Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa olla perinteisen naisellinen nainen

Vierailija
08.02.2016 |

En osaa olla perinteisen naisellinen nainen. Vaikka pidän itseäni hyvänä tyyppinä enkä haluaisikaan olla erilainen, pelkään, etten tule koskaan viehättämään miehiä tarpeeksi "epänaisellisen" luonteeni vuoksi.
Ulkomuodoltani olen naisellinen. Hoikka tiimalasivartalo vaaleat pitkät hiukset, huoliteltu meikki ja kampaus, tyylikkäät vaatteet. Ulkonäköni houkuttaa kyllä miehiä.
Mutta sitten tämä epäviehättävä luonteeni.
Opiskelen yliopistossa vaikeaa ja kovaa alaa. Minulla on selkeät poliittiset ja yhteiskunnalliset mielipiteet, joita en tuputa, mutta jotka tuon esille keskusteltaessa. Rakastan huumoria ja olen kasvanut olemaan hauskuuttaja, vitsailija, pelle: saan suunnatonta mielihyvää saadessani ihmiset ympärilläni nauramaan. Olen äänekäs, osallistun mielelläni keskusteluihin, enkä ole missään suhteessa alistuvaa ihmistyyppiä.
Toisin sanoen, olen miesten mielestä ärsyttävä ja luotaantyöntävä romanttisesti ja seksuaalisesti. Miespuolisia kavereita kyllä löytyy vaikka millä mitalla.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo luettelemasi ominaisuudet ja piirteet ovat kaikki minun mielestä naiselle positiivisia asioita.

Ulkonäkö houkuttelee tutustumaan.

Parasta kuitenkin kun pääkopasta paljastuu älykkyyttä ja huumorintajua (nämä itselle loppupeleissä tärkeämpi ominaisuuksia naisessa, kuin ulkonäkö)

Vierailija
62/67 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää että kaikilla naisilla on tasan kaksi toivetta: 1) saada narutettua se mies ja jos tämä ei onnistu niin 2) osoittaa keinolla millä hyvänsä, että on todellakin ErikoisLaatuinen ja Harvinainen Yksilö.

Niin väsynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN?minä olen naisellinen enkä silti kelpaa.

Vierailija
64/67 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi luonteenpiirteet kuulostavat ihan hyviltä. Kuulostat silti vähän turhan itseriittoiselta kun olet noin tietoinen ominaisuuksistasi ja lisäksi rankkaat ihmisiä "miehet ja naiset""-kategorioihin, ja kategorisoit myös ihmisten ammatteja ja luonteenpiirteitä.

Tuleeko tämä sinusta jotenkin ilmi livenä?

Pidätkö itseäsi parempana / menestyneempänä kuin suurin osa muista ihmisistä, ja tuotko tätä asiaa ilmi ehkä huomaamattasi?

Itseäni ainakin ärsytti kommenttisi "miesten huonosta itsetunnosta".

T. Mies

Vierailija
65/67 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ole naisellinen enkä myöskään näytä naiselta, vaikka luultavasti täysin nainen olen kun kuukautisetkin on. Taisin tippua vauvana testosteroniämpäriin. Minulla on iso aataminomena ja kulmikkaampi leuka kuin monella miehellä. Klitoriskin on kuin pieni kulli. Ihmekös tuo, että ne aniharvat miehet jotka minusta kiinnostuvat ovat todella naismaisia. No en minä pidä tätä minään ongelmana. Olen tällainen kuin olen. Sinun kannattaa ottaa sama asenne. Kyllä joku mies sinullekin löytyy vaikka ei ehkä sellainen kuin haluaisit.

Anteeksi, mutta tämä on jotenkin todella ällö kommentti. :'D

Älä nyt ainakaan puhu tuosta minipeniksestä, hyi.

Mikä oikeus sinulla on ällötellä rehellisyyttäni? Pää kiinni, nynnypillu.

:'D APUA! Ja hyi edelleen.

Hyi saatana tuollaista ahdasmielistä hyihyttelijä ällöpillua. Ampua sinut pitäisi.

Feministi.

Vierailija
66/67 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertomasi luonteenpiirteet kuulostavat ihan hyviltä. Kuulostat silti vähän turhan itseriittoiselta kun olet noin tietoinen ominaisuuksistasi ja lisäksi rankkaat ihmisiä "miehet ja naiset""-kategorioihin, ja kategorisoit myös ihmisten ammatteja ja luonteenpiirteitä.

Tuleeko tämä sinusta jotenkin ilmi livenä?

Pidätkö itseäsi parempana / menestyneempänä kuin suurin osa muista ihmisistä, ja tuotko tätä asiaa ilmi ehkä huomaamattasi?

Itseäni ainakin ärsytti kommenttisi "miesten huonosta itsetunnosta".

T. Mies

Kommentti "miesten huonosta itsetunnosta" ei ollut minun. En pidä itseäni parempana kuin muut.

Tosi helpottavaa kuulla muidenkin naisten samanlaisista ongelmista! Juttelin asiasta eilen kaverini kanssa ja hän tuntui olevan sitä mieltä, että huumorinin ja "jätkämäisen" luonteeni vuoksi tipahdan juurikin friendzonelle alta aikayksikön.

Ap

Vierailija
67/67 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut pakkeja miehille, jotka vaikuttavat tylsiltä; eivät siis ole kiinnostuneet samoista asioista kuin minä eivätkä jaa samoja arvoja.

Sulla siis kuitenkin on iskijöitä, joten eihän sinulla ole mitään hätää. Itse olen kaltaisesi nainen, ja ei kuule tarvitse miettiä kenelle antaa pakkeja - ei ole ketään vonkaamassa ikinä!

Friend Zone se on olemassa naisillekin, ja taidan solahtaa aina sinne niin nopsaan ettei kukaan mies näe minussa vaimoainesta, tai edes panoainesta.

Oletko tehnyt jotain ulkonäkösi eteen? On aika kertovaa naisen ulkonäöstä jos ei kelpaa miehille edes seksiin.

Kyllä, olen ihan perusnätti normaalipainoinen urheilullinen, naisellisen näköinen nainen. Saisin minä seksiä jos laitan vaan kuvan jonnekin treffipalstalle, mutta en livenä, koska olen ilmeisesti henkisesti niin ärsyttävä = pelottava miehille. Se on ihan surkuhupaisaa miten näen kun heidän "erektionsa laskee" - viimeksi kun oltiin tyttöjen kanssa baarissa, pari ikäistämme (30+) miestä tuli juttelemaan. Toinen vaikutti oikeinkin kiinnostuneelta, ja selvästi tykkäsi kun juttelin hänen kanssaan. Tykkään yleensäkin jutella ihmisten kanssa ja olen kaikille ystävällinen ja kiinnostunut muista. Sitten mies tuli kysyneeksi mitä teen työkseni. Kun hän kuuli ammattini (vaativa tekninen, yo-koulutusta vaativa työ), ihan kuului se "vä-vä-vääää" kun suupielet laskeutuivat, ja hetken kuluttua hän häipyi jonkin tekosyyn turvin. Useimmille siis riittää jo pelkästään se, että nainen tekee jotain älyä vaativaa työtä, ei siihen sen kummempaa epänaisellisuutta tarvita. Ja en todellakaan lesotellut, vaan vastasin tyyliin "mä suunnittelen kaivinkoneiden moottoreita" (ammatti vaihdettu). Miehinen itsetunto ON naurettavan ohut useimmilla, ja  se vie niin parisuhde- kuin seksihalutkin.

Eikö tuo ollut sinun kommenttisi ap?

Tunnut myös sivuuttavan kommentit joissa sinulle tulisi peiliin katsomisen paikka.

Olet siis kivannäköinen, hauska ja hyvällä tavalla äänekäs - mutta et missään nimessä kenenkään mielestä ärsyttävä.

T. Mies