Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi viehättää naisia enemmän - Mies joka ei mene mukaan miesten välisiin läpänheittoihin tisseistä, perseistä yms vai...

Vierailija
09.02.2016 |

Mies joka menee mukaan seksikeskeiseen läppään joko heittämällä itse omia juttujaan tai pitämällä muiden miesten juttuja hauskoina?

Naiset, kumpi mies viehättää? Miksi? Iän voi mainita halutessaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen. Herrasmiesmäisyyteen ei törmää nykyään turhan usein. 37 v

Vierailija
2/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen, olen viittä vaille 50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen, tokasta tulee heti mieleen että on sivistymätön ja omaa muutenkin erilaisen huumorintajun verrattaen itseeni niin ei varmaan tultaisi toimeen

Vierailija
4/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että yksikään teini-iän ohittanut nainen pitää tissi- ja pyllyjuttuja viehättävänä.

Vierailija
5/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ensimmäinen. Olen myös 37 v.nainen. Kuten ensimmäinen vastaaja, viehätyn herrasmiehistä. Herrasmiesmäisyys lisää miehekkyyttä.

Vierailija
6/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen. Minäkin arvostan herrasmiesmäisyyttä enkä aivotonta toisten mukana "äijäilyä". Ikää mulla 26.

Vierailija
7/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdottomasti ensimmäinen. Näin olen ajatellut nuorena ja sen jälkeen.

Vierailija
8/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kysymys. On nähty myös estyneitä ja häiriintyneitä miehiä, jotka ihannoivat naista mutta ovat sitten kylmiä ja aggressiivisia kun todelliset naiset eivät ihannetta vastaakaan. Joten en suostu vastaamaan.

Vierailija
9/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se, joka ei mene mukaan. Minäkin olen ajatellut näin aina. Syy miksi halveksin Big Brother Perttua ensimmäiseltä tuotantokaudelta vieläkin, vaikka muuten oli niin hauska heppu - oli hänen puheet niiden muutaman muun miehen kanssa (jotka olen jo unohtanut, mutta joita halveksin samasta syystä) naisia halventavaan sävyyn.

Ei jatkoon. Paljasti todellisen luonteensa - luuseripaska.

N43

Vierailija
10/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät lähde sellaiseen läpänheittoon mukaan. Tulee epämukava olo sellaisesta huumorista, ne jotka ei sellaista harrasta, vaikuttaa fiksummilta. Ei tee mieli jutella läpänheittäjä miehelle. Tulee sellainen olo, että itse olisi sille pelkkä tissit ja perse, jos se juuri on sellaisesta vitsaillut. Epämiellyttävää. N20

Vierailija
11/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että suurin osa teinitytöistäkään tykkää. Eivät vaan uskalla näyttää sitä, kun täytyy porukan mukana nauraa, ettei vaikuttaisi tylsältä tai nössöltä.

Vierailija
12/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa tässä jotain: Arvostan ja kunnioitan naisia. Enkä sen vuoksi juttele näitä heidän edessään (yleensä, ellen tiedä henkilön tietynlaiseksi), mutta silti näitäkin juttuja saatan puhua. Ja veikkaan että suurin osa myös muista miehistä, ainakin kun on sopivassa seurassa. Eikä se tarkoita sitä että nainen olisi heille vain tissit ja perse, jonkin yksittäisen asian ihailu tai siihen huomion kiinnittäminen ei tarkoita sitä etteikö muuta olisi.

Tietenkin herrasmies välttää aiheita jotka aiheuttavat mahdollisesti epämukavuutta muissa. Joskus vaan alkaa tuntua että nuoret naiset on vähintään yhtä räväköitä puheissaan ja sitten sitä helposti itsekin lipsuu ja lähtee mukaan läpänheittoon, vaikka joku ympärillä saattaakin vaivautua.

Vierailija
13/13 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa tässä jotain: Arvostan ja kunnioitan naisia. Enkä sen vuoksi juttele näitä heidän edessään (yleensä, ellen tiedä henkilön tietynlaiseksi), mutta silti näitäkin juttuja saatan puhua. Ja veikkaan että suurin osa myös muista miehistä, ainakin kun on sopivassa seurassa. Eikä se tarkoita sitä että nainen olisi heille vain tissit ja perse, jonkin yksittäisen asian ihailu tai siihen huomion kiinnittäminen ei tarkoita sitä etteikö muuta olisi.

Tietenkin herrasmies välttää aiheita jotka aiheuttavat mahdollisesti epämukavuutta muissa. Joskus vaan alkaa tuntua että nuoret naiset on vähintään yhtä räväköitä puheissaan ja sitten sitä helposti itsekin lipsuu ja lähtee mukaan läpänheittoon, vaikka joku ympärillä saattaakin vaivautua.

Varmasti omasta mielestäsi arvostatkin, mutta tässä puhuttiin nyt siitä mukaan lähtemisestä ja sinähän sanoit että lähdet ja lipsut. Tässä naiset itse kertovat, että eivät viehäty teistä yllytysherkistä. Ainakaan läheskään niin paljon (ja syvästi) kuin niistä harvoista vahvoista oman tiensä kulkijoista.  Elikkä ei jatkoon sinuakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän