Hahhah, yks työtön mies torjui minut, eikä tiennyt että
Olisi saanut pian elää siivelläni. En paljasta varallisuuttani koskaan, ettei toinen ala suhteeseen sen takia. Mutta rakkaalleni olen valmis jakamaan oman elintasoni, koska olen perijätär. Helppo raha, helppo antaa toistenkin nauttia.
Kommentit (63)
Minäkin antaisin pakit naiselle jos olisi töissä.
Terveisin Naispelko22
Työttömyys ei tarkoita köyhyyttä eikä varsinkaan välttämättä mielen köyhyyttä
En ota itseäni varakkaampaa naista, koska siitä ei ole ennenkään seurannut mitään hyvää.
t. työtön mies
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ei tarkoita köyhyyttä eikä varsinkaan välttämättä mielen köyhyyttä
En väittänytkään että mielen köyhyyttä. En kai mä nyt muuten ihastuisikaan!
ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi saanut pian elää siivelläni. En paljasta varallisuuttani koskaan, ettei toinen ala suhteeseen sen takia. Mutta rakkaalleni olen valmis jakamaan oman elintasoni, koska olen perijätär. Helppo raha, helppo antaa toistenkin nauttia.
Miksi ihmeessä haluat siivellä elävän miehen? :O Vaikka olisi millainen miljardööri,eikö olisi mukavampaa olla jonkun kanssa rakkaudesta kuin siksi että tyyppi tarvitsee elättäjän?
Tiivistän tämän ketjun runontapaiseen:
Mies jätti, minua v*tutti - eipä tiennyt minkä lypsylehmän menetti!
Ihan hyvä provohan tämä on,en vain tajua mitä ap ajaa takaa.Mies ja nainen seurustelevat,miehen mielenkiinto lopahtaa ja hän päättää suhteen.Miten ap miljoonaperintö liittyy mihinkään? AP sanoi salaavansa rahansa,nähdäkseen kiinnostuvatko miehet hänestä itsensä takia.No tämä yksi mies ei ainkaan kiinnostunut.Alat seuraavaksi mainostaa mittavaa omaisuuttasi ja houkutella onnenonkijoita? Parempi maksullinen mies kuin ei miestä ollenkaan vai? :D
XD
En osaa päättää, naurattaako minua eniten sana perijätär, tämä ketju vai ap:n selittelyt. Hulvatonta XD Olen tosin itsekin tällainen perijätär, mutta en antaisi edes muurahaisen elellä siivelläni. Outoa, että joku antaa.
Eläkeläinen ei ole työtön. Eläke työttömyyden syynä on täysi mahdottomuus. Työttömyydelle ei ole muita syitä kuin työttömyys.
Vaikka onkin provo, niin rahaa saisi olla ihan helvetisti ja silti noin tyhmää ja ylimielistä eukkoa olisi kenenkään vaikea sietää. Ehkä joku käy vähän aikaa sitä pökkimässä, että saisi nyysittyä rahat. Jotkut ei vaan kestä senkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne rahan perässä olekkaan. Sait ihan itsesi takia pakit! Onko paha myöntää?
No ei ole, mutta miestä saattaa harmittaa, jos näkee että en oiskaan ollut köyhä, vaikka siltä näytti.
ap
Aiotko nyt sitten ohimennen paljastaa miehelle, että oletkin rikas (esim. ajelemalla ihan muuten vaan Ferrarilla hänen talonsa edestä)?
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin työttömänä miehenä pakit perijättärelle. Ulkonäkö eikä luonne ei vastanneet mun vaatimuksiani.
Mitä jos sillä olikin joku miljoonaperintö, muttei pitänyt sua sen arvoisena?
et varmaan todella ruma.Sorry! Et taida saada miestä edes perintörahoillasi.
Ottaako luonnolle kun sait pakit? Aloituksen perusteella mies ei menetä muuta kuin tärkeilevän ja vallanhaluisen ihmisen jonka arvomaailma on perseestä.
Miksi haluaisit suhteen ihmisen kanssa, joka ei ole sinusta kiinnostunut? En ymmärrä.
Meillä on sitten ihan ikioma kansallinen parishilton. Perijätär.
Mitä tarkalleen perit? Perä-Hikiän ainoan automaalaamon?
Niin tuskaa kuin se tuottaakin, mies nyt selkeästi on sen verran fiksu että tajuaa olla myymättä muniaan tuollaiselle.
Miestä ei kiinnosta naisessa raha ja työ, kuten naista kiinnostaa miehessä. Aivan muut asiat ratkaisee miehelle. Ei kai tuo nyt tullut yllätyksenä?
Sun itsetunto näytti saaneen aika suurenkin kolauksen kun joku nolo TYÖTÖN mies torjui sut? :D