Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaushepatoosista!

Vierailija
09.02.2016 |

Millä viikoilla muilla hepatoosia sairastavilla on alettu käynnistämään synnytystä ? Minulle sovittiin vasta 40+0 viikolle lääkäri jossa sovitaan käynnistyspäivästä! Olen hieman ihmeissäni kun muilla lääkäri kerroilla on puhuttu että 38 viikolla voisi jo mahdollisesti aloittaa käynnistelyn. Tällä kerralla oli eri lääkäri kuin ennen joka sanoi että ei voi ainakaan ennen 39+5 aloittaa sillä vauvalla saattaisi olla vaikea alku kun syntyisi aikaisin :0. Ihmettelin myös kun minulla on ollut hyvin kovaa särkyä jalassa kun kaaduin, johon määräsi sitten tramalia 3xpäivässä, luulisi että mielummin synnytystä käynnisteltäisi kuin annettaisiin noinkin vahvoja lääkkeitä mistä vauvahan voi sitten saada vieroitusoireitakin. Mitä mieltä olette? Millon muilla on käynnistetty?
Viikkoja nyt siis 37+4

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen 40+2 ja kuopus 38+3, molemmissa raskauksissa hepatoosi.

Kummalta kuulostaa, ettei aiemmin voisi käynnistellä. Kyllä 38+ on jo hyvät viikot, jos ei mitään erityistä sikiön voinnissa tai koossa.

Vierailija
2/3 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käynnistettiin seuraavana päivänä diagnoosista rv 38 plus jotain. Arvot ois tietääkseni voineet olla pahemmatkin. Päätökseen vaikutti varmaan se, että olin kutinan takia kärsinyt unettomuudesta, viikkoja oli hyvin kasassa ja psykologisesti varmaan mun dramaattisen nokkosrokkoinen ja vesikelloinen ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minäkin olen ymmärtänyt että 38 on jo ihan hyvät viikot kumminkin, mutta lääkäri vain sanoi että joskus joillain voi olla hengitysongelmia tai muuta ongelmaa. Lapsi on jo arvioitu n.3,4kg joten ihan hyvän kokoinenkin olisi.. Minäkin lääkärille kerroin tosiaan että unettomuutta tosiaan on ja saan nukutuksi muutaman tunnin vain yöllä kutinan sekä jalan säryn vuoksi, mutta määräsi vain nuo tramalit. Sanoi vain että jos olo menee mahdottomaksi niin voi mennä päivystykseen...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme