Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit päättää, pelastaisitko tulipalosta kotiäidin vai kissan?

Vierailija
08.02.2016 |

Kysymys otsikossa :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Jos kotiäiti olisi tuupertunut niin siinä menis kyllä omakin henki jos yrittäisin näillä naruillani laahata 70 kiloa (arvio) kuollutta painoa mukana. Toisaalta jos kissa olisi tajuissaan ja paniikissa niin todnäk se villiintyisi ja alkaisi raapia jos yrittäisin napata sitä syliini jostain liekkien ja savun keskeltä. Ehkä helpointa olisi vaan jättää molemmat oman onnensa nojaan ja pelastaa itsensä.

Vierailija
42/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kotiäiti tarvitsee pelastusta, eikö sillä ole jalat jolla juosta ulos asunnosta? Minä ainakin olen niin heiveröinen, että kissa on helpompi pelastaa. Ja mikä funktio sillä on että se on kotiäiti, miksei pelkkä äiti riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiäidin. Pelastaisin lapsia raiskanneen pedofiilinkin ennemmin kuin minkään sortin eläintä. Eläimiä saa aina uusia.

Niin saa pedofiilejakin. Valitettavasti. Eivät ole vielä ainakaan kuolleet sukupuuttoon.

Vierailija
44/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli on jo paljon savua niin en riskeeraa omaa henkeä vaan soitto palolaitokselle. Mikäli kivääri ohimolla ja sanotaan että jompikumpi niin tottakai ihmisen. 

Vierailija
45/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työäidin pelastaisin, mutta tässä tapauksessa kissan.

Vierailija
46/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan voisin yrittää napata syliini ja pelastaa. En tosin tiedä miten haasteellista vierasta kissaa olisi saada napattua. Vierasta naista/ kotiäitiä en edes pytyisi nappaamaan syliini, enkä jaksaisi kantaa, vaikka olisi miten pieni kotiäiti. Toki yrittäisin huutamalla hoputtaa kotiäitiä itse pelastamaan itsensä.

Vierailija
47/47 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme