Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelastaisitko lapsesi hengen vaikka kuolisit samalla?

Vierailija
09.02.2016 |

Toisaalta, lapsi kasvaisi ilman äitiä. Toisaalta, äiti voi saada uusia lapsia.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun paskat pelastaisin.

Vierailija
2/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea olisi elää ilman ainoaa lasta, varsinkin jos itse olisi asiaan voinut jotenkin vaikuttaa, joten kyllä pelastaisin. Vanhemmilla joilla on monta lasta, valinta olisi varmaan vaikeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset ei ole mitään kertakäyttötavaraa, jonka seuraava lapsi korvaa. Hyi hitto.

Ja totta helvetissä pelastaisin, kuolisin lapseni puolesta milloin vain.

Vierailija
4/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pelastaisin. Lapseni on 16-vuotias.

Vierailija
5/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pelastaisin. Se on jossain vaistoissa.

Vierailija
6/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni pelastaisin.

Vierailija
7/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
8/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin minulla oli lasta ajattelin, että koko tuo "kuolisin lapseni puolesta" on yliteatraalista feikkihöpinää. Nyt kun se lapsi on, koko kysymys tuntuu naurettavalta. Ei siinä tilanteessa tarvitsisi edes puntaroida asian eri puolia. Tottakai kuolisin.

Vierailija
9/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin

Vierailija
10/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastaisin.

Vierailija
11/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Neljä niitä on, uusia en enää voi saada.

Vierailija
12/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tällainen jälkeläisen pelastaminen on todella nuori ilmiö, ajatus eikä vaisto, ja tullut aivan vasta ihmiskunnan keskuuteen. Yleensä jälkeläisiä tehdään niin paljon kuin tulee ja se on pääasia. Aivan samoin kuin jälkeläisten tekemättä jättäminen on ajatus, ideologia, ja sellaisenaan vaistonvastainen.

Vierailija
13/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pelastaisin. Jäisi lapsille vielä kuitenkin isä ja iso joukko muita sukulaisia, vaikka äitinsä menettäisivätkin.

Vierailija
14/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Hetkeäkään epäröimättä.

Vierailija
15/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on äärettömän ahdistava kysymys, jota olen joskus miettinyt. Rakastan lapsiani yli kaiken. Mutta pelottava ajatus, kun tämähän selviää todellisuudessa vasta oikeassa tilanteessa. Voihan sitä ajatella, että pelastaisin, mutta miten eläimellisesti sitä käyttäytyisikään vaarassa? Mitä jos silloin pelastaisikin vain itsensä? Ahdistavaa. Tätä aihetta käsittelevää elokuvaa Turisti en ole vielä kyennyt katsomaan samasta syystä. Liian raskas aihe.

Ja mitä jos jonkun selviytymisvaiston varassa pelastaisikin itse itsensä? En usko, että sen jälkeen itsekään pystyisin elämään. Vetäisin itseni kiikkuun. Ja lopputuloksena olisi itsensä pelastanut äiti, kuollut lapsi ja lopulta itsensä tappanut äiti.. Huh huh-

Vierailija
16/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavaa lukea. Kaunistakin. Näitä kommentteja.

Vierailija
17/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Meillä on 3 lasta, mutta jokaisen pelastaisin vaikka oma henki lähtisi.

Vierailija
18/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Kuolisin tehden jotain minulle äärimmäisen tärkeää.

Vierailija
19/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä tarvitsee edes kysyä? Totta hiivatissa pelastaisin. Kuopus meinannut tukahtua allergiseen reaktioon kahdesti, olisin vääntynyt vaikka solmuun jos muu ei olisi auttanut.

Vierailija
20/38 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on äärettömän ahdistava kysymys, jota olen joskus miettinyt. Rakastan lapsiani yli kaiken. Mutta pelottava ajatus, kun tämähän selviää todellisuudessa vasta oikeassa tilanteessa. Voihan sitä ajatella, että pelastaisin, mutta miten eläimellisesti sitä käyttäytyisikään vaarassa? Mitä jos silloin pelastaisikin vain itsensä? Ahdistavaa. Tätä aihetta käsittelevää elokuvaa Turisti en ole vielä kyennyt katsomaan samasta syystä. Liian raskas aihe.

Ja mitä jos jonkun selviytymisvaiston varassa pelastaisikin itse itsensä? En usko, että sen jälkeen itsekään pystyisin elämään. Vetäisin itseni kiikkuun. Ja lopputuloksena olisi itsensä pelastanut äiti, kuollut lapsi ja lopulta itsensä tappanut äiti.. Huh huh-

Muistan aina, kun Mirja Pyykkö haastatteli erästä neljän lapsen äitiä, joka oli autokolarissa neljän lapsensa kanssa. Oli katsonut takapenkillä ja todennut, että kaikki ovat kuolleet ja ajatellut, että luojan kiitos itse olen hengissä. Olen aina miettinyt, että kuka äiti ajattelee noin.

Loppujen lopuksi yksi lapsista ei ollutkaan kuollut, vaan vammautui todella pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän