Hahhah, yks työtön mies torjui minut, eikä tiennyt että
Olisi saanut pian elää siivelläni. En paljasta varallisuuttani koskaan, ettei toinen ala suhteeseen sen takia. Mutta rakkaalleni olen valmis jakamaan oman elintasoni, koska olen perijätär. Helppo raha, helppo antaa toistenkin nauttia.
Kommentit (63)
No en kyllä yhtään ihmettele että torjui sinut. Jotenkin tuo tekstisi jo heti antaa susta sen kuvan ettet ole niinsanotusti mikään helmi.
Ei kaikki työttömät ole automaattisesti köyhiä!
Miksi työttömän miehen pitäisi haluta elää siivelläsi?
Voisitko ajatella rakastuvasi naiseen?
Terveisin Kaarina
Ei ne rahan perässä olekkaan. Sait ihan itsesi takia pakit! Onko paha myöntää?
Toivottavasti perit myös syöpäsolut :D
Onko sinusta tälle miehelle siis joku menetys, ettei hän saanut rikasta naista jota ei kelpuuttaisi kuin korkeintaan rahan takia?
Vierailija kirjoitti:
Työttömyyden syy sairaseläke.
ap
Vain ihmiset alle 80äo omaavat ottavat puolisokseen ihmisen rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta tälle miehelle siis joku menetys, ettei hän saanut rikasta naista jota ei kelpuuttaisi kuin korkeintaan rahan takia?
En osaa sanoa, mutta mahtaa harmittaa, että ei kyennyt suhteeseen, koska ongelman sen kanssa olisi voinut tehdä töitä, mutta eipä ilmeisesti motivoinut. En tiedä, oisko raha muuttanut asiaa :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Se on siinä tapauksessa eläkeläinen, ei työtön.
Niin mitä siitä? Olen mäkin aikoinani köyhänä opiskelijana torjunut erittäin varakkaan miehen ihan vaan, koska se oli täydellinen kusipää. Pitääkö munkin nyt itkeä, että nyyh yhyy byääh kun jäi omakotitalo, kesämökki ja jaguar saamatta ja jouduin ihan itse työskentelemään sen talon ja mökin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
So, siihenkin saa tulevan ajan eläkkeen, jos on 5 vuotta työhistoriaa viimeisen 10 vuoden ajalta. Eli voi jo helposti ylittää jonkun rivisiivoojan täyden työajan kuukausipalkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSo, siihenkin saa tulevan ajan eläkkeen, jos on 5 vuotta työhistoriaa viimeisen 10 vuoden ajalta. Eli voi jo helposti ylittää jonkun rivisiivoojan täyden työajan kuukausipalkan.
Ei ole edes 5 vuotta työhistoriaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi sairas mies haluaisi ankeuttaa elämäänsä entisestään epäkiinnostavalla puolisolla?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne rahan perässä olekkaan. Sait ihan itsesi takia pakit! Onko paha myöntää?
No ei ole, mutta miestä saattaa harmittaa, jos näkee että en oiskaan ollut köyhä, vaikka siltä näytti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMiksi sairas mies haluaisi ankeuttaa elämäänsä entisestään epäkiinnostavalla puolisolla?
No koska mä tykkäsin hänestä. Mies tietää sen. Mutta ehkä pitää sit olla jotain ihmeellisempää.
ap
Mitä enemmän ap kommentoi, sitä vakuuttuneempi olen siitä, että mies teki oikean päätöksen.
Ok? No sinne meni