Nopeasti rasvoittuvat hiukset
Mikä teillä on auttanut nopeasti rasvoittuviin hiuksiin? Pesin eilen hiukset, ja ne oli tänään jo iltapäivän aikaan näkyvästi rasvoittuneet... Ärsyttävää!
Kommentit (9)
Ei mikään. Mulla rasvoittumisen syy on hormoneissa. Mitkään shampoot, pesujen välin pidentäminen yms eivät auta.
Monet ovat tykänneet shampoopaloista, joita löytyy esim. suomalaista Flow -merkkiä. Palat voi auttaa rasvoittumisen kanssa ja ne on kaupan shampoita hellävaraisempia ja usein myös riittoisampia. Kannattaa kokeilla!
kuivashampoo? mulla ainakin herbinan kuivashampoo käytössä :)
Pesen joka aamu. Siinä apu rasvoittuviin hiuksiin.
Pesen hiukset shampoolla kerran viikossa, se viikko menee ennen kuin rasvoittuu.
Ennen kun pesin useammin, niin rasvoittukin nopeammin.
Pari kk meni että sai tuon rasvoittuvuuden nykyiseen malliin.
Lakkaa pesemästä. Kaverillani upeat hiukset ja kertoi käyttävänsä vain hoitoainetta. Päätin ite kokeilla. Ekat 2 vk aika tuskaa, mutta sitten ne vaan lakkas rasvottumasta, kun päänahka ei enää kuivu shampoon käytöstä. Ei ne ennen vanhaan hiuksia pessy eikä porukalla rasvasia lettejä Michelangelon kattomaalauksissa tms. Niin se vaan ihminenkin on eläin ja luonto pitää omastaan huolen ;)
Kannattaa kokeilla no poo-metodia. Siitä saanut moni apua, jos hilsettä ja/tai herkästi rasvoittuvat hiukset.
Auttaa se että pesen ne aamuisin. Nukkuminen tekee hiuksista nuhjuiset ja rasvaiset ainakin mulla.