Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä ollut tämä uusperhe minun juttuni

Vierailija
08.02.2016 |

Kuusi ja puoli vuotta on tässä räpiköity ja nyt täytyy sanoa, ettei tästä tule yhtään mitään. Miehen ex-vaimo on ihan mahdoton. Häiriköi päivittäin jollain tavalla, miehen lapset oireilee koko ajan pahemmin ja omien ja ex-vaimon sanojen vihaa minua ja lapsiani, vihaa meidän kotia ja perhettä, vihaavat kissoja ja koiraa.
Pikku hiljaa alan kääntymään samalla kannalle. Minäkin vihaan tätä "perhettä" ja koko kuviota. Ollaan kokeiltu perheneuvolaa ja pariterapiaa, miehen lapset käyvät koulun kuraattorilla keskustelemassa. Ollaan yritetty ymmärtää ja auttaa kaikin tavoin, mikään ei muutu. Jatkuvaa kiusantekoa ja suoraan sanottuna vittuilua päivästä, kuukaudesta ja vuodesta toiseen .
Kai tässä täytyy pakata omat ja omien lasten tavarat, ettei mene meidänkin mielenterveys lopullisesti. Nyt riitti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Tulin kuvioihin vasta eron jälkeen mutta silti tää miehen ex vihaa minua. En tajua kun aina olen kohdellut kaikkia lapsia asiallisesti. Vuosien mittaan mies lopetti minun lapsilleni puhumisen kokonaan. No mä lähdin mut edelleen se miehen ex haukkuu mua ympäriinsä. Ihan uskomattoman tyhmiä ihmisiä on olemassa.

Vierailija
2/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole uusperheongelmia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken juuri lukemassa Ylen sivuilta jonkun jutun hirviö-existä. Olikohan niitä nyt 7 kohtaa ja miehen exään osui ja upposi jollain tavalla nuo kaikki.

Vierailija
4/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en enää koskaan haluaisi tutustua parisuhde mielessä mieheen jolla on lapsia.

Vierailija
5/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päätös muuten varmistui viime yönä klo 03.30 kun heräsin siihen, että miehen puhelin kilkutti. Elatusmaksut pitäisi saada etukäteen, koska muuten ei ole rahaa ruokaan. Kuinka ollakaan, taas jälleen kerran. Alkoi vituttaan niin paljon, etten saanut enää nukuttua. Huomenna lähtee tämä mökki myyntiin ja uusi asunto hakuseen.

Ap

Vierailija
6/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysjärkinen ottaa perheellisen kumppanin.

Vierailija
7/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin ketjun: en voisi ikinä tehdä lapsilleni sitä, että avioituisin uudelleen, saati lisääntyisin. - yh.

Alapeukkujen määrä oli valtava.

Mutta että joku muukin huomannut saman?! Ei voi olla.

Vierailija
8/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kauan sinä olet tuota helvettiä kestänytkin! Eikö sinun omat lapsesikin ole jo kärsinyt tuossa kuviossa? Nyt sitten toimit oikeasti ja keskityt jatkossa omaan ja lastesi elämään.

Vierailija
9/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä ristiriitoja, kohtauksia, ihmissuhdesolmuja.. Kauhulla katson vierestä, kuinka uusperheet ovat yhä yleisempi perhemuoto.

Jos itselle ero joskus tulee, kasvatan lapset ensin täysi-ikäisiksi ja sen jälkeen voin alkaa katselemaan uutta elämänkumppania.

omasta lapsuudesta meni kymmenen vuotta vanhempieni ihmissuhteiden ehdoilla elämiseen. JÄRKYTTÄVIÄ kasvuympäristöjä!

Toki opimpa ymmärtämään erilaisia ihmisiä ja syy- seuraus-suhteitä ihmisten elämänkulusta.

T: 24v nuori nainen, kuviot alkaa pikkuhiljaa hellittää ja alan olla sinut asioiden kanssa.

Vierailija
10/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että yhdessä kohdassa teillä on ollut järki päässä eli ei ole joukon jatkona vielä yhteisiäkin tenavia?

Vierailija
11/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin lukemassa ulen sivuilta hirviöeksistä. Suurin onhelmien aiheuttaja on ex, kuten ap:kin tapauksessa. Mikä ihme ihmisiä riivaa?

Vierailija
12/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että yhdessä kohdassa teillä on ollut järki päässä eli ei ole joukon jatkona vielä yhteisiäkin tenavia?

Ymmärsit oikein. Mies on halunnut koko tämän ajan yhteisen lapsen, minä en.

Ap

Vierailija
13/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsit oikein. Mies on halunnut koko tämän ajan yhteisen lapsen, minä en.

Ap

Jostain luin, että tämä on se homma, joka pitää uusperheet yhdessä tai ennustaa eroa: jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei, se ennustaa eroa kymmenkertaisesti.

En kyllä tiedä, mikä tässä on se juttu, että liittyy uusperheeseen... Eikö sama homma ole ihan ydinperheessäkin? Arvomaailmam samanlaisuus.

Vierailija
14/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, miksi pariudutte sellaisen kanssa, joka on joskus tehnyt lapsen hullun kanssa? Itsekin olen eronnut, minä olen se hyvä exä enkä aio kohdella exäni tulevaa siippaa huonosti vaan kaikille paras (varsinkin lapsille), että tullaan toimeen. Hyviäkin exiä siis on, jos ite joskus vielä pariudun niin huonon kumppanin kanssa ollutta miestä en kyllä ota.

Vierailija
15/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut vielä pari vuotta sitten tätä kirjoittavan, mutta silmäni aukesit kun seuraan kahden ystävän uusperheen elämää.

Perheen äiti/nainen on ulkopuolinen omassa kodissaan kun JOTKUT exät ja lapset pyörittävät miestä mielensä mukaan, eikä mies pysty vetämään rajoja exäänsä ja etälapsiinsa, vaan hyödynnetään viimeistä pisaraa myöten.

Ja mikä pahinta, millaisen mallin lapsi saa omilta vanhemmiltaan, kun exä ja etävanhempi näyttävät esimerkkiä omalla käytöksellään, miten uusperheessä lapset ja exät voivat elää kuin pellossa, ilman käytöstapoja ja toisen kunnioittamista.

Vierailija
16/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö uusperheesäkin usein nainen ole jonkun exä? Eli todennäköisesti ekan puolisonsa mielestä hullu hirviöexä, joka pilaa miehen uuden suhteen.

Vierailija
17/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi :\ Onneksi meillä lapsipuolen äidistä ei ole kuulunut mitään yli 5 vuoteen:D

Tietysti harmi että lapsi ei tunnistaisi omaa bio.äitiään vaikka vastaan kävelisi...

Vierailija
18/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö uusperheesäkin usein nainen ole jonkun exä? Eli todennäköisesti ekan puolisonsa mielestä hullu hirviöexä, joka pilaa miehen uuden suhteen.

Minun eksäni on joskus väittänyt, että pilaan heidän elämänsä. Ihmettelen kovasti, sillä minulla on tiukka linja, että elän omaa elämääni, teen omat valintani - ja samoin annan eksän tehdä kuten itse haluaa.

Vierailija
19/22 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en allekirjoita. Meillä on lasteni isän kanssa hyvät välit, kunnioitus ja arvostus on molemmin puolista. Nostan todellakin hattua lasteni isälle siitä, että hänkin on joutunut muuttamaan suunnitelmiaan tämän yhden hirviö -exän takia. Hän on jopa joskus hoitanut mieheni lapsia, kun lasten äiti on tehnyt oharit. Eli en siis itse tunnusta olevani hirviö.

Ap

Vierailija
20/22 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en enää koskaan haluaisi tutustua parisuhde mielessä mieheen jolla on lapsia.

Mies voisi olla myös leski, joten ei olisi mitään exiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi