen mielenkiinto ei olis lopahtanut, jos tutustuminen minuun (paremmin) olisi tuonut helpotusta siihen, ettei ole mihinkään varaa. Ei mies siis mikään pummaaja ollut, mutta säästi kokoon vuokrarahoja ja jos auto hajosi niin lainasi kaverilta. Kyllä se minusta piti, mutta enemmän kaverina varmaan. Ei uskaltanut tuntea tunteita! No, en minäkään niitä halua rahalla esiin houkutella.

ap

Vierailija
55/63 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne rahan perässä olekkaan. Sait ihan itsesi takia pakit! Onko paha myöntää?

No ei ole, mutta miestä saattaa harmittaa, jos näkee että en oiskaan ollut köyhä, vaikka siltä näytti.

ap

Aiotko nyt sitten ohimennen paljastaa miehelle, että oletkin rikas (esim. ajelemalla ihan muuten vaan Ferrarilla hänen talonsa edestä)?

Jotain tämmöistä juu :)

ap

Vierailija
56/63 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti perit myös syöpäsolut :D

Ja miten tämä liittyy aloitukseen? Eikä naurata eikä hymyilytä yhtään, vaikka laitat kuinka ison D:n sinne loppuu.

Aapee on varallisuutensa lumoissa. Aika pahasti. Jotain kiinnostaa raha, jotain kiinnostaa ihminen. Jotain ei kiinnosta siipeilijä, jotain kiinnostaa.

Mä en haluaisi rahan kanssa seurustella. Ai niin, se sanonta..."parempi taivasalla kuin tossun alla"...

Vierailija
57/63 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein rikkaat ajattelee juuri ton kaavan mukaan. Hei, entä jos miehellä oli tunteet ja järkeä päässä. Jos se olisi rahan perään se olisi haistanut tilanteen ja piirittänyt sua. Mutta lohduksi se, että noitakin löytyy. Se ei vain ole aitoa rakkautta että suattaapi pettää sua.

Vierailija
58/63 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ajatella rakastuvasi naiseen?

Terveisin Kaarina

Ebtä mummoon?

T. Lyyti

Vierailija
59/63 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneks sussa on jotain hyvää: tilipussi. Mieti jos olisit köyhäkin vielä, niin varmasti tuntuisi ikävältä kun jopa työtön mies jättää sinut.

Vierailija
60/63 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi: miestä ei kiinnosta elää naisen siivellä. Se yleensä tarkoittaa sitä, että nainen päättää kaikesta. Kuka mies tuollaista haluaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi