Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoman tappio on kauhea!

Vierailija
09.02.2016 |

Miksi myynti ei nouse?

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi myynti ei nouse?

Koska suvakkeja on liian vähän. Ei enemmistö viitsi lukea mamutuksesta ja rikostensa sensurointia.

Tämä on hinta hyysäröinnistä.

Vierailija
102/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan fantastinen uutinen !

Päivä tuli pelastettua, kun tuo ainoastaan vihreää saastaa, valheita, probagandaa ja aivopesua tuottava laitos saa maistaa omien hedelmiensä tuloksia.

Jatkakaa samaan malliin, hyvä tulee ja pahuus palkitaan.

MV-lehden lukijalle tiedoksi, että sana on "propaganda". Siis propaganda. Se on se, mitä luet putintrollien MV-lehdestä.

No hyvä, MV:ssä on julkaistu juttuja (olen jostain lukenut) jo noin 15.000 kpl. niin laitappa tänne esimerkiksi yksi, siis ainoastaan1. siellä julkaistu juttu joka on "probagandaa".

Kiitän etukäteen.

Kiitos päivän nauruista! :D :D :D Annan sulle karkean arvion, 99% niistä 15 000 jutuista on propagandaa.

Niinpä.

Laittaisitko nyt sen yhden siis esimerkiksi?

Olen sen verran hövelillä päällä, että toteutan toiveesi:

http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2015/12/21/lucia-neidot-kommentoivat-…

Nyt painu vittuun lukemaan sitä putintrollin läpyskää. Enempää en sinuun ja idioottimaisiin juttuihisi aikaani tuhlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joudut määrittelemään viherstalismin mulle, koska ei ole mitään järkeä käydä keskustelua käsitteillä, joita voi käyttää mielensä mukaan. Ihan just äskettäin julkaistiin tutkimus, jonka mukaan lukijat pitää suomalaisen median talousuutisointia liikaa oikealle kallistuneena eli esim. vassarit ja EU:n talouskuria kritisoivat eivät pääse riittävästi ääneen.

Mutta hienoa että printtimedian tappiollisuuden syyksi on nyt vahvistettu VIHERSTALINISTINEN MÄDÄTYS eikä sittenkään esimerkiksi digitalisaatio ja ihmisten vapaa-ajan viettotapojen moninaistuminen :DD

Mikäli et kykene ymmärtämään mitä viherstalinismilla tarkoitetaan, en minä, eikä myöskään kukaan muukaan pysty sitä sinulle niin selvittämään, että kykenisit sen ymmärtämään.

Sinun on parempi elää utopiaan ja valheisiin perustuvassa ikiomassa maailmassasi, ja vielä ystävälliseksi neuvoksi, ei kannata tulla sieltä pois, koska koko ihana maailmankuvasi hajoaisi.

Vierailija
104/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuako te täällä kitisette? Ostakaa osake ja menkää yhtiökokouseen neuvomaan, miten lehteä pitää tehdä. Mutta ei, kännnissä kirjoittelette paskaa vauvafoorumille ja olette olevinannne jotain parempaa vaikka edes vappulehti ei julkaisisi aivopierujanne.

Oho, nyt saatiin ihan oikea hesarin toimittaja keskusteluun mukaan. Tervetuloa.

Ei se ole keskustelua, jos toinen ei vastaa toisen viestissä mainittuihin asioihin. Eli sinä et keskustele, en usko, että osaisit vaikka henkesi riippuisi siitä. Toimittajan työtä olen tehnyt varmasti enemmän kuin sinä, jutut ovat menneet läpi vasemmalle, oikealle ja keskelle.

Oho, ärhäkkä toimittajahan tänne on eksynyt. Minä voin kyllä noihin sinun kysymyksiisi vastatakin. Ei, en osta osaketta ja mene yhtiökokoukseen neuvomaan. En halua omistaa palaa pilalle menneestä firmasta ja talousalan ammattilaiset osaavat neuvoa minua paremmin, miten bisnestä kannattaa hoitaa. Mutta kertonevat senkin, että jos vihervasemmistolainen propaganda ei ole ollut kannattava lähtökohta lehtibisneksessä, niin tuskinpa se on jatkossakaan sitä.

Mitä juttuihini tulee, en ole vappulehteen tai muuhunkaan lehteen niitä koskaan tarjonnut. Sinunlaisiasi rivitoimittajia on kyllä työhuoneessani käynyt haastattelua ruinaamassa ja muutama sellaisen saanutkin. Tosin olen ottanut tavaksi tarkastaa ja korjata tarvittaessa juttuja, sillä toimittajan ideologia vetää toisinaan faktasta olettamuksiin, jotka viirheellisinä on ollut syytä korjata. 

Näköjään Hesarin talousasiantuntijat eivät tajua, mitä Aihe vapaa -foorumilla tajutaan. Näinhän se tällä foorumilla on aina ollut.

Eikö ole hienoa, että lehdet tarjoavat juttunsa rutiininomaisesti tarkistettavaksi? MV-lehti ei sitä tee ja silti sitä uskotaan kuin Jumalan sanaa. MV-lehdellä ei ole vastaavaa toimittajaa eikä mitään journalistiikan alkeellisimpiakaan toimintatapoja. Ja tätä tapaa pidetään sitten parempana lukijoiden keskuudessa.

Mitä sä nyt taas sekoilet. Ensinnäkin, viimeksi hs:n haastatellessa minua, toimittaja ei esittänyt juttua tarkastettavaksi, mutta toki sen lähetti pyydettäessä. Ja korjasin sieltä toimittajan aivan ihmeellisen kehäpäätelmän, vaikka eihän minun tietysti toimittajan juttua kuuluisi korjata vaan tarkastaa vain omien sanomisieni oikea kirjaus. Tuossa yhteydessä vain juttu olisi saanut kummallisen piirteen.

Ja mikä helvetin MV-peikko sinun päässäsi jyllää? Sitäkö pidät toimittajana Hesarin pahimpana kilpailijana? Se kyllä selittää sitten osin mongerruksesi. Kerrottakoon kuitenkin, että kyseinen nettisivu ei toimi ainakaan minun tietolähteenäni, kerran olen sivuja kurkannut ja pyöritellyt päätäni. Mutta ei kyllä uskottavana tietolähteenä toimi enää hesarikaan.

Miksi et vienyt asiaa eteenpäin? Minä ainakin olisin antanut toimittajalle opetuksen, jota hän ei vähään aikaan unohda.

MV-lehti on mukana, koska se on AV-palstan vallanneiden kriittisten trollien suosikkiuutislähde, joka on "pelastanut Suomen", "ainoa, joka kertoo totuuden" ja "suomalaisen pienen ihmisen puolella". MV-lehteen linkittäminen tehtiin mahdottomaksi, koska keskustelupalstan etusivu oli täynnä linkkejä lehteen.

Mutta siis, pointti on se, että Suomessa on valtava määrä ihmisiä, joiden mielestä MV-lehti on parempi kuin Hesari.

Asian voi ajatella toisinkin, Hesari on valunut huonommaksi. Sitä huonommaksi ei taida päästä, loppuu vertailukohdat.

Kyllä se siellä sisällä on se todistus, ei kannata ulkopuolelta hakea.    Nythän yritetään väittää että asiakas on väärässä, kun ei osta.

Vierailija
105/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue Hesaria, mutta ainakin Pohjois-Suomen sanomalehdissä ärsyttää esim. sellaiset asiat kuin: pakolaisongelmista neuvotelleet Angela Merkel ja Turkin edustaja olivat kuvassa osoittaen oikea käsi suorana jotain taivaalla näkyvää. Jutun toimittajan tavoitteena on selvästi ollut luoda mielikuva natsitervehdyksestä. :). Eikä ole eka kerta. Vastaavan tempun ovat tehneet lehtijutuissaan aiemminkin. Ja toisessa jutussa Robert Heleniuksesta puhuttiin vähättelevään sävyyn ja viitattiin että kisat on lähinnä vitsi alalla jne.

Summa summarum. EN halua lukea lehdistä toimittajien asenteellisia juttuja joihin heidän oma mielipiteensä ja poliittinen suuntautumisensa on vaikuttaneet. Haluaisin lukea juttuja joissa kerrotaan pelkät selkeät faktat. Propagandaa sisältävät "uutisjutut" on ihan shaissea.

Vierailija
106/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivä tuli pelastettua, kun tuo ainoastaan vihreää saastaa, valheita, probagandaa ja aivopesua tuottava laitos saa maistaa omien hedelmiensä tuloksia.

MV-lehden lukijalle tiedoksi, että sana on "propaganda". Siis propaganda. Se on se, mitä luet putintrollien MV-lehdestä.

No hyvä, MV:ssä on julkaistu juttuja (olen jostain lukenut) jo noin 15.000 kpl. niin laitappa tänne esimerkiksi yksi, siis ainoastaan1. siellä julkaistu juttu joka on "probagandaa".

Kiitän etukäteen.

Kiitos päivän nauruista! :D :D :D Annan sulle karkean arvion, 99% niistä 15 000 jutuista on propagandaa.

Niinpä.

Nyt painu vittuun lukemaan sitä putintrollin läpyskää. Enempää en sinuun ja idioottimaisiin juttuihisi aikaani tuhlaa.

Linkki ei toimi

Vierailija
107/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi myynti ei nouse?

Koska suvakkeja on liian vähän. Ei enemmistö viitsi lukea mamutuksesta ja rikostensa sensurointia.

Tämä on hinta hyysäröinnistä.

Suomalaisten enemmistä on ei-suvakkeja ja silti Rajat kiinni! -hörhöjen jättimielenosoituksessa oli 20 henkilöä. Okei. Luulisi, että vaivaiset satatuhatta ihmistä Helsingin kadulla toisi asialle huomiota. Se määrähän ei ole paljon mitään.

Vierailija
108/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän etukäteen.

Niinpä.

Niin, siis sinunhan piti laittaa linkki MV-lehden propagandasta, ei ESS:n, koska ESS on tuttu jokaiselle ainoastaan propagandaa levittävänä valhemediana.

Edelleenkin odotan sitä MV-lehden yhtä ainoaa linkkiä heidän julkaisemastaan propagandasta, vai tuleeko minun siis ymmärtää alunperin väittämäsi perättömäksi?

Vierailija
109/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Ruotsin ministeri kritisoi Saudi-Arabiaa, MV julkaisi asiasta jutun, Suomen valtamedia ei. Juttua ei haluttu julkaista, koska siinä olisi jouduttu myöntämään, että saudeissa kohdellaan naisia kuin paskaa! Mikä media sellainen on, joka on kuin islamilaisen seurakunnan tiedotuslehdykkä?

Vierailija
110/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän etukäteen.

Niinpä.

Niin, siis sinunhan piti laittaa linkki MV-lehden propagandasta, ei ESS:n, koska ESS on tuttu jokaiselle ainoastaan propagandaa levittävänä valhemediana.

Edelleenkin odotan sitä MV-lehden yhtä ainoaa linkkiä heidän julkaisemastaan propagandasta, vai tuleeko minun siis ymmärtää alunperin väittämäsi perättömäksi?

Ei vittu mikä idiootti.

Vierailija
111/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun hilpeintä antia on se, ettei suurin osa keskusteluun osallistuneista näytä lukeneen Hesaria koskaan.

Toiseksi hupaisinta on "kriitikoiden" märkä uni siitä, että Hesarin ongelmat johtuisivat siitä, että ihmiset olisivat kyllästyneet monikulttuurisuus-vihervasemmistolaisuus-mikäikinälieneekin-propagandaan. Sori, pojat ja tytöt, Hesarin ongelmat johtuvat yleisistä printtimedian nykyongelmista, kuten ilmoitustulojen vähentymisestä, eivätkä siitä, että muutamat "kriitikot", jotka eivät Hesaria ole koskaan tilanneetkaan, eivät edelleenkään aio sitä tilata.

Vierailija
112/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perimmäinen syy on se, että aika on ajamassa printtimedian ohitse. Tuskin yksikään lehti maailmassa on onnistuneesti siirtynyt maksulliseksi verkkojulkaisuksi. Mainosrahatkin menevät nyt Kuukkelille ja juutuupille.

Ja tästähän jotkut tykkäävät. Kymmenen vuoden kuluttua ei enää ole mitään tutkivia journalisteja selvittämässä carunoidrn verosuunnittelua. Saavat toimia rauhassa.

Suurin osa maailman lehdistä on jo tuon siirtymän tehnyt ja se osa joka onnistui, pärjää jo ihan mukavasti. HS:n ja Sanoman tappion syyt ovat muualla.

Vierailija
113/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän etukäteen.

Niinpä.

Ei vittu mikä idiootti.

Voisitko avata, ei auennut miksi.

Vierailija
114/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun hilpeintä antia on se, ettei suurin osa keskusteluun osallistuneista näytä lukeneen Hesaria koskaan.

Toiseksi hupaisinta on "kriitikoiden" märkä uni siitä, että Hesarin ongelmat johtuisivat siitä, että ihmiset olisivat kyllästyneet monikulttuurisuus-vihervasemmistolaisuus-mikäikinälieneekin-propagandaan. Sori, pojat ja tytöt, Hesarin ongelmat johtuvat yleisistä printtimedian nykyongelmista, kuten ilmoitustulojen vähentymisestä, eivätkä siitä, että muutamat "kriitikot", jotka eivät Hesaria ole koskaan tilanneetkaan, eivät edelleenkään aio sitä tilata.

Onneksi olkoon, sinä sen sanoit!

Kuka nyt voisi olla ihannoimatta vihervammaisuutta.

Vierailija
115/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suvaitsevaiset ovat kiukkuisia

Vierailija
116/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari oli aikaisemmin hyvä lehti. Vielä kymmenen vuotta sitten sunnuntai-Hesarin avaaminen tuntui juhlalta, ja sitä pystyi lukemaan monta tuntia.

Eipä sitä juhlantuntua enää tavoita kun lehden avaa. Sisältö on ohentunut, analyysit muuttuneet mielipiteiksi, syvälliset esseet loistavat poissaolollaan, kulttuurisivut muuttuneet sirpaleisiksi, lyhyiksi sähkeiksi.

Talouspoliittisessa ja Natoa koskevassa uutisoinnissa HS on oikealla, maahanmuuttokysymyksissä vasemmalla. Ja kyllä, tämä näkyy sisällössä.

Itse peruutin Hesarin tilauksen pari vuotta sitten.

Vierailija
117/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari oli aikaisemmin hyvä lehti. Vielä kymmenen vuotta sitten sunnuntai-Hesarin avaaminen tuntui juhlalta, ja sitä pystyi lukemaan monta tuntia.

Eipä sitä juhlantuntua enää tavoita kun lehden avaa. Sisältö on ohentunut, analyysit muuttuneet mielipiteiksi, syvälliset esseet loistavat poissaolollaan, kulttuurisivut muuttuneet sirpaleisiksi, lyhyiksi sähkeiksi.

Aika kultaa muistot. Kymmenen vuotta sitten Hesari oli aivan yhtä huono kuin nykyisinkin.

Vierailija
118/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouspoliittisessa ja Natoa koskevassa uutisoinnissa HS on oikealla, maahanmuuttokysymyksissä vasemmalla. Ja kyllä, tämä näkyy sisällössä.

Itse peruutin Hesarin tilauksen pari vuotta sitten.

Viisaasti teit, kun lopetit tilauksen. Miksi aikaisemminkaan edes tilasit Hesarin, kun selvästi saat lukea sen jossain muualla ilmaiseksi? Sen verran hyvin tunnut lehden sisällön tuntevan.

Vierailija
119/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin ongelmat johtuvat yleisistä printtimedian nykyongelmista, kuten ilmoitustulojen vähentymisestä, eivätkä siitä, että muutamat "kriitikot", jotka eivät Hesaria ole koskaan tilanneetkaan, eivät edelleenkään aio sitä tilata.

Muutamat kriitikot? 10 vuodessa lehden levikki on tippunut 150 000:lla, mahtaisikohan ilmoitustulojen vähentyminen johtua siitä?

Vierailija
120/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän etukäteen.

Niinpä.

Ei tuo juttu todistanut aslkuperäistä vääräksi.