Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoman tappio on kauhea!

Vierailija
09.02.2016 |

Miksi myynti ei nouse?

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuako te täällä kitisette? Ostakaa osake ja menkää yhtiökokouseen neuvomaan, miten lehteä pitää tehdä. Mutta ei, kännnissä kirjoittelette paskaa vauvafoorumille ja olette olevinannne jotain parempaa vaikka edes vappulehti ei julkaisisi aivopierujanne.

Oho, nyt saatiin ihan oikea hesarin toimittaja keskusteluun mukaan. Tervetuloa.

Ei se ole keskustelua, jos toinen ei vastaa toisen viestissä mainittuihin asioihin. Eli sinä et keskustele, en usko, että osaisit vaikka henkesi riippuisi siitä. Toimittajan työtä olen tehnyt varmasti enemmän kuin sinä, jutut ovat menneet läpi vasemmalle, oikealle ja keskelle.

Oho, ärhäkkä toimittajahan tänne on eksynyt. Minä voin kyllä noihin sinun kysymyksiisi vastatakin. Ei, en osta osaketta ja mene yhtiökokoukseen neuvomaan. En halua omistaa palaa pilalle menneestä firmasta ja talousalan ammattilaiset osaavat neuvoa minua paremmin, miten bisnestä kannattaa hoitaa. Mutta kertonevat senkin, että jos vihervasemmistolainen propaganda ei ole ollut kannattava lähtökohta lehtibisneksessä, niin tuskinpa se on jatkossakaan sitä.

Mitä juttuihini tulee, en ole vappulehteen tai muuhunkaan lehteen niitä koskaan tarjonnut. Sinunlaisiasi rivitoimittajia on kyllä työhuoneessani käynyt haastattelua ruinaamassa ja muutama sellaisen saanutkin. Tosin olen ottanut tavaksi tarkastaa ja korjata tarvittaessa juttuja, sillä toimittajan ideologia vetää toisinaan faktasta olettamuksiin, jotka viirheellisinä on ollut syytä korjata. 

Näköjään Hesarin talousasiantuntijat eivät tajua, mitä Aihe vapaa -foorumilla tajutaan. Näinhän se tällä foorumilla on aina ollut.

Eikö ole hienoa, että lehdet tarjoavat juttunsa rutiininomaisesti tarkistettavaksi? MV-lehti ei sitä tee ja silti sitä uskotaan kuin Jumalan sanaa. MV-lehdellä ei ole vastaavaa toimittajaa eikä mitään journalistiikan alkeellisimpiakaan toimintatapoja. Ja tätä tapaa pidetään sitten parempana lukijoiden keskuudessa.

Näitä vapaamuurareiden juttuja

Kirjoititkohan oikeaan lehteen?

Vierailija
82/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuako te täällä kitisette? Ostakaa osake ja menkää yhtiökokouseen neuvomaan, miten lehteä pitää tehdä. Mutta ei, kännnissä kirjoittelette paskaa vauvafoorumille ja olette olevinannne jotain parempaa vaikka edes vappulehti ei julkaisisi aivopierujanne.

Ei se ole keskustelua, jos toinen ei vastaa toisen viestissä mainittuihin asioihin. Eli sinä et keskustele, en usko, että osaisit vaikka henkesi riippuisi siitä. Toimittajan työtä olen tehnyt varmasti enemmän kuin sinä, jutut ovat menneet läpi vasemmalle, oikealle ja keskelle.

Oho, ärhäkkä toimittajahan tänne on eksynyt. Minä voin kyllä noihin sinun kysymyksiisi vastatakin. Ei, en osta osaketta ja mene yhtiökokoukseen neuvomaan. En halua omistaa palaa pilalle menneestä firmasta ja talousalan ammattilaiset osaavat neuvoa minua paremmin, miten bisnestä kannattaa hoitaa. Mutta kertonevat senkin, että jos vihervasemmistolainen propaganda ei ole ollut kannattava lähtökohta lehtibisneksessä, niin tuskinpa se on jatkossakaan sitä.

Mitä juttuihini tulee, en ole vappulehteen tai muuhunkaan lehteen niitä koskaan tarjonnut. Sinunlaisiasi rivitoimittajia on kyllä työhuoneessani käynyt haastattelua ruinaamassa ja muutama sellaisen saanutkin. Tosin olen ottanut tavaksi tarkastaa ja korjata tarvittaessa juttuja, sillä toimittajan ideologia vetää toisinaan faktasta olettamuksiin, jotka viirheellisinä on ollut syytä korjata. 

Näköjään Hesarin talousasiantuntijat eivät tajua, mitä Aihe vapaa -foorumilla tajutaan. Näinhän se tällä foorumilla on aina ollut.

Eikö ole hienoa, että lehdet tarjoavat juttunsa rutiininomaisesti tarkistettavaksi? MV-lehti ei sitä tee ja silti sitä uskotaan kuin Jumalan sanaa. MV-lehdellä ei ole vastaavaa toimittajaa eikä mitään journalistiikan alkeellisimpiakaan toimintatapoja. Ja tätä tapaa pidetään sitten parempana lukijoiden keskuudessa.

Mitä sä nyt taas sekoilet. Ensinnäkin, viimeksi hs:n haastatellessa minua, toimittaja ei esittänyt juttua tarkastettavaksi, mutta toki sen lähetti pyydettäessä. Ja korjasin sieltä toimittajan aivan ihmeellisen kehäpäätelmän, vaikka eihän minun tietysti toimittajan juttua kuuluisi korjata vaan tarkastaa vain omien sanomisieni oikea kirjaus. Tuossa yhteydessä vain juttu olisi saanut kummallisen piirteen.

Ja mikä helvetin MV-peikko sinun päässäsi jyllää? Sitäkö pidät toimittajana Hesarin pahimpana kilpailijana? Se kyllä selittää sitten osin mongerruksesi. Kerrottakoon kuitenkin, että kyseinen nettisivu ei toimi ainakaan minun tietolähteenäni, kerran olen sivuja kurkannut ja pyöritellyt päätäni. Mutta ei kyllä uskottavana tietolähteenä toimi enää hesarikaan.

Miksi et vienyt asiaa eteenpäin? Minä ainakin olisin antanut toimittajalle opetuksen, jota hän ei vähään aikaan unohda.

MV-lehti on mukana, koska se on AV-palstan vallanneiden kriittisten trollien suosikkiuutislähde, joka on "pelastanut Suomen", "ainoa, joka kertoo totuuden" ja "suomalaisen pienen ihmisen puolella". MV-lehteen linkittäminen tehtiin mahdottomaksi, koska keskustelupalstan etusivu oli täynnä linkkejä lehteen.

Mutta siis, pointti on se, että Suomessa on valtava määrä ihmisiä, joiden mielestä MV-lehti on parempi kuin Hesari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa Sanoman voitollinen sektori on av-palsta.

Vierailija
84/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimme toki keskustella, jos sinulla on on jotain asiaa. Itkupotkuraivari ei parhaalla tahdollakaan muutu keskustelun avaukseksi.

Olkinukkesi ei muutu keskusteluksi, vaikka kuinka pitäisit yksin itseäsi nokkelana. Esittelemäni konsepti on muuten todellisuudesta, mutta ethän sinä sitä voinut tietää, todellisuus on sinulle vieras ja pelottava paikka. Todellisuudessa toimiminen ja vaikuttaminen on sinulle vielä pelottavampaa, luulisin, että mahdotonta. Palataan asiaan, kun olet sivistänyt itseäsi.

Kiitos kohteliaisuudesta. Kun argumentit loppuu tai niitä ei ole, on aika hyökätä ihmiseen.

Ohis: senkö takia kriittiset käyvät aina henkilön kimppuun? Olkinukke on myös kriittisten usein käyttämä keino. Kertoo, että heikoilla ollaan. Ei mulla muuta.

Juuri näin se on.

Vierailija
85/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän selvää, että lehden sisältö ei ole kunnossa, jos menekki vähenee. Tietenkin, jos yhtiö ei halua tunnustaa tätä ongelmaa ja tehdä sille jotain, niin sen sietääkin olla tappiollinen.

Odotan sitä päivää, kun meillä on jäljellä enää iltapäivälehdet ja puolueiden tuilla ylläpidetyt puoluelehdet. Silloin oikea tieto tulee julki.

Vierailija
86/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan fantastinen uutinen !

Päivä tuli pelastettua, kun tuo ainoastaan vihreää saastaa, valheita, probagandaa ja aivopesua tuottava laitos saa maistaa omien hedelmiensä tuloksia.

Jatkakaa samaan malliin, hyvä tulee ja pahuus palkitaan.

MV-lehden lukijalle tiedoksi, että sana on "propaganda". Siis propaganda. Se on se, mitä luet putintrollien MV-lehdestä.

No name on pelastanut kansan hermoromahdukselta. Eikö moni terroristikin on otettu sitä kautta kiinni?

Vierailija
87/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivä tuli pelastettua, kun tuo ainoastaan vihreää saastaa, valheita, probagandaa ja aivopesua tuottava laitos saa maistaa omien hedelmiensä tuloksia.

MV-lehden lukijalle tiedoksi, että sana on "propaganda". Siis propaganda. Se on se, mitä luet putintrollien MV-lehdestä.

No hyvä, MV:ssä on julkaistu juttuja (olen jostain lukenut) jo noin 15.000 kpl. niin laitappa tänne esimerkiksi yksi, siis ainoastaan1. siellä julkaistu juttu joka on "probagandaa".

Kiitän etukäteen.

Vierailija
88/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla vielä kun meni kahvilaan ja avasi paperi-Hesarin, sen ison, oikean lehden kokoisen, niin se oli mahtava fiilis. Jes! Saa lukea fiksuja kirjoituksia tärkeistä aiheista ja pysyy kärryillä maailman tapahtumista. Sitten 2000-luvun alussa huomasin, että Hesarin pääkirjoitukset vaikuttaa siltä kuin joku kirjoittaisi nettipalstalle ja yrittäisi esittää sivistynyttä.  Nykyään en klikkaa edes niiden nettisivuja paljon koskaan.

Näin jälkeenpäin ajateltuna muistan, että olihan Hesarilla jo 90-luvulla se EU-missio, missä ne ajoi Suomea täysin innolla EU-jäsenyyteen. Nykyään sekin vaikuttaisi varmaan melko ärsyttävältä, mutta silloin se ei niin haitannut, koska lehti muuten kuitenkin oli hyvä.

Vierailija
89/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että täällä käytäisiin järkevää keskustelua esimerkiksi mediayhtiöiden tulevaisuudesta ja media-alan muista ongelmista mutta näköjään täällä vaan hommapellet riehuu eikä ole mitään järkevää sanottavaa. Luuletteko että Sanoman tappiollisuus liittyy millään tavalla maahanmuuttoon. Haloo :D

Vierailija
90/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä nyt taas sekoilet. Ensinnäkin, viimeksi hs:n haastatellessa minua, toimittaja ei esittänyt juttua tarkastettavaksi, mutta toki sen lähetti pyydettäessä. Ja korjasin sieltä toimittajan aivan ihmeellisen kehäpäätelmän, vaikka eihän minun tietysti toimittajan juttua kuuluisi korjata vaan tarkastaa vain omien sanomisieni oikea kirjaus. Tuossa yhteydessä vain juttu olisi saanut kummallisen piirteen.

Ja mikä helvetin MV-peikko sinun päässäsi jyllää? Sitäkö pidät toimittajana Hesarin pahimpana kilpailijana? Se kyllä selittää sitten osin mongerruksesi. Kerrottakoon kuitenkin, että kyseinen nettisivu ei toimi ainakaan minun tietolähteenäni, kerran olen sivuja kurkannut ja pyöritellyt päätäni. Mutta ei kyllä uskottavana tietolähteenä toimi enää hesarikaan.

Miksi et vienyt asiaa eteenpäin? Minä ainakin olisin antanut toimittajalle opetuksen, jota hän ei vähään aikaan unohda.

MV-lehti on mukana, koska se on AV-palstan vallanneiden kriittisten trollien suosikkiuutislähde, joka on "pelastanut Suomen", "ainoa, joka kertoo totuuden" ja "suomalaisen pienen ihmisen puolella". MV-lehteen linkittäminen tehtiin mahdottomaksi, koska keskustelupalstan etusivu oli täynnä linkkejä lehteen.

Mutta siis, pointti on se, että Suomessa on valtava määrä ihmisiä, joiden mielestä MV-lehti on parempi kuin Hesari.

En halunnut esiintyä nimelläni jutussa, jossa olisi kerrottu totuutena asioita, jotka eivät pitäneet paikkansa, vaikkei juuri se kohta minun sanomaani olisi ollutkaan. Eikä minulla ole muutenkaan ollut tapanani opettaa ketään millään "yritä ja erehdy -metodilla". 

Mitä tuohon MV-lehteen tulee, se tuntuu olevan aika kipeä kohta useammallekin. Oikeastihan sen juttuja viljelee vain muutama hullu ihminen. Tälläkin palstalla varmaan 90% ihmisistä on järkeviä, omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä, jotka erottavat disinformaation oikeasta. Valittettavasti nykyään tuota disinformaation erottamisen kykyä täytyy osata käyttää myös valtakunnan ykköslehteä lukiessa, sillä ideologia meinaa sielläkin yhä useammin ajavan faktan ohi. Sen vuoksi taas lehden arvostus laskee, johon lehti vastaa lisäämällä ideologian levittämistä. Eikös olisi hyvä kokeilla vaikka raakaa faktaa ja antaa ajatteleville ihmisille oikeus muodostaa oma mielipide ihan itse?

Vierailija
91/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MV-lehti teki loistavan tuloksen ja on mm. perustamassa tv-uutiskanavaa, MVTV. Ankkureiden haku menossa

Vierailija
92/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, MV:ssä on julkaistu juttuja (olen jostain lukenut) jo noin 15.000 kpl. niin laitappa tänne esimerkiksi yksi, siis ainoastaan1. siellä julkaistu juttu joka on "probagandaa".

Kiitän etukäteen.

Kiitos päivän nauruista! :D :D :D Annan sulle karkean arvion, 99% niistä 15 000 jutuista on propagandaa.

Vierailija
93/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin että täällä käytäisiin järkevää keskustelua esimerkiksi mediayhtiöiden tulevaisuudesta ja media-alan muista ongelmista mutta näköjään täällä vaan hommapellet riehuu eikä ole mitään järkevää sanottavaa. Luuletteko että Sanoman tappiollisuus liittyy millään tavalla maahanmuuttoon. Haloo :D

Ehkä ensin opettelet lukemaan, jos et ole kyennyt huomaamaan, että täällä nimenomaan on keskusteltu järkevästi mediayhtiöiden tulevaisuudesta, mutta vielä lyhyesti tiivistettynä sinulle:

Viherstalinistisen saastan levittäminen käy lompakolle ja aiheuttaa lukijoiden paon sekä viherstalinistiseen sontaan kuuluu maahanmuutto erittäin kiinteästi.

Kykenitkö ymmärtämään, vai oliko vieläkin liian vaikeasti ja monimutkaisesti tiivistettynä?

Vierailija
94/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimme toki keskustella, jos sinulla on on jotain asiaa. Itkupotkuraivari ei parhaalla tahdollakaan muutu keskustelun avaukseksi.

Olkinukkesi ei muutu keskusteluksi, vaikka kuinka pitäisit yksin itseäsi nokkelana. Esittelemäni konsepti on muuten todellisuudesta, mutta ethän sinä sitä voinut tietää, todellisuus on sinulle vieras ja pelottava paikka. Todellisuudessa toimiminen ja vaikuttaminen on sinulle vielä pelottavampaa, luulisin, että mahdotonta. Palataan asiaan, kun olet sivistänyt itseäsi.

Kiitos kohteliaisuudesta. Kun argumentit loppuu tai niitä ei ole, on aika hyökätä ihmiseen.

Ohis: senkö takia kriittiset käyvät aina henkilön kimppuun? Olkinukke on myös kriittisten usein käyttämä keino. Kertoo, että heikoilla ollaan. Ei mulla muuta.

Tuo aiempi kommentti jota kutsuttiin olkinukeksi ei ole olkinukkea nähnytkään. Täällä taitaa majailla joku trolli joka koittaa tarjota tuota olkinukkea mitä ihmeellisempiin väleihin ihan siltä varalta että joku siihen tarttuu. Muukin kommentointi viittaa trolliin, eli koitetaan vaan ujuttaa mahdollisimman monta loukkausta vastauksiin.

Tuskin tuo hyypiö on toimitusta nähnytkään paitsi kulkiessaan työmatkalla sanomatalon ohi.

Vierailija
95/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoman kurssi on noussut tänään 3,78%!

Shorttaajat hommissa?

Vierailija
96/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halunnut esiintyä nimelläni jutussa, jossa olisi kerrottu totuutena asioita, jotka eivät pitäneet paikkansa, vaikkei juuri se kohta minun sanomaani olisi ollutkaan. Eikä minulla ole muutenkaan ollut tapanani opettaa ketään millään "yritä ja erehdy -metodilla". 

Mitä tuohon MV-lehteen tulee, se tuntuu olevan aika kipeä kohta useammallekin. Oikeastihan sen juttuja viljelee vain muutama hullu ihminen. Tälläkin palstalla varmaan 90% ihmisistä on järkeviä, omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä, jotka erottavat disinformaation oikeasta. Valittettavasti nykyään tuota disinformaation erottamisen kykyä täytyy osata käyttää myös valtakunnan ykköslehteä lukiessa, sillä ideologia meinaa sielläkin yhä useammin ajavan faktan ohi. Sen vuoksi taas lehden arvostus laskee, johon lehti vastaa lisäämällä ideologian levittämistä. Eikös olisi hyvä kokeilla vaikka raakaa faktaa ja antaa ajatteleville ihmisille oikeus muodostaa oma mielipide ihan itse?

Ok, tuon ylemmän kirjoittaja häipyy nyt tästä keskustelusta. Taisi mennä MV-idelogian kasvattamien pellejen ja Hesarin vihervasemmistosiiven inttelyksi koko ketju. Voikaa hyvin.

Vierailija
97/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MV-lehti teki loistavan tuloksen ja on mm. perustamassa tv-uutiskanavaa, MVTV. Ankkureiden haku menossa

Tämä on loistava uutinen.

Toivottavasti MV-lehden Anna edes euro -kampanja on saanut ne tavoitellut viisi euroa kasaan. Minä voin tarjota Janitskinille euron juuston, kun hän tulee Suomeen tapaamaan Bandidos-veljiään. Pitäähän tähtitoimittajankin syödä.

Vierailija
98/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitän etukäteen.

Kiitos päivän nauruista! :D :D :D Annan sulle karkean arvion, 99% niistä 15 000 jutuista on propagandaa.

Niinpä.

Laittaisitko nyt sen yhden siis esimerkiksi?

Vierailija
99/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sanomien päätoimittaja ollut mukana Bilderberg-kokouksessa vai onko hän vapaamuurari

Vierailija
100/159 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joudut määrittelemään viherstalismin mulle, koska ei ole mitään järkeä käydä keskustelua käsitteillä, joita voi käyttää mielensä mukaan. Ihan just äskettäin julkaistiin tutkimus, jonka mukaan lukijat pitää suomalaisen median talousuutisointia liikaa oikealle kallistuneena eli esim. vassarit ja EU:n talouskuria kritisoivat eivät pääse riittävästi ääneen.

Mutta hienoa että printtimedian tappiollisuuden syyksi on nyt vahvistettu VIHERSTALINISTINEN MÄDÄTYS eikä sittenkään esimerkiksi digitalisaatio ja ihmisten vapaa-ajan viettotapojen moninaistuminen :DD