Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesvaltainen työpaikka ja navanalushuumori

Vierailija
09.02.2016 |

Onko mitään keinoa saada taukopuheita siistimmiksi leimautumatta nipottajaksi? Lisäkseni yksi naistyöntekijä, ollut talossa minua kauemmin ja laukoo lähestulkoon yhtä roiseja juttuja.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa. Kuulostaa ettet sopeudu tuohon työyhteisöön.

Vierailija
2/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa. Ps kuulun itsekin siiihen roisiin osaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda työpaikkaa. Kuulostaa ettet sopeudu tuohon työyhteisöön.

Sitä en voi tehdä, muutenkin oli vaikea saada oman alan töitä.

Ap

Vierailija
4/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa auttaa. Ps kuulun itsekin siiihen roisiin osaan.

Eikö koskaan kyllästytä? Eikö joskus voisi vitsailla muustakin kuin seksisaiheista?

Ap

Vierailija
5/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ainoa vastarannankiiski ja sen päälle kaikista uusin, niin et varmasti mitenkään positiivisella keinolla. Joko siedätyt tai alat samanlaiseksi... Molemmat lannistavia vaihtoehtoja.

Vierailija
6/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh näitä mielensäpahoittajia... Satuttaako sinua jotenkin henkisesti tai fyysisesti se, että toisilla on aidosti hauskaa? Harmi.

Vierailija
7/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki korville ja anna vanhojen tuppikullien muistella aikoja jolloin vielä saivat. :)

Vierailija
8/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh näitä mielensäpahoittajia... Satuttaako sinua jotenkin henkisesti tai fyysisesti se, että toisilla on aidosti hauskaa? Harmi.

Yleensä tuollainen "huumori" jää yläasteelle tai pahimpiin junttimiesten porukoihin.

Vierailija
9/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ainoa vastarannankiiski ja sen päälle kaikista uusin, niin et varmasti mitenkään positiivisella keinolla. Joko siedätyt tai alat samanlaiseksi... Molemmat lannistavia vaihtoehtoja.

:( Eli siedättymistä siis. Eipä haittaa sinkkuus, kun työpäivän jälkeen ei tee mieli ajatellakaan seksiä.

Ap

Vierailija
10/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, onko tuo kaikkien mielestä aidosti hauskaa. Ja eikö joku muukin voisi olla aidosti hauskaa kuin alapääjutut?

Ap

Vierailija
11/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuollainen "huumori" jää yläasteelle tai pahimpiin junttimiesten porukoihin.

Tajuatko miten henkisesti rasittavaa on tehdä vaikka matemaattista insinöörityötä, kuten lujuuslaskentaa, 8 tuntia päivässä? Siihen on tosi hyvä vastapaino heittää tauoilla ja töiden ulkopuolella jutut ihan älyvapaiksi, kun itse töitä tehdessä pitää ajatellä järjellä ja vakavasti.

Vierailija
12/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:( Eli siedättymistä siis. Eipä haittaa sinkkuus, kun työpäivän jälkeen ei tee mieli ajatellakaan seksiä.

Ap

Tsemppiä. Olen joutunut sietämään tuollaista samaa työpaikassa, jossa paikan pomo ja muut miespuoliset onnistuivat vääntämään melkein kaikesta jotain muka-hauskaa-seksuaalista. Aika mahdotonta ottaa ainoana esille, että tosi häiritsevää.

Vierailija
13/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, onko tuo kaikkien mielestä aidosti hauskaa. Ja eikö joku muukin voisi olla aidosti hauskaa kuin alapääjutut?

Ap

Pitäisikö sinun sitten itse yrittää ohjata juttujen suuntaa omilla jutuillasi? Eikun hei, mitä jos kaikki muut työpaikallasi muuttavat persoonaansa ja juttujansa, jotta sinulle ei vain tule paha mieli - tosi kivaa ja kätevää!

Vierailija
14/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla hyvin virkistävää kuunnella miesten juttuja! :) En mä niistä ainakaan osaisi mieltäni pahoittaa, vaan kuuntelisin hymyssä suin vaikka en ehkä mukaan menisikään. Kuinka vanha ap olet? Miten päädyit paikkaan?

Vierailija
15/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko miten henkisesti rasittavaa on tehdä vaikka matemaattista insinöörityötä, kuten lujuuslaskentaa, 8 tuntia päivässä? Siihen on tosi hyvä vastapaino heittää tauoilla ja töiden ulkopuolella jutut ihan älyvapaiksi, kun itse töitä tehdessä pitää ajatellä järjellä ja vakavasti.

Mulle on aivan sama, että onko joku valinnut itselleen henkisesti liian rankan työn, että siitä ei ilman pillujuttuja selviä.

En vaan itse sellaista halua kuunnella, joten jos joutuisin ap:n kaltaiseen työyhteisöön niin mieluiten viettäisin tauot jo omissa oloissa.

Vierailija
16/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on varmasti jokin nelikymppinen työpaikkaa paremman palkan toivossa tai muuton vuoksi vaihtanut tosikko nainen :|

Vierailija
17/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka lyödä vetoa, että teet töitä automyyjien parissa ;-D Itse kuuntelin niitä juttuja viisi vuotta ja täytyy sanoa, että ikävä ei ole. Ei siinä oikein muukaan auta kuin siedättyä tai antaa samalla mitalla takaisin. Yleensä kyllä vain innostuvat lisää.

Minäkin luulin, että ko. jutut jäisi yläasteelle, mutta ei. Perheelliset aikuiset miehet kyllä kertoi niitä tissi-pimppi vitsejä siis päivittäin ja hauskaa tuntui olevan. Ei pysty käsittämään. Täydellinen ignooraus toimi ehkä parhaiten. Jos huomaavat, että nolostut tai muuten menet vaikeaksi, niin juttu senkun pahenee. Otan todella osaa.

Vältä lauseissa sanoja panna, haluan jne. jotka voi jotenkin vääntää navanalusjutuksi.

koita kestää.

Vierailija
18/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitäisikö sinun sitten itse yrittää ohjata juttujen suuntaa omilla jutuillasi? Eikun hei, mitä jos kaikki muut työpaikallasi muuttavat persoonaansa ja juttujansa, jotta sinulle ei vain tule paha mieli - tosi kivaa ja kätevää!

Hankalaa vaikuttaa, kun tosiaan aihe kuin aihe saadaan jotenkin käännettyä navan alle. Sellaiset äkilliset suunnanmuutokset eivät pitemmän päälle toimi, ikävä kyllä. Miksi kuvittelet, että muiden pitäisi muuttaa persoonaansa takiani? Kaipaisin vain vähän laajempaa tasoa niihin taukopuheisiin.

Ap

Vierailija
19/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla hyvin virkistävää kuunnella miesten juttuja! :) En mä niistä ainakaan osaisi mieltäni pahoittaa, vaan kuuntelisin hymyssä suin vaikka en ehkä mukaan menisikään. Kuinka vanha ap olet? Miten päädyit paikkaan?

Oletko aivan varma, että jaksaisit? Uutuudenviehätys häviää aika nopeasti. Olen kolmekymppinen ja päädyin paikkaan siksi, että oman alani töitä ei ole liiaksi tarjolla.

Ap

Vierailija
20/109 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hankalaa vaikuttaa, kun tosiaan aihe kuin aihe saadaan jotenkin käännettyä navan alle. Sellaiset äkilliset suunnanmuutokset eivät pitemmän päälle toimi, ikävä kyllä. Miksi kuvittelet, että muiden pitäisi muuttaa persoonaansa takiani? Kaipaisin vain vähän laajempaa tasoa niihin taukopuheisiin.

Ap

Hanki korkeammin koulutetut työkaverit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä