Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahhah, yks työtön mies torjui minut, eikä tiennyt että

Vierailija
09.02.2016 |

Olisi saanut pian elää siivelläni. En paljasta varallisuuttani koskaan, ettei toinen ala suhteeseen sen takia. Mutta rakkaalleni olen valmis jakamaan oman elintasoni, koska olen perijätär. Helppo raha, helppo antaa toistenkin nauttia.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain hyvä ettei mies alkanut kanssasi rahasta vaan meni tunteiden mukaan?

Kyllä moni mies minuakin on karttanut kun olen ollut työttömänä tai kerrankin pidin välikautta treenaten hevosilla. Näissä minua vaan ärsytti kun luultiin että olen saamaton pummi ja työtön. Itsekkään en siis näitä henkilöitä arvostanut sen jälkeen kun isoin meriitti puolisolle on työ tai opiskelu ei henkilö itsessään.

Sitähän nämä ei tiedä että rahaa on suvussa ja kuinka moni köyhä treenaa ja kisaa omalla hevosella esim vuoden? Ei ole halpaa hupia kun hevoset ja ylläpito ei ole mitään ilmaista.

Itse arvostan ihmistä ihmisenä ja usein olen jopa tullut paremmin toimeen duunareiden tai työttömien kanssa kuin nokkavien muka parempien inssien kanssa. Yhdenkin työttömän exän taustalla oli rikas suku ja yhdessä lähettiin nollasta ja parin vuoden sisään oli hyvät vakkariduunit ja omistuskämppä ilman ulkoisia apuja. Nykyisenkin tapasin työttömänä ja häntä ei haitannut ja nyt opiskelen korkeakoulussa ja tilillä makoilee toisen vanhemman perintö. Arvosti minua henkilönä, ei työpaikan tai tilin perusteella, joka sekin tuli vasta myöhemmin ilmi.

Vierailija
62/63 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta raha yhtä vahvasti kuin naisia. Et ollut kiinnostava ihminen, joten hän ei varmaankaan olisi kiinnostunut sinusta, vaikka olisit taloustilanteesi paljastanutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastan palstailua kirjoitti:

Ihan hyvä provohan tämä on,en vain tajua mitä ap ajaa takaa.Mies ja nainen seurustelevat,miehen mielenkiinto lopahtaa ja hän päättää suhteen.Miten ap miljoonaperintö liittyy mihinkään? AP sanoi salaavansa rahansa,nähdäkseen kiinnostuvatko miehet hänestä itsensä takia.No tämä yksi mies ei ainkaan kiinnostunut.Alat seuraavaksi mainostaa mittavaa omaisuuttasi ja houkutella onnenonkijoita? Parempi maksullinen mies kuin ei miestä ollenkaan vai? :D

Veikkaan, että miehen mielenkiinto ei olis lopahtanut, jos tutustuminen minuun (paremmin) olisi tuonut helpotusta siihen, ettei ole mihinkään varaa. Ei mies siis mikään pummaaja ollut, mutta säästi kokoon vuokrarahoja ja jos auto hajosi niin lainasi kaverilta. Kyllä se minusta piti, mutta enemmän kaverina varmaan. Ei uskaltanut tuntea tunteita! No, en minäkään niitä halua rahalla esiin houkutella.

ap

Ahaa,elät siis itsepetoksessa.Todellisuudessa mies ei pitänyt sinua niin kiinnostavana,että olisi viitsinyt tutustua paremmin,mutta onhan tuo sinun näkemyksesi mukavampi itsetunnon kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän