Lue keskustelun säännöt.
Sain tänään oikean kirjeen ja siinä luki "ikävä sinua"
08.02.2016 |
Koneella kirjoitettu. Ei lähettäjää. Nyt toivoisin, että se olisi yhdeltä mieheltä ja haluaisi kysyä sähköpostilla, onko häneltä, mutta mitä jos se onkin joltain muulta? Vai onko tämä joku pila. Riepoo.
Kommentit (4)
Sinulla, AP, on salainen ihailija, jonka tunnet, mutta joka ei ole uskaltanut(?) kertoa ihastuksestaan sinuun. Tilanne voi olla joko tosi romanttinen tai sitten tosi creepy - riippuu lähettäjästä =/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oi! Ihana tämä ystävänpäiväviikko kun se saa ihmiset niin tunteellisiksi :) Itse hymyilisin varmaan koko viikon putkeen jos saisin vastaavan kirjeen.
Se on naapurin Olavilta 66 v.